- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Doe jij nou maar gewoon, Gunnik....Emile zei:Zie ik eindelijk ome Centaur in het echt.
Ben benieuwd naar de k*nus![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe jij nou maar gewoon, Gunnik....Emile zei:Zie ik eindelijk ome Centaur in het echt.
Ben benieuwd naar de k*nus![]()

Centaur zei:Pagina 7
Voor de heren (of liever dames) uit Den Haag e.o. die meegaan, ik heb nog 1 plekkie vrij in m'n E klasse.
![]()

jorasho zei:

RichardV zei:Komt die 2 meter lange sl*t eigenlijk niet?
En masters, reed jij auto van het werk of wordt het benzine lappen?
In that case kun je beter met mijn auto rijden
Scheelt weer![]()
o ja ik zoek nog een date voor de wok party.. ben je al bezet?Cynthia zei:dat moest ik idd ook nog vragen. laat maar weten hoeveel benzinegeld er bijgedragen moet worden.

Cynthia zei:dat moest ik idd ook nog vragen. laat maar weten hoeveel benzinegeld er bijgedragen moet worden.

Markywannabee zei:o ja ik zoek nog een date voor de wok party.. ben je al bezet?
ik denk dat er tegen 1 dec wel een post word gestart voor o.a. de limbo die vervoer nodig hebben zal ik anders wel doen

RichardV zei:Mijn auto niks, vandaar dat ik ook aan hem vraag of hij kosteloos rijd. En ik krijg eind volgende week een nieuwe wagen of begin die week erna, dus komt helemaal goed. Scheelt weer in de portemonnee.
Vooral bij een studentje he![]()

geen van beide!Cynthia zei:dan moet ik eerst weten of je in de categorie tentharing of kleerkast valt![]()

Cynthia zei:dan moet ik eerst weten of je in de categorie tentharing of kleerkast valt![]()

mss kan je haar richting harig praten danRichardV zei:O mark, nu moet je nadenken, want waar valt ze op!
Zeg je een kleerkast en ze valt op een harig heb je een probleem en andersom ook.
We praten wel op haar in als we in de auto zitten!![]()
maak ik mss nog een kansMarkywannabee zei:mss kan je haar richting harig praten danmaak ik mss nog een kans

Markywannabee zei:mss kan je haar richting harig praten danmaak ik mss nog een kans

oeps foutje ik bedoelde haring ;-)Cynthia zei: