- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag is een schitterende dag om te rijden
Dus dat is wat ik zo ga doen...... gummen![]()
Dat is minder, is het geen optie om dan de grens over te gaan of een bezoek aan het circuit te brengen.
wat is het stil hier....me sradje gaat vandaag de a58 en a 17 nog wel op denk ik

ik heb weekend. werk 5 ploegendienst dus weet echt wel wat werken is![]()

Weet iemand hier een goedkoop adresje die kleppen stellen en carbs synchroniseren? Ben langs een paar dealers geweest maar die willen alleen een grote beurt doen t.w.v 500,-. Misschien kent iemand nog een adresje in omstreken Amsterdam die dat wel doen of die een grote beurt voor weinig doen.
PM me maar als je wat weer, bedankt

Weet iemand hier een goedkoop adresje die kleppen stellen en carbs synchroniseren? Ben langs een paar dealers geweest maar die willen alleen een grote beurt doen t.w.v 500,-. Misschien kent iemand nog een adresje in omstreken Amsterdam die dat wel doen of die een grote beurt voor weinig doen.
PM me maar als je wat weer, bedankt
500
Ben bij mijn lokale dealer 400 kwijt voor een grote beurt en bij een maatje van me 325.
.Is nog best goedkoop voor een grote beurt bij een dealer, met dit soort zaken is het handig als je iemand bij de hand hebt die het voor je kan doen.