MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

ik hoorde van iemand dat je sinds 1 januari 24 moet zijn voor je motorrijbewijs vanwege europese regelgeving, kan dit kloppen?
 
Pas bij de ingang van het Europese rijbewijs.

Ik rij zelf een R1 uit '99

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2d8l6ps.jpg




Staande wheelie - Google Video

DvO weeelie - Google Video

Burn - Google Video
 
zeker een mooi ding , leuke filmpjes ook :p
 
Thnx! Kheb nog wel wat betere fotos.. Maar die heb ik niet hier :P
 
Net me d.b. (d.b. zonder puntjes word dumbbell ???) killer binnen gekregen, hopelijk geen boetes meer voor teveel geluid :D
 
Eerste wat ik deed was mn DB killer eruit slopen.. Je moet wel horen dat je power onder je reet hebt!
 
Eerste wat ik deed was mn dumbbell killer eruit slopen.. Je moet wel horen dat je power onder je reet hebt!

Ja uiteraard maar 110 decibel vonden de duitsers niet zo leuk. toen was het 70 euro dokken of de motor laten staan aan de grens duitsland/tsjechie :o
 
Tof ding Danny, brute kleur ook.

Nog wel tijd om te trainen enzo?
 
Ja, duitsers houden daar wat minder van he :D
 
Tof ding Danny, brute kleur ook.

Nog wel tijd om te trainen enzo?



Thnx, ja.. train 3 keer per week split schema.
Maar wel tegenwoordig bij een andere sportschool via mn werk.. :D
 
Hoeveel was je kwijt voor die schoonheid ? :D

Heb em gewoon bij een dealer gekocht. Dus betaalde wel de hoofdprijs.

Was 8k kwijt.
Maar maar goed ook, want mn bak lag eruit na 1,5 maand.. Nu waren de kosten voor hun.. Anders voor mij :P
 
kawasaki 1100 cc ... ZWART ... BRUUT:D :D :D :D ,

zal ff plaatje opzoeken...
 
Tijd voor een kick :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Zondag opgehaald, 8000km erop, volledig akra evo systeem, donker ruitje, undertail. optie ledere bagster. .die is er nu af :P

Akra pijp word gehalveerd of er komt een hexo pijp op :)


:eek: monroe ritje bij je achterop??? :D
 
Zo'n nieuwe 750 is bijna net zo snel als mn R1.. Kan je zien hoe het met de ontwikkeling gaat tegenwoordig!
 
Zo'n nieuwe 750 is bijna net zo snel als mn R1.. Kan je zien hoe het met de ontwikkeling gaat tegenwoordig!

die gixxer is een 1000
 
Hmm excuses dan.. Dacht een K5 750 :)
 
:eek: monroe ritje bij je achterop??? :D

Be my guest. Maar zal zowel mijn vriendin als jou vriend vast niet waarderen ;)






[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Het is idd een 1000.

Overigens de oudere 750's waren al sneller maar wat boeit die paar tiende seconden.. als je maar lol hebt en het rubber onder je houd.. Wat wheelien en kneedownen en circuitdagjes en dergelijke kan ook op een oude 400.

Ik ben meer van vakantie's in frankrijk/duitsland en tripjes door europa (dit jaar ) , ook keer circuit op met dit beest en de standaard motorgroep ritjes.

Beetje de vrijheid voelen en jezelf wat reisziek maken met de enorme acceleratie, scheelt dat we daarvoor dus niet meer naar de efteling hoeven :p

Ben druk bezig nu met montage nieuwe stuurdemper en volledig instelbare WP achterschokdemper (hoogt verstelling, hydreaulisch veervoorspanning etc), voor is he twaarschijnlijk al aangepast door vorige eigenaar.

En nu heel rap die veelste lange uitlaat in korten :)
 
Back
Naar boven