MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

• Topic Starter Topic Starter
Kun je nagaan hoe hoog ze jullie heeft zitten jongens :rolleyes:

Purple zei:
Ik heb geen belofte gedaan.. heb alleen gezegd dat ik erover na zal denken...
Maar het date met purple verhaal zal er niet aankomen...
Hahaha

Das waar, ze had alleen gezegd dat ze er over na zou denken als er meer meiden zouden gaan. Hoop dat je komt!

Ach heerlijk toch, zo'n wolk van geheimzinnigheid op 't podium...:D

Ja nou....ben er kapot van...:rolleyes:

Prik jij ook door Bros heen Testo? :D

Hahahaha....met heel veel plezier!!

@Jorasho
Ga jij ff met mn mams liggen sjansen zeker?

Lijkt me geen strak plan,bro!:D

Nee, ik moest haar nog vertellen hoe slim en wijs jij was, toch? Alhoewel, ik ga nu twijfelen als ik zie hoe snel je het alweer vergeten was. :)

Hey.....slim en vaag zijn 2 hele verschillende dingen,he?:D

Dat zie je toch verkeerd ouwe.......vergeetachtig en slim = geniaal!!:D

Maar we gingen wokken geloof ik dus laten we maar weer ontopic gaan,bro.;)

Wat? Gaan we wokken?? Wanneer??

En wie komen er?

PAGINA ZEVUUHUUN!!!! :D :D

Bij het wokken maakt de gast zelf een keuze uit een aantal ingrediënten zoals kipfilet, kogelbiefstuk, inktvis, garnalen en een flink aantal groenten als broccoli, shii-take, prei, waterlelie, paksoi en bamboe. Veertig gerechten in totaal. Dat bordje geeft hij of zij aan de kok die de ingrediënten blancheert in een groentebouillon en vervolgens kort bereidt in een wok.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

DBC01 zei:
Bij het wokken maakt de gast zelf een keuze uit een aantal ingrediënten zoals kipfilet, kogelbiefstuk, inktvis, garnalen en een flink aantal groenten als broccoli, shii-take, prei, waterlelie, paksoi en bamboe. Veertig gerechten in totaal. Dat bordje geeft hij of zij aan de kok die de ingrediënten blancheert in een groentebouillon en vervolgens kort bereidt in een wok.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​
o? ook niet veel keuze?

1 portie is voor mij zowiezo wel voldoende:o :D

Als ze geen bacardi hebben ga je eraan he,DBC?:D

Ik hoor mensen alleen maar over dat wokken.....alsof drinken niet belangrijk is!:rolleyes:

ben al een aantal keer wezen wokken en het is echt superlekker, en echt heel veel keus qua vlees/vis/groentes. ik zit altijd zo ongelovelijk propvol aan het eind

Cynthia zei:
ben al een aantal keer wezen wokken en het is echt superlekker, en echt heel veel keus qua vlees/vis/groentes. ik zit altijd zo ongelovelijk propvol aan het eind
o enne we hebben een kenner in ons midden!:D

vertel vertel

Cynthia zei:

Klinkt erg goed, zo'n bulkdagje in midden december zo voor de kerst is link, maar moet toch kunnen :D

jorasho zei:
Klinkt erg goed, zo'n bulkdagje in midden december zo voor de kerst is link, maar moet toch kunnen :D

je kan het net zo gezond maken als jij wil toch, als je alleen maar groentes en mager vlees en vis neemt, is het toch niet erg? als je ook aan de witte bami/rijst, pindasaus, gebakken banaan en toetjes gaat, wordt het wat minder ja ;)
je kan er zelfs voor kiezen om geen saus te nemen, maar dat is echt zonde, met is echt zoveel lekkerder.

Terug
Naar boven