AndroidHealthClinic

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Hehe, idd want andere zijn niet meer te bereiken ;)
Eerst maar eens kijken hoe mijn financiele situatie er over een paar maandjes voor staat;)

Cynthia zei:
iemand had een keer iets gezegd over wie er van de wokkers in de categorie tentharing of kleerkast viel, en dan deel ik jou dus even in de niet-tentharing categorie in :D
realiseer me nu ook dat als je dat niet gelezen hebt, die post echt ondoorgrondelijk is, haha!

Die ieman was ik en hoop niet dat jij onder de kleerkasten valt:D

Dat ze haar kop dicht houdt!:D :D

Cynthia zei:
toen had ik ook al gezegd dat ik iig geen kleerkast ben, je hebt er zelfs nog op gereageerd, ben ik nou de enige hier met een geheugen?

Nee, toch Testo? :D Waar blijft dat nummer van je moeder man!

Zou BigTony net zoals op de DBQ weer op slippers komen :).

Centaur zei:
Dus die plaatselijke uitstulpingen is je huge ass? :(

ik gebruikte 'huge ass' als Engels bijvoeglijk naamwoord (betekent zoiets als 'enorm groot')

ik leg het wel even uit hoor, geeft niet ;)

Cynthia zei:
ik gebruikte 'huge ass' als Engels bijvoeglijk naamwoord (betekent zoiets als 'enorm groot')
ik leg het wel even uit hoor, geeft niet ;)
Blééérgh! Je moet dan toch wel een huge ass hebben om die "huge ass" moedervlekken op te kunnen passen? ;)

Ok, mag ik dan een foto van je moedervlek? :D

Cynthia zei:
nee, ik blijf je lekker teasen met mijn huge ass moedervlekken tot aan de wok :D
En tijdens de wok? Doe je dan wel je broek naar beneden? :roflol: Of zoeken we daar een rustig hoekje voor op? :eyebrow:

Flood: Posts zonder nut, en/of dezelfde posts in verschillende secties. 1 strafpunt

[Link niet meer beschikbaar]
danku ;)

Terug
Naar boven