DBC01 zei:Tegenover elkaar, dat praat wat makkelijker en dan hou jij de ene kant in de gaten en ik de andere!![]()
Verwachten we rottigheid dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Tegenover elkaar, dat praat wat makkelijker en dan hou jij de ene kant in de gaten en ik de andere!![]()

bartp zei:Laat je hertje reserveren, zodat ze niet weten dat ze verlies gaan leiden?![]()

DBC01 zei:Nee maar de talloze vragen aan ons moeten wel netjes beantwoord toch

Testo zei:Owja.....als dat dan maar gebeurt voordat de baco's beginnen te smaken want anderssssssssssssssss.......![]()

Testo zei:Owja.....als dat dan maar gebeurt voordat de baco's beginnen te smaken want anderssssssssssssssss.......![]()
Flupke56 zei:zijn beginnende trainers ook welkom? want ben slechts 3 maand begonnen, 2 maand stil gelegen, en nu terug 1 maand bezig.. M.a.w niet echt resultaat in vergelijking met vele anderen.... zie da wel zitten zo'n wok avondjeals er nie te scheef zal gekeken worden van.. wat doet die sukkelaar ier tussen
![]()

Dat is mooi, ik heb dingen het liefst zo snel mogelijk betaald.DBC01 zei:De manier om te reserveren zal morgen of overmorgen uitgewerkt zijn en wordt dan bekend gemaakt. Zodra je betaling binnen in wordt je meteen op de officiele lijst gezet!![]()
donderwolk zei:Zijn allochtonen ook welkom? Ik ben Marokaans(heb hier al veel haatthreads gelezen), maar geen fundamentalist. Een avondje wokken vind ik altijd wel leuk.

Joyce zei:ik kom als koetje ook komt![]()
nee grapje, zoals het er nu uitziet ben ik er ook bij![]()