XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Putten, lijnen, grind, stenen etc etc ,... van alles waar over je kunt wegglijden maar dat gaan ze je echt wel goed uitleggen voordat je begind hoor.

Waarom wacht je eigenlijk niet tot het mooier weer word ? Feb kan best kl*te weer zijn , en dus om te leren rijden lastig ,.......

Aande andere kant kun je ook zeggen ; als je nu kunt rijden dan kan je dat helemaal met k*t weer :D

• Topic Starter Topic Starter
Putten, lijnen, grind, stenen etc etc ,... van alles waar over je kunt wegglijden maar dat gaan ze je echt wel goed uitleggen voordat je begind hoor.

Waarom wacht je eigenlijk niet tot het mooier weer word ? Feb kan best kl*te weer zijn , en dus om te leren rijden lastig ,.......

Aande andere kant kun je ook zeggen ; als je nu kunt rijden dan kan je dat helemaal met k*t weer :D

Ja idd, om die laatste reden van jou draait het.
Maar ook om het feit dat het nu rustig is met lessers en dat de instructeur ff wat meer tijd voor je heeft. Ook wil ik me rijbewijs zo snel mogelijk :D

Ík heb mn rbw ook in de winter gehaald, bijna een jaar geleden.

Je zult t koud krijgen (ik had ijs op mn jas en vizier vd mist) en als je pech hebt wordt er wel eens een les of examen afgelast (mijn 1e examen AVB werd afgelast). MAAR er is meestal wel genoeg plaats zowel bij de rijschool als bij het CBR, dat is een voordeel :)

Zijn er hier mensen die eerst hun motorrijbewijs hebben gehaald voordat ze voor hun autorijbewijs gingen? Of mensen die alleen maar een motorrijbewijs hebben?

Heb nu net een proefles geregeld voor 't autorijbewijs, maar ik zit sterk te twijfelen. Ik ben namelijk altijd al gek geweest van motoren en ook lijkt mij motor rijden veel leuker dan auto rijden. Zowel auto als motor hebben hun voordelen in het verkeer, maar al ga je ook naar 't plezier kijken die je bij het rijden hebt, denk ik dat motorrijden veel leuker is.

Ik ga als eerste me motor doen. Misschien een paar jaar daarna auto pas.

eerst auto toen pas motor... auto hebbie meer aan in dit kikkerlandje motor is for fun..

bike heb ik niet... me broer wel.. die mag ik pikken :P kawazaki ZZR 1100 beetje oud wel kick..

Vet hoor :D Maar een 1100 is geen 25kw en je bent toch 20? Of ben je net klaar met je 25kw periode?

Eerst auto, toen motor.

Toen ik op examen ging was ging er nog iemand mee op examen, ze had geen auto rijbewijs en der motor rijden was redelijk.

Examinator zei dood eerlijk : Als je je auto rijbewijs had gehad had ik je laten slagen, dan wist ik dat je ervaring op had gedaan en inzicht had in het verkeer en dat je motor rijden ook groeide, maar gezien je die niet hebt laat ik je zakken..

Ik kan de man enkel veel gelijk geven. Je moet eigenlijk auto kunnen rijden want op die manier zie je ook veel beter de gevaren die motor rijders ondergaan.

Heb zelf overigens altijd in de regen les gehad......... examen was het droog..

ZZR1100 is leuk beest, maatje van me had er een, heeft ie 10 jaar plezier op gehad.

Ik heb alleen een motor rijbewijs. Heb vorige week een oude Honda CB 650 erbij gekocht zodat ik ook in de winter kan rijden. Heb 10 lessen gehad voor de Bijzondere verrichtingen en 10 op de weg. Voor beide examens in 1 keer geslaagd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is de mijne, heb m net een maand.(en vandaag mn rijbewijs, dus helemaal beter!:D

Beetje kleine foto, maar ziet er goed uit!

Ik probeer t nog is:D iets groter

GShaven.jpg

ik rij ook hoor...........:p

Ah, wat een leuk topic :)

Rij zelf 4 jaar motor en heb er op dit moment 4 (naja, 3.5:P)

Ben helemaal gek van streetfighters en dat is ook waar ik me voornamelijk mee bezig hou (ik doe zo'n beetje al het werk zelf)

Ik heb:
een CBR600f uit 1992 (mijn eerste motor, nu van mn vriendin)
Origineel rood/wit, sinds kort oranje/zwart (zelf gespoten met schoonpa) met aangepaste topkuip, R6 kont, leovince uitlaat en nog meer kleine dingetjes.

een GSXR1100W uit 1994
Met kawasaki zx6r (2003) kont, Devil DB2 uitlaat, Dynojet kit, BMC open luchtfilters, Speigler kroonplaat, valter moto stuur etc etc

(op dit moment helemaal gestript en in afwachting van een weder opbouw waarbij alle onderdelen aangepakt worden.

een GSXR750h uit 1987
Een lelijk oud hok, nu bestemd om mee te rijden, zodra de 1100 "af" is moet deze eraan geloven :)

Verder ben ik bezig onderdelen te verzamelen voor een GSX1100 EFE dragracer:
alleen motorblok en voorvork heb ik nog niet...

Zo blijf je lekker bezig zullen we maar zeggen ;)

OWW YEAH!! Ik heb gister mijn motorrijbewijs gehaald :cool:
Vanmiddag ff naar gemeentehuis om dat kaartje aan te vragen :D

Ik begin volgende maand :D

Autorijbewijs heb ik al sinds me 18e.

Terug
Naar boven