Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cynthia zei:iemand had een keer iets gezegd over wie er van de wokkers in de categorie tentharing of kleerkast viel, en dan deel ik jou dus even in de niet-tentharing categorie in
realiseer me nu ook dat als je dat niet gelezen hebt, die post echt ondoorgrondelijk is, haha!

En ook geen tentharingInfinity zei:Die ieman was ik en hoop niet dat jij onder de kleerkasten valt![]()

Centaur zei:

Testo zei:

toen had ik ook al gezegd dat ik iig geen kleerkast ben, je hebt er zelfs nog op gereageerd, ben ik nou de enige hier met een geheugen?Infinity zei:Die ieman was ik en hoop niet dat jij onder de kleerkasten valt![]()
een tentharing met op bepaalde plekken extra uitstulpingen dan?Centaur zei:

Cynthia zei:toen had ik ook al gezegd dat ik iig geen kleerkast ben, je hebt er zelfs nog op gereageerd, ben ik nou de enige hier met een geheugen?
Waar blijft dat nummer van je moeder man!we verwachten nog een klerekast van een wijfInfinity zei:
nog een haringgeval
Cynthia zei:een tentharing met op bepaalde plekken extra uitstulpingen dan?![]()
Now we're talking!! 

Centaur zei:Now we're talking!!
Hebbie pics? Ik bedoel...ik mag toch wel zien wie mijn tafelgenoot is?![]()
Dus die plaatselijke uitstulpingen is je huge ass?Cynthia zei:nee je krijgt geen foto's van mijn huge ass moedervlekken!

Centaur zei:

Blééérgh! Je moet dan toch wel een huge ass hebben om die "huge ass" moedervlekken op te kunnen passen?Cynthia zei:ik gebruikte 'huge ass' als Engels bijvoeglijk naamwoord (betekent zoiets als 'enorm groot')
ik leg het wel even uit hoor, geeft niet![]()

Centaur zei:Blééérgh! Je moet dan toch wel een huge ass hebben om die "huge ass" moedervlekken op te kunnen passen?![]()

Centaur zei:

En tijdens de wok? Doe je dan wel je broek naar beneden?Cynthia zei:nee, ik blijf je lekker teasen met mijn huge ass moedervlekken tot aan de wok![]()
Of zoeken we daar een rustig hoekje voor op?