AndroidHealthClinic

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

MrBig gaat niet mee wokken maar wel mee stappen?
Kan ik eindelijk zien hoe dat sletje in real life is:D

50 Dollar zei:
jammer dat ik niet met de auto kan komen (want dan kan ik niet zuipen) en met trein gaat niet want dan moet ik weer op station wachten tot 1e trein komt...anders was k ook wel gekomen met een maat..matrixx is btw best vette tent en heb er toen ik er voor de eerste keer kwam een lekker wijf aan de haak geslagen! dus die mormels van hierboven zul je niet zoveel tegenkomen:P
nou stuur mij maar een pm als je wilt overleggen
maar dat betekend wel ook dat je naar de wok moet komen niet alleen de matrix!

Woow, Testo, maak je niet druk om de vrouwen. Die zien er wel beter uit als op die foto's.
Die van mij heb ik ook in Matrixx opgeduikeld, en ken er meer als dat jij er kan handelen die er goed uitzien!;)

Idd schoolfeesten worden daar soms op vrijdag gegeven.

En is niet voor niks club van het jaar geworden. Niet omdat er spoken lopen.

ow boy.. we are going to party we are going to party

:o

:scratch: mmm weet nu niet of ik wel of niet kom eten! ligt eraan of ik geld terug krijg of niet
maar uitgaan is zowiezo niks voor mij

anders ontzeg je voor MWB alle topics waar het woord WOK in voor komt.

Kop of munt

Vraag het nou niet,Ries....

Even voor de duidelijkheid, de Matrix is in Nijmegen?

Dus eten in Amersfoort, dan naar Nijmegen en dan (voor mij althans) terug richting A'Dam?

MrJ zei:
Even voor de duidelijkheid, de Matrix is in Nijmegen?

Dus eten in Amersfoort, dan naar Nijmegen en dan (voor mij althans) terug richting A'Dam?

Het is ff een stukkie karren maar wel erg gezellie,gab....

Als je niet alleen wil rijden wil ik wel met je mee trug hoor?

Alleen zit ik bomvol baco's dus ik kan niet navigeren.:D

Ik heb er zin an mensen.

Ik blijf lekker pitten bij ome ryu. Ik hoop dat er ook ontbijt op bed inbegrepen is :)

Emile zei:
Ik heb er zin an mensen.

Ik blijf lekker pitten bij ome ryu. Ik hoop dat er ook ontbijt op bed inbegrepen is :)
volgens mij emile heb ik ergens gelezen dat ryu naar de matrix gaat en er niemand bij hem blijft slapen? maar mss moet je het hem even vragen!

Hehe nu willen ze weer blijven pitten.
Ben benieuwd of Ryu mee naar de matrixx gaat!

Ik ga naar de matrixx zowiezo! Emile gaat gewoon mee met mij en besluiten wel daarna of we nog gaan pitten of iedereen zijn eigen gang gaat. Maar dit heb ik onderling al met emile afgesproken.

Maak je geen zorgen richard V , je krijgt mijn handtekening wel :D

Terug
Naar boven