MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

is mijn geld nu al aangekomen of niet ??? want ik vertrouw die gluiperige postbodes voor geen haar.

Het blijft idd tricky om geld onaangetekend via de post te versturen met al die kansloze post****ers...

Blackadder zei:
is mijn geld nu al aangekomen of niet ??? want ik vertrouw die gluiperige postbodes voor geen haar.
Heb je een verfbom in de envelop gedaan? Dan kan je gaan zoeken naar een blauwe postbode. :D

Hee, tijdens de BBQ viel het toch ook wel mee.
Behalve diegene die waar Markywannabee bij stond allemaal rare verhalen over Markywannabee wereldkundig moest maken.

Nee, tuurlijk niet, alleen de meerderheid wel... :D

Cynthia zei:
ben niet zo angstig uitgevallen, en anders heb ik altijd mijn 145 kg wegende bodyguard nog, toch?
of jij blijkt ook een van de weirdo's te zijn :eek:
Hij mag naast ons tafeltje komen staan om de rest van die halve tammen weg te houden. :D

Cynthia zei:
ben niet zo angstig uitgevallen, en anders heb ik altijd mijn 145 kg wegende bodyguard nog, toch?
of jij blijkt ook een van de weirdo's te zijn :eek:

Ries is 145 kilo idioot.....nog 20 kilo idioter dan ik dus....:D

Die snap ik ff niet?

Vergeef me maar zit al 14 uur aan de baco's...:eek:

Testo zei:
Die snap ik ff niet?
Vergeef me maar zit al 14 uur aan de baco's...:eek:

iemand had een keer iets gezegd over wie er van de wokkers in de categorie tentharing of kleerkast viel, en dan deel ik jou dus even in de niet-tentharing categorie in :D

realiseer me nu ook dat als je dat niet gelezen hebt, die post echt ondoorgrondelijk is, haha!

Cynthia zei:
iemand had een keer iets gezegd over wie er van de wokkers in de categorie tentharing of kleerkast viel, en dan deel ik jou dus even in de niet-tentharing categorie in :D
realiseer me nu ook dat als je dat niet gelezen hebt, die post echt ondoorgrondelijk is, haha!

Hehe, maar testo volgt nu niet meer zo heel veel hoor.
Heeft volgens mij 2 liter bacardi in zijn mik:D

Test is gewoon net een deur. 2 m x 1 m.
Ik ben maar 1.92 m.;)

RichardV zei:
Hehe, maar testo volgt nu niet meer zo heel veel hoor.
Heeft volgens mij 2 liter bacardi in zijn mik:D
Test is gewoon net een deur. 2 m x 1 m.
Ik ben maar 1.92 m.;)
Niet alleen bacardi volgens mij... ;)

Hehehe....;)

Dacht al dat ik echt de weg kwijt was maar gelukkig vond je je post zelf ook wat vaag,Cynthia.:p

@Ries

Die paar cm zetten ook niet veel zoden aan de dijk......die 20 kilo wel!!!:eek:

Ik wil ook weer bulken!!!

Haha, ik wil juist dadelijk wat minder. Pass het je wel door! ;)

Alle2 naar de 135,maatje!

Lijkt me een mooi streven of niet?

Hmm is maar kg eraf bij mij!
Ik zat meer aan de 125 te denken ;)
Weeg nog geen 145 he. Ik wilde daar naar toe, maar gaat niet lukken. Blijf hangen op die 141.
Dus ik probeer nu gewoon schoon te eten en hard te trainen en dan na de wok ga ik dieten ;)

Word tijd voor het echte werk,gab.;)

Als je goed advies nodig hebt weet je me te vinden....:p

Terug
Naar boven