XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

ok Bro's de Blade is binnen en het pimpen is begonnen.

gekocht:
carbon hugger
achterlicht met geintegreerde knippers
hotbody knippers voor
xenon
custom made kenteken houder.
double bubble dark smoke kuipruitje
onderkap ligt bij de spuiter om matzwart te spuiten.

Nu alleen even een vraag: Ik wil een full arrow systeem gaan monteren, pc3 USB en luchtfilter. Is dit een beetje zelf te doen?

Of moet ik het uit besteden, ben niet heel technisch oja en ik ben ook niet in het bezit van een testbank hehe :D.

En geeft dit een beetje bruut effect zo'n full uitlaat systeem? Heb eigenlijk alleen nog maar ervaring met einddempers.

Waarom een hugger, verknoeit de achterkant imho ;) . En tja, pc3 no thnx waste of money, maar dat is mijn mening als jij denkt dat je 100% uit je motor haalt dan moet je het doen.

pc3 no thnx waste of money, maar dat is mijn mening

Dikke onzin, PCIII is zijn geld meer dan waard. Mijn R6 is veel nerveuser en reageert direct op z'n gas. Ook in een te hoge versnelling optrekken is mogelijk gemaakt dankzij mijn PC. Terwijl ik vroeger steeds in de juiste versnelling moest zitten. Alle dode punten zijn eruit gehaald.
En als je een luchtfilter en een volledige uitlaat steekt is een PC zeker een must.

Dikke onzin, PCIII is zijn geld meer dan waard. Mijn R6 is veel nerveuser en reageert direct op z'n gas. Ook in een te hoge versnelling optrekken is mogelijk gemaakt dankzij mijn PC. Terwijl ik vroeger steeds in de juiste versnelling moest zitten. Alle dode punten zijn eruit gehaald.
En als je een luchtfilter en een volledige uitlaat steekt is een PC zeker een must.

Hoe ik al zei, ieder zijn eigen keuze. Ik kan er toch niets mee, rij te vaak in Duitsland en daar is het niet toegestaan, de verzekering dekt dan ook absoluut niks :( .

Er zijn 2 redenen om een PCII/PCIII/Rapid bike etc te steken :

1 : Je monteert andere uitlaat en/of luchtfilter en de Air/Fuel moet op nieuw afgesteld worden voor een stukje veiligheid dat je motorblok heel blijft. ( als je motor te schraal loopt , lopen de temperaturen in je motorblok behoorlijk op. Op motorvakantie hoge toeren draaien en een gat in je zuiger komt nog wel eens voor ;) )

2 : Een vloeiend rijdbare motor. Enig idee waarom Honda zo'n allemans vriendje is en men er relatief makkelijk heel hard mee kan rijden ? Omdat de vermogens afgifte vloeiend is. Hoe vloeiender je motor loopt, je gas hendel reageert , hoe beter je zelf gaat rijden met de motor en hoe vriendelijker de motor reageert. (betekend niet dat je hard MOET rijden maar dat alles beter gaat kwa rijden, rotonde af komen en gas geven, gas correctie in de bocht, etc)

Even een fotosoep laten maken van mijn fazer hoe hij eventueel kan worden met een z1000 topkuip:

2dt2f7.jpg

Nu nog even wachten op de soep met een tuonokop erop. :D

Ik heb nog die beide motortheorie boeken te koop, dus als iemand nog iemand kent :P

20e totaal voor beide ex. verzend, top staat, niet in geschreven ofzo nieuwe "file" editie! :D

Tis wel een goede les.. Ik ga dus NIEMAND meer zonder overhandiging van legitimatie laten vertrekken op mijn motor!

Denk niet dat het veel zal helpen als die ook fake zijn, ik weet in ieder geval dat ik ervoor zal zorgen dat ik dan twee mensen als begeleiders mee laat rijden ;) .

Denk niet dat het veel zal helpen als die ook fake zijn, ik weet in ieder geval dat ik ervoor zal zorgen dat ik dan twee mensen als begeleiders mee laat rijden ;) .

Volgen met andere motorfiets is mijn methode...geen 2e fiets? Huur of leen ik er wel 1.

Heb mn boeken verkocht!

Heeft iemand nog een leuk adres voor de volgende onderdelen:

Kawasaki Z1000 topkuip (2006 of hoger)
Kawasaki Z1000 koplampunit(2006 of hoger)
Kawasaki Z1000 Dashboard(2006 of hoger)
Kawasaki Z1000 Ophanging voor dashboard en de rest bovenstaande(2006 of hoger)

Die kleine spiegeltjes voor op het stuur
Superbikestuur die gelijk is aan het stuur van een tuono.

Nice ride! mooie kostuum ook!

die pet zit toch vervelend met die helm erover ofniet???

Leuke meid :D .

Terug
Naar boven