XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Nou edit de boel dan ff,J......tis idd erg onoverzichtelijk zo...

MrJ zei:
:(
Maarditsoortdingenhorengewoonindestartposttestaanvinnik.
dat ik dit nog eens zou doen in mijn leven :D maar ok

Maar dit soort dingen horen gewoon in de startpost te staan vind ik.

:o :p

even breezah filter toegepast!:D

Testo zei:
Ik lach me werkelijk waar de touwtakken op die wok straks...
Hier allemaal grote praatjes en met de wok braaf met de beentje over elkaar luisterend naar de echte mannen...:D
Dat zal wel meevallen he...zodra het ijs gebroken is zal het wel dikke pret zijn

Off course.....ik zal het goede voorbeeld wel geven.:D

Masters zei:
euh het kan kosteloos zijn ja, dan gooien we ries achterin (opel combo). anders kost het benzine. dus ries aan jou de keus, zuipen en benzine dokken, achterin een combo liggen :D en zuipen of nuchter zelf rijden :cool: en met zatte medepassagiers.

Hehe kerel ik heb een mooier voorstel/compromis:D
Jij pikt mij toch op. Dan switchen we in mijn kar. Pikken we Cynthia op en rijden naar de wok.
Terugweg zetten we eerst haar af, dan zet je mij af, en switch je weer van auto;)

Je krijgt hem echt niet het hele weekend mee:D

Weet je, ik heb geen in om andermans auto te moeten cleanen de volgende ochtend:o

Ik kan niet zo goed tegen het rijden in een auto als ik flink gedronken heb, hehe

Testo zei:
Ik lach me werkelijk waar de touwtakken op die wok straks...
Hier allemaal grote praatjes en met de wok braaf met de beentje over elkaar luisterend naar de echte mannen...:D

Wie noem je hier nou een touwtak:D

RichardV zei:
Hehe kerel ik heb een mooier voorstel/compromis:D
Jij pikt mij toch op. Dan switchen we in mijn kar. Pikken we Cynthia op en rijden naar de wok.
Terugweg zetten we eerst haar af, dan zet je mij af, en switch je weer van auto;)
Je krijgt hem echt niet het hele weekend mee:D
Weet je, ik heb geen in om andermans auto te moeten cleanen de volgende ochtend:o
Ik kan niet zo goed tegen het rijden in een auto als ik flink gedronken heb, hehe

is goed. dan kan je alsnog zuipen en een extra biertje halen van het benzine geld :D

Centaur zei:
Neem je geen glaasje loodvrije benzine dan? ;)

Centaur houd je wel rekening mee dat als jullie van den haag komen die weg vanaf utrecht naar amersfoort werkzaamheden zijn voor paar maanden ?

Ryu zei:
Centaur houd je wel rekening mee dat als jullie van den haag komen die weg vanaf utrecht naar amersfoort werkzaamheden zijn voor paar maanden ?
Is dat de A27 vanaf ring utrecht?

Uhhh moet ik ff spieken maar je komt dan op de stichtse ro tonde uit en die ligt nog steeds helemaal op en afgezet. Misschien dat opa dbc het weet?

Ryu zei:
Uhhh moet ik ff spieken maar je komt dan op de stichtse ro tonde uit en die ligt nog steeds helemaal op en afgezet. Misschien dat opa dbc het weet?
Ik zal even kijken, misschien dat ik anders bij afslag zeist de amersfortseweg pak en binnendoor rijd. Bedankt voor de tip iig.

• Topic Starter Topic Starter
Purple schijt sinds 2 weken drie kleuren. Niet van de griep maar van het feit dat ze haar belofte moet inlossen nu Cynthia c.s. och komt en Paarsmans beloofde om dan ook te komen. Kom kom kind, even die Barbie-verlegenheid aan de kant en hop daar zit je, zo aan een tafeltje met je beste online vrinden! :D

Ik heb geen belofte gedaan.. heb alleen gezegd dat ik erover na zal denken...

Maar het date met purple verhaal zal er niet aankomen...

Hahaha

Purple zei:
Ik heb geen belofte gedaan.. heb alleen gezegd dat ik erover na zal denken...
Maar het date met purple verhaal zal er niet aankomen...
Hahaha
nee was ook maar een grapje hoor!

geen zorgen
wilde je niet afschrikken of zo hoor

Laatst bewerkt:
Hehe...

Maar ben nog aan het overdenken...

Terug
Naar boven