MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

• Topic Starter Topic Starter
Mensen die met de auto komen kunnen gratis parkeren op parkeerterrein 'De Argonaut' naast het NS Station. Met borden wordt keurig aangegeven waar zich dat bevindt. Na het wokken kun je vragen om een gratis uitrijkaart.

De gasten die betaald hebben zijn:

Hertje
DBC01
Infinity
Masters
Emile
Bart P
Cynthia
RichardV
MrJ
Centaur
Johnny01
DjPhreak
SlettieBettie
DavyO
Capoeirist
BigTony
Zelda
MarkyWB
Blackadder
Testo
Dutch Windmill
Hardgainers
Pijnisfijn
Psycho B
Ryu
Marz01
Apenootje
Kourosh (maatje Infinity)
Big'R
Bur
Robert Hosper
Big Steve
Maniac
Secret Guest

Laatst bewerkt:
Zal vanavond even kijken wat er is binnen gekomen op mijn rekening. Zal daarna het rijtje aanvullen.

Nog geen betalingen binnen, inmiddels wel al 4 leden mijn gegevens doorgegeven. Als het binnenkomt zal ik gelijk de lijst aanvullen.

Het loopt nog niet echt storm zo te zien :)

Daar reken ik ook niet op. Veel mensen vinden wokken niet leuk, een stel anderen kunnen niet rond die datum maar de meesten zijn mensen die, net als bij DW en de BBQ, een hoop zeggen maar niks waarmaken.

Juist die mensen zijn nu gewaarschuwd dat ze beter thuis kunnen bliijven want DW hield voor honderden euro's aan eten en drinken over.
Als je dan de maatregel neemt om van tevoren te laten betalen, valt driekwart al af :D

DBC01 zei:
Daar reken ik ook niet op. Veel mensen vinden wokken niet leuk, een stel anderen kunnen niet rond die datum maar de meesten zijn mensen die, net als bij DW en de BBQ, een hoop zeggen maar niks waarmaken.

Juist die mensen zijn nu gewaarschuwd dat ze beter thuis kunnen bliijven want DW hield voor honderden euro's aan eten en drinken over.
Als je dan de maatregel neemt om van tevoren te laten betalen, valt driekwart al af :D

Erg jammer want dan laat je je tog wel weer van je negatieve kant zien.
Wat heb je er aan als je hier loopt te verkondigen dat je komt en het vervolgens laat afweten.
tuurlijk het is mischien ook wel beetje vreemd voor bepaalde mensen om ineens IRL met elkaar in 1 ruimte te zitten maargoed das na een uurtje wel over.:)

We zullen zien wie er allemaal daadwerkelijk komen

Het is zoooooooo eng! :eek:

:roflol:

Ik zou persoolijk (als newbee) wel de kans pakken om een privé consult te krijgen :thumbs:

DBC01 zei:
Mensen die met de auto komen kunnen gratis parkeren op parkeerterrein 'De Argonaut' naast het NS Station. Met borden wordt keurig aangegeven waar zich dat bevindt. Na het wokken kun je vragen om een gratis uitrijkaart.

De eerste gasten die betaald hebben zijn:

Infinity
Masters
Emile
Bart P

:D :D :D :banana: :banana:

Mooi dat mijn betaling binnen is gekomen... :) Het is nog wel rustig met aanmeldingen...

Voor de mensen die kontant geld op willen sturen:

[Link niet meer beschikbaar]

ik betaam vanaf volgende week wanneer mijn storting van mijn weekendwerk is doorgevoerd.
Iemand een verwachting van het aantal mensen die komt?

ik kom ook! net voor mijn vakantie die tread niet gelezen maar nu ook even de jetlag afkomen en dan ga ik overmaken etc

Ik wou btw men trainigsmaatje ook meenemen.
Of is dat een probleem?

DBC01 zei:

De eerste gasten die betaald hebben zijn:

Infinity
Masters
Emile
Bart P
a kijk

auto en gratis parkeren magic wordss

Wat wil je nog meer Marky? :)
Wat de mensen nog meer willen is gratis vervoer en gratis eten.
Daarom zijn er zoveel mensen die wel zéggen dat ze komen maar niet van tevoren afrekenen. Haal dat eerste topic er eens bij, tel daar de namen die ja zeiden...;) Got it?
Enne Infinity geen probleem.

Terug
Naar boven