El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Purple zei:Ik heb geen belofte gedaan.. heb alleen gezegd dat ik erover na zal denken...
Maar het date met purple verhaal zal er niet aankomen...
Hahaha
Testo zei:
Testo zei:Hey.....slim en vaag zijn 2 hele verschillende dingen,he?![]()

o? ook niet veel keuze?DBC01 zei:Bij het wokken maakt de gast zelf een keuze uit een aantal ingrediënten zoals kipfilet, kogelbiefstuk, inktvis, garnalen en een flink aantal groenten als broccoli, shii-take, prei, waterlelie, paksoi en bamboe. Veertig gerechten in totaal. Dat bordje geeft hij of zij aan de kok die de ingrediënten blancheert in een groentebouillon en vervolgens kort bereidt in een wok.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

o enne we hebben een kenner in ons midden!Cynthia zei:ben al een aantal keer wezen wokken en het is echt superlekker, en echt heel veel keus qua vlees/vis/groentes. ik zit altijd zo ongelovelijk propvol aan het eind
Cynthia zei:ben al een aantal keer wezen wokken en het is echt superlekker, en echt heel veel keus qua vlees/vis/groentes. ik zit altijd zo ongelovelijk propvol aan het eind

jorasho zei:Klinkt erg goed, zo'n bulkdagje in midden december zo voor de kerst is link, maar moet toch kunnen![]()