AndroidHealthClinic

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Centaur zei:
En tijdens de wok? Doe je dan wel je broek naar beneden? :roflol: Of zoeken we daar een rustig hoekje voor op? :eyebrow:

kunnen we idd maar beter tijdens de wok doen en niet daarna, want dan kan je je uitgekotste eten niet meer vervangen door nieuwe stukjes sappige kip...

Cynthia zei:
kunnen we idd maar beter tijdens de wok doen en niet daarna, want dan kan je je uitgekotste eten niet meer vervangen door nieuwe stukjes sappige kip...
Niet zo'n hoge dunk van jezelf hoor! Zo erg kan het toch niet zijn?

Centaur zei:
Niet zo'n hoge dunk van jezelf hoor! Zo erg kan het toch niet zijn?

dat is vrouwen eigen. uitzonderingen daargelaten. of Cynthia een uitzondering is weet ik niet, daar waag ik me niet aan. dat moet je zelf maar ff vragen.

Masters zei:
dat is vrouwen eigen. uitzonderingen daargelaten. of Cynthia een uitzondering is weet ik niet, daar waag ik me niet aan. dat moet je zelf maar ff vragen.

haha! vind mijn kont iig niet kotswaardig, misschien is dat al een uitzondering :D

Cynthia zei:
haha! vind mijn kont iig niet kotswaardig, misschien is dat al een uitzondering :D

hahahah, alleen de term 'kostwaardig' al. zal morgen is ff aan wat vrouwen vragen of ze hun kont kotswaardig vinden. kijken wat er gebeurd :D

Masters zei:
hahahah, alleen de term 'kostwaardig' al. zal morgen is ff aan wat vrouwen vragen of ze hun kont kotswaardig vinden. kijken wat er gebeurd :D

hmm, volgens mij krijg je dan zonder uitzondering een smack voor je harses! :D

vrouwen....

Cynthia zei:
hmm, volgens mij krijg je dan zonder uitzondering een smack voor je harses! :D
vrouwen....
Dat is dus precies waarom ik het hier dus maar aan je vraag, om die "smack" te ontlopen, tenzij ik hem alsnog met terugwerkende kracht krijg op de wok. :D

Testo zei:
GEINTJUHHH!:D :D :D
@Jorasho
Heb het gevraagd maar je bent te jong,gab.....helaas!:p

Nah, dan zal je moeder altijd die mening over jou zijn toegedaan, vrees ik voor je makker. Of was je alweer vergeten waarvoor ik 't nodig had? :D

Heb mn moeder inmiddels al je posts laten lezen en ze is al bij gedraaid hoor....ik ben je eeuwig dankbaar!:D

Gelukkig maar!

Maar heeft je moeder ook zo'n lekka aksent?

Cynthia wat zijn je stats eigenlijk;)

Komt daar nou verder niemand op om te vragen?:cool:

Terug
Naar boven