Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een verfbom in de envelop gedaan? Dan kan je gaan zoeken naar een blauwe postbode.Blackadder zei:is mijn geld nu al aangekomen of nietwant ik vertrouw die gluiperige postbodes voor geen haar.

Testo zei:Volgens mij komen er alleen maar idoten dus maak je borst maar nat...![]()

Testo zei:Volgens mij komen er alleen maar idoten dus maak je borst maar nat...![]()

RichardV zei:

Hij mag naast ons tafeltje komen staan om de rest van die halve tammen weg te houden.Cynthia zei:ben niet zo angstig uitgevallen, en anders heb ik altijd mijn 145 kg wegende bodyguard nog, toch?
of jij blijkt ook een van de weirdo's te zijn![]()

Cynthia zei:ben niet zo angstig uitgevallen, en anders heb ik altijd mijn 145 kg wegende bodyguard nog, toch?
of jij blijkt ook een van de weirdo's te zijn![]()

Testo zei:Ries is 145 kilo idioot.....nog 20 kilo idioter dan ik dus....![]()
Testo zei:Die snap ik ff niet?
Vergeef me maar zit al 14 uur aan de baco's...![]()

Cynthia zei:iemand had een keer iets gezegd over wie er van de wokkers in de categorie tentharing of kleerkast viel, en dan deel ik jou dus even in de niet-tentharing categorie in
realiseer me nu ook dat als je dat niet gelezen hebt, die post echt ondoorgrondelijk is, haha!

Niet alleen bacardi volgens mij...RichardV zei:Hehe, maar testo volgt nu niet meer zo heel veel hoor.
Heeft volgens mij 2 liter bacardi in zijn mik![]()
Test is gewoon net een deur. 2 m x 1 m.
Ik ben maar 1.92 m.![]()