Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

coole sm dude !!

Vandaag is een schitterende dag om te rijden :)

Dus dat is wat ik zo ga doen...... gummen :D

Vandaag is een schitterende dag om te rijden :)

Dus dat is wat ik zo ga doen...... gummen :D

Gisteren en vandaag wezen rijden , paar maten dachten even lekker te kunnen knallen wat resulteerde in 170eu p.p. de 1e dag en 225eu p.p. of invordering de 2e dag...mooi weer rijders lijken soms echt geen hersenen te hebben.

(ik kwam er ongeschonden van af)

Dat is minder, is het geen optie om dan de grens over te gaan of een bezoek aan het circuit te brengen ;) .

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.105
Ja gister ook ff geknalt, moest vandaag van 7-17.30 werken dus vandaag lukte het helaas niet, maar wel heerlijk weer gister :D

wat is het stil hier....me sradje gaat vandaag de a58 en a 17 nog wel op denk ik

ik heb weekend. werk 5 ploegendienst dus weet echt wel wat werken is:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.111
Weet iemand hier een goedkoop adresje die kleppen stellen en carbs synchroniseren? Ben langs een paar dealers geweest maar die willen alleen een grote beurt doen t.w.v 500,-. Misschien kent iemand nog een adresje in omstreken Amsterdam die dat wel doen of die een grote beurt voor weinig doen.

PM me maar als je wat weer, bedankt

Nog helemaal niks gereden op mijn eigen motoren. Enkel op de bandit 1200 van me vriendin paar weken terug.

Motoren staan allemaal op winterstalling op 1 na. Daarnaast toch te druk met studie en opkomende verhuizing etc.

Weet iemand hier een goedkoop adresje die kleppen stellen en carbs synchroniseren? Ben langs een paar dealers geweest maar die willen alleen een grote beurt doen t.w.v 500,-. Misschien kent iemand nog een adresje in omstreken Amsterdam die dat wel doen of die een grote beurt voor weinig doen.

500 :eek:

Ben bij mijn lokale dealer 400 kwijt voor een grote beurt en bij een maatje van me 325.

ik ken wel iemand voor je, maar dat is in nijmegen. 20 euro per uur. kleppen stellen in 2 uurtjes gedaan

Koop een Haynes.

500 :eek:

Ben bij mijn lokale dealer 400 kwijt voor een grote beurt en bij een maatje van me 325.

Is nog best goedkoop voor een grote beurt bij een dealer, met dit soort zaken is het handig als je iemand bij de hand hebt die het voor je kan doen ;) .

Is nog best goedkoop voor een grote beurt bij een dealer, met dit soort zaken is het handig als je iemand bij de hand hebt die het voor je kan doen ;) .

Ik vind het prijzig als ik kijk naar wat ik betaal...en dat vond ik soms al duur :o

mijn suzuki dealer is ook niet zo duur ...goeje jongens

Mijn scooter :p
Kweet het is geen moto maja :D
Dat is voor binnekort als ik vast werk heb, ben nu laatste jaar student

imagephp.jpg

344tetg.jpg

e99oye.jpg

13yjscm.jpg

bijzonderheden:
r6 99

01-02 undertail
Geintegreerde knipperlichten