MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

BartP : Ik vind het ok hoor. Heb ik nog 2 plaatsen vrij, nouja maybe 3. Zelfs 4 als we de kofferbak meetellen, zelfs 5 als er iemand anaal vernederd wil worden op de trekhaak..

Oja oud wagentje..dus nog 2 op de achterbank en dan houd het op. Geloof dat RubbenSossa ook wel mee wilde paar weken terug al..

Terzijnertijd maar afspreken hoe en wat.

Ben benieuwd hoe al die koppen er in real life uitzien.
Bij sommige heb ik wel een idee, kijken of het klopt :)

RichardV zei:
Je hebt gelijk.:D
Ik ben gewoon een sukkel die helemaal niks te vertellen heeft;)

idd, doe er wat aan man. ik en cynthia offeren ons op voor jou. wij hadden eigenlijk een ruige nacht in amersfoort in gedachte, maar omdat jij zo onder de plak zit, gaat dat helaas niet door :D

RichardV zei:
Ben benieuwd hoe we elkaar gaan herkennen. RichardV heb ik foto's van gezien: die herken ik qua postuur wel. Ik lijk er een beetje op (gelukkig alleen mn lichaam :D ) alleen dan een maatje of 2 kleiner (1.79 bij 127) en wat dikker. Maar wat als de ecto's het eerst zijn? Dan schuif ik misschien bij de verkeerde tafel aan! :P

dj_phreak zei:
Ben benieuwd hoe we elkaar gaan herkennen. RichardV heb ik foto's van gezien: die herken ik qua postuur wel. Ik lijk er een beetje op (gelukkig alleen mn lichaam :D ) alleen dan een maatje of 2 kleiner (1.79 bij 127) en wat dikker. Maar wat als de ecto's het eerst zijn? Dan schuif ik misschien bij de verkeerde tafel aan! :P

hoeveel ecto's komen er eigenlijk?

RichardV zei:

Niet moeilijk. ;)

kort haar, altijd boos kijkend, 1.90 lang en ecto :p

wie komen er trouwens nu allemaal?

Centaur zei:
Pagina 7 :rolleyes:
Voor de heren (of liever dames :D ) uit Den Haag e.o. die meegaan, ik heb nog 1 plekkie vrij in m'n E klasse. ;)
he ik rijd wel met de trein naar denhaag zodat ik vervolgens MET JOU ja JOu in de auto mee mag rijden! :D geil!

Markywannabee zei:
he ik rijd wel met de trein naar denhaag zodat ik vervolgens MET JOU ja JOu in de auto mee mag rijden! :D geil!
Wil je serieus meerijden? of zit je weer eens te geiten?

Capoeirist zei:
Misschien moet ik je maar eens aanspreken daar, maakt niet uit wat je verhandeld dat je die bak kunt betalen, word ik wel je distribeur voor regio zuid ofzo :p
Auto van de zaak :roflol: (ok, ik ben wel enig personeel, maar toch)

Markywannabee zei:
nee man ben je gek! ben toch niet helemaal ...... omdat te doen helemaal naar denhaag eerst..
ik ga wel carpolen met de limbobus ;-)
Weet ik veel waar je vandaan moet komen, ik weet niet waar limboland ligt (limburg? nee, te voor de hand liggend)

Zie ik eindelijk ome Centaur in het echt.

Ben benieuwd naar de k*nus :)

Terug
Naar boven