- Waardering
- 2
kusje dan en weltrusten heCynthia zei:pfff, gelukkig, kan ik weer met een gerust hart gaan slapen straks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kusje dan en weltrusten heCynthia zei:pfff, gelukkig, kan ik weer met een gerust hart gaan slapen straks

Markywannabee zei:

RichardV zei:Hehe nachtraven.
Kogelbiestuk en kipfilet. Mijn favo stukkies vlees
En Testo, we moeten de drankwel af zien te kopen kerel, anders wordt het een duur avondje!
eduardjanssen zei:

Centaur zei:om 02:50 al terug van het stappen?? You animal!! GRRAUUWWWW!!!![]()
![]()

Ach, dat scheelt je weer wat verloren spiermassa.Emile zei:

Emile zei:

DBC01 zei:Mensen die met de auto komen kunnen gratis parkeren op parkeerterrein 'De Argonaut' naast het NS Station. Met borden wordt keurig aangegeven waar zich dat bevindt. Na het wokken kun je vragen om een gratis uitrijkaart.
De eerste gasten die betaald hebben zijn:
Hertje
DBC01
Infinity
Masters
Emile
Bart P
Cynthia
RichardV
MrJ
RubenSossa
Centaur
Johnny01
DjPhreak
SlettieBettie
DavyO
Capoeirist
BigTony
Zelda

Ik betaal niet! ...ga een beetje met jullie aan 1 tafel zitten....RubenSossa zei:hmm, tot nu toe 18 mensen betaald. Ben benieuwd of diegenen met hun grote mond ook nog betalen en komen opdagen...![]()

Centaur zei:Ik betaal niet! ...ga een beetje met jullie aan 1 tafel zitten....
Oh wacht...****, ik heb al betaald..

Cynthia zei:nemen we de tafel ernaast, wil ook niet meer met die rare ventjes aan 1 tafel zitten![]()
Afgesproken!RubenSossa zei:hmm, tot nu toe 18 mensen betaald. Ben benieuwd of diegenen met hun grote mond ook nog betalen en komen opdagen...![]()

Cynthia zei:nemen we de tafel ernaast, wil ook niet meer met die rare ventjes aan 1 tafel zitten![]()