XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ik ben motoren aan het bekijken op 2dehands.be....kom ik deze tegen :roflol:

Omschrijving:
Dit is een model van Yamaha YZF R6 2006. Het heeft geen problemen en de prijs is de euro van enkel 2000. verstuur me met de elektronische post als u interessant bent. Dank u. robertcosman@yahoo.com

2006 Yamaha YZF-R6 2000 eur

Natuurlijk fake, maar ik vraag mij af hoeveel mensen er zo al veel euro'tjes zijn kwijtgeraakt.

Greetzzzzz.

Ik ben motoren aan het bekijken op 2dehands.be....kom ik deze tegen :roflol:

Omschrijving:
Dit is een model van Yamaha YZF R6 2006. Het heeft geen problemen en de prijs is de euro van enkel 2000. verstuur me met de elektronische post als u interessant bent. Dank u. robertcosman@yahoo.com

2006 Yamaha YZF-R6 2000 eur

Natuurlijk fake, maar ik vraag mij af hoeveel mensen er zo al veel euro'tjes zijn kwijtgeraakt.

Greetzzzzz.

Is zoiezo al een 2003 of 2004 altijd dat gelul met bouwjaren in advertenties wordt je toch eens niet schijtziek van!
Maar je zult er versteld van staan hoeveel mensen hier in trappen!:mad:

En allemaal Amerikaanse auto's, crappy elektriciteitsnetwerk op de achtergrond :D .

hmmmm mein smaak motortje :lick:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

misschien een x een dbb motormeeting binnenkort ? ga zometeen sradje weer eens uit de stal halen.

Als iedereen van DBB nu gewoon ff naar de eerstvolgende MF MM gaat :D..

ben ik zeker voor in. Zolang het droog is en + 15 graden doe ik mee.

in principe wil ik overal wel heenkomen.

I'll be there , als er geen politie aanwezig is zoals in september waarschijnlijk weer bij de aankomst weg te vinden net als in september [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste ritje van 2008 gemaakt en het was zalig! niet te koud en zonnig!:D:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.056
Wie is die RonaldN op mf?

Ja ik houd niet van pekel en koude :D

Wil je het woord MF hier niet noemen ? daarmee verpest je het hele motor topic hier. Word meer een maffe forum ipv wat anders.

Dju wat zijn de nieuwe 2008 modellen lelijk.......... :(

Terug
Naar boven