- Waardering
- 2
erg tempting dat lekkere wijven aan de haak slaan.. maar helaasmarz01 zei:waar woont markiewalibie ook al weer? en had hij niet toevallig een auto![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
erg tempting dat lekkere wijven aan de haak slaan.. maar helaasmarz01 zei:waar woont markiewalibie ook al weer? en had hij niet toevallig een auto![]()
Testo zei:

nou stuur mij maar een pm als je wilt overleggen50 Dollar zei:jammer dat ik niet met de auto kan komen (want dan kan ik niet zuipen) en met trein gaat niet want dan moet ik weer op station wachten tot 1e trein komt...anders was k ook wel gekomen met een maat..matrixx is btw best vette tent en heb er toen ik er voor de eerste keer kwam een lekker wijf aan de haak geslagen! dus die mormels van hierboven zul je niet zoveel tegenkomen![]()
Big'r zei:

Capoeirist zei:ow boy.. we are going to party we are going to party
![]()

Markywannabee zei:mmm weet nu niet of ik wel of niet kom eten! ligt eraan of ik geld terug krijg of niet
maar uitgaan is zowiezo niks voor mij
MrJ zei:Even voor de duidelijkheid, de Matrix is in Nijmegen?
Dus eten in Amersfoort, dan naar Nijmegen en dan (voor mij althans) terug richting A'Dam?
MrJ zei:Even voor de duidelijkheid, de Matrix is in Nijmegen?
Dus eten in Amersfoort, dan naar Nijmegen en dan (voor mij althans) terug richting A'Dam?

volgens mij emile heb ik ergens gelezen dat ryu naar de matrix gaat en er niemand bij hem blijft slapen? maar mss moet je het hem even vragen!Emile zei:Ik heb er zin an mensen.
Ik blijf lekker pitten bij ome ryu. Ik hoop dat er ook ontbijt op bed inbegrepen is![]()