XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Hehe, nog ruim een week, voordat ik al die ecto hoofdjes ga ontmoeten. Kan niet wachten.

Heb echt zin in het avondje en het nachtje wat er op gaat volgen!

Dat krijg je dus als je niet meer zo vaak gaat stappen, dan wordt het steeds leuker als je weer een keer gaat.
Net alsof het weer mijn 1e avondje stappen wordt :)

Jeetje jongens, ik lees nu pas van de Matrixx plannen. Moet er nog ff over nadenken, worden wel erg veel kilometers zo. Is er niks leuks in Utrecht ofzo?

Zelda zei:
Jeetje jongens, ik lees nu pas van de Matrixx plannen. Moet er nog ff over nadenken, worden wel erg veel kilometers zo. Is er niks leuks in Utrecht ofzo?

Vast wel, alleen niet zo leuk als de Matrixx!

Zelda, jij gaat mijn avondje nu niet meer verpesten hoor;)
Of anders:meal: :whip: :shoot: :slap:

Gewoon meegaan,Zelda!

Ik en Steve komen ook van ver maar speciaal voor onze vriend RichardV gaan we er een topavond van maken in The Matrixx!!:p

Idd Richard, als je niet echt veel gaat maakt dit uitgaan het des te leuker!

Ben benieuwd, hopelijk niet teveel last van opkomende blessure en anders maar wat pijnstillers :) desnoods met lading alcohol :o

Zal wel een lading alcohol worden...:D

Ik heb van betrouwbare bron vernomen dan Metal-Wolf er ook zal zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.017
DW heeft eindelijk officieel toegezegd, ivm bezigheden was ie tot voorkort niet in staat om te verifieren. Jullie gaan de man achter de historische BBQ ontmoeten! :cool:

Er is een kans dat ik mijn plek moet gaan weg geven ivm prive omstandigheden.... moet even over nadenken of ik gedachte kan verzetten en toch kan komen etc.

Mocht ik niet komen komt er een verrassing op dagen................ ;)

Laatst bewerkt:
Euhhh.. wanneer is de volgende wok :)

Ik heb er zin an denk ik zeker voor herhaling vatbaar :)

jeahh heb er super veel zin in. Heb nu al honger.
ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien al die mafkezen in de matrixx bij elkaar. Weet niet of ze er daar op voorbereid zijn :D. ik vraag me af of ze wel genoeg baco's hebben voor die alcoholics hier.

Terug
Naar boven