XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nee, ik heb geen idee wat de afmetingen en het merk en alles zijn, dus ik laat mijn pa dat lekker zelf uitzoeken ;)
    En nog bijna 2 maanden.. hmm, ik ga mijn best wel doen! Ik vind het gewoon geen fijn idee om bij een vreemde achterop de motor te springen, alhoewel dat ook niet de eerste keer zou zijn.

    Ik heb ook wel een buddysit hoor :D

    Enkel voor een vrouw komt de seatcover eraf :D :D

    @ adhoc , wat voor fiets heb je ? ben te lui om terug te zoeken :o
     
    Ik heb ook wel een buddysit hoor :D

    Enkel voor een vrouw komt de seatcover eraf :D :D

    @ adhoc , wat voor fiets heb je ? ben te lui om terug te zoeken :o

    Fazer 600 '02
     
    Nee helaas niet , geen mensen gevonden die het wouden maken voor me :(

    Wat wil je hebben en welke foto moet geshopt worden ???

    Ben nu niet thuis , maar morgenavond kom ik weer thuis , als je wilt kan ik wel iets proberen voor je hoor ;)
     
    Wat wil je hebben en welke foto moet geshopt worden ???

    Ben nu niet thuis , maar morgenavond kom ik weer thuis , als je wilt kan ik wel iets proberen voor je hoor ;)

    Graag , ik zal je alles PM'en straks.
     
    Als je enigszins op de route woont is dat geen probleem hoor.

    Als je naar de MFMM gaat, dan woon ik behooooorlijk uit de route, voor de TT is het denk ik misschien 1,5 uur omrijden.
     
    :eek: Dat wordt wel erg lang rijden ,.. is al zo'n 1:45/2:00 om van mij naar Assen te rijden :(
     
    :eek: Dat wordt wel erg lang rijden ,.. is al zo'n 1:45/2:00 om van mij naar Assen te rijden :(

    Ja en voor een avondje rampetampen doet ze het ook niet, al geprobeerd, maarja die onschuldige dametjes van tegenwoordig he :P
     
    Ja en voor een avondje rampetampen doet ze het ook niet, al geprobeerd, maarja die onschuldige dametjes van tegenwoordig he :P

    :roflol:

    Maar idd , met een overnachting is er zeker over te denken om ff naar boven te rijden ,... vooral omdat het daar volgens mij bst mooi rijden is :D
     
    Alkmaar is OK daar woont een maat van me , daar rijd ik nog wel eens naartoe om samen te gaan rijden .
     
    :roflol:

    Maar idd , met een overnachting is er zeker over te denken om ff naar boven te rijden ,... vooral omdat het daar volgens mij bst mooi rijden is :D

    Het is zeker mooi rijden hier, maar overnachting wordt lastig. Ik woon weer thuis...
    En Alkmaar is geweldig :D Heb er een jaar gewoond en echt zo'n geweldige tijd gehad!
     
    een jaar daar gewoont ? als je daar nou bij en bekende zit kan ik je wel ff oppikken om naar de TT te gaan :D
     
    Het is zeker mooi rijden hier, maar overnachting wordt lastig. Ik woon weer thuis...
    En Alkmaar is geweldig :D Heb er een jaar gewoond en echt zo'n geweldige tijd gehad!

    Hotelkamertje :D

    XXXL , you've got mail!
     
    Back
    Naar boven