S0m30n3
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 16%
Dankje
Hij is echt bruut, je zet er zelf gewoon mooi uitlaatje op en gaan!
Dikke Akrapovic eronder, lekkere sound

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje
Hij is echt bruut, je zet er zelf gewoon mooi uitlaatje op en gaan!

800,- euro![]()
![]()
![]()
Waarom zoveel betalen voor een pak echt?
Dat heb ik er echt niet voor over, 300,- max.
ZX7R blijft een van de "echte" superbikes in mijn ogen. Samen met de YZF750R en dergelijke.
En motor van 160kg geeft ook problemen, bochten stabiliteit en dergelijke moet anders worden opgelost etc.
Een zwaardere machine (heb een zxr750rr gereden) is zo fijn in de bochten, wat lastiger de bocht in te leggen (what's the name.. ) maar wel heel stabiel daarna.

Tja de 750 was klasse apart, en nog steeds. Bedoel sturen als een 600 en gewoon een bak meer vermogen wat echt wel welkom is.
Maar het word nu wat te extreem, mijn nieuwe motor is net een 600 maar dan wel met een 1000 blok.. erg verradelijk.
Ben dus op zoek naar een andere woon-werk fiets (nu een GPX750, dju wat is dat werken om daar hard mee te rijden door de bochten), je raad het vast al, oude gsxr750 of een oude zxr750 van begin jaren 90. Geweldig dat spul.
Massief, misschien zelfs lomp, zwaar, alles groot, echt geweldig.
Ik had een 2001. Echter daarvoor een ZX12R uit 2000 en die stuurde imo soepeler/beter.
Dus je kon wel merken dat de ontwikkeling van de fiets wat ouder was.
Alleen die voorkant is zo gruwelijk!

maar ook dat kost je je rijbewijs...Tot wanneer is de ZX7 eigenlijk in productie geweest? 2003? En zijn er nog drastische veranderingen door de jaren heen geweest? Ik heb net zitten zoeken maar zelfs het vermogen is gelijk gebleven?!
Hoelang he tleuk blijft op de nederlandse weg ? Dat is het allang niet meer.
Regelmatig buitenland in is de oplossing, Snel nederland uit en richting zuid duitsland of vogezen in frankrijk. Je bent er met aantal uren als je door knalt en het is onwijs genieten.
Vogezen is geweldig , Herrie maken, knieen aan de grond, mooie omgeving, geen politie, geen flitskasten , mensen gaan voor je aan de kant. Heel stuk Isle of man gevoel, i love it
Nederland daarin tegen valt al tegen op het moment dat je bij Maastricht de grens overkomt zetten en je op de file stuit. Mensen die niet aan de kant gaan, flitskasten, politie, etc.
Zelfs op de bandit 1200 van me vriendin is het oppassen, wel leuk da tje op lagere snelheid met zo'n ding onwijs kunt gummenmaar ook dat kost je je rijbewijs...