Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

hehe, alkmaar is hier ook redelijk in de buurt (Schagen) :P

ga daar ook lessen, bij bolweg.

Las ik nou net dat jij uit Alkmaar komt??? ikke ook nog een kaaskopje hier:wave::wave:

Ps wat voor motor rijd jij dan?

Hehe, ik heb een tijd in Alkmaar gewoond, moest er helaas weer van weg verhuizen. Woon nu weer in oost-groningen, maar ik wil zooooo graag terug!
En ik rij nog niet, wat rij jij ?

@riggard, heh, dat is inderdaad vlakbij :D

zat je daar voor school dan? schijnt best een populaire stad te zijn voor hbo :P

oost groningen zuigt wel ballen trouwens, dat is echt no mans land zeg maar, m'n broer z'n ex woonde daar, in woldendorp ofzo, dode bedoening daar :P

zat je daar voor school dan? schijnt best een populaire stad te zijn voor hbo :P

oost groningen zuigt wel ballen trouwens, dat is echt no mans land zeg maar, m'n broer z'n ex woonde daar, in woldendorp ofzo, dode bedoening daar :P

Ik woonde in Groningen, moest daar het huis uit, kon mijn studie volgen in Amsterdam of in Groningen en ik had toen een vriend in Alkmaar. De keuze was niet zo moeilijk toen. Ben met de studie gestopt en daarna nog een tijdje op het Horizon in HHW gezeten.

En Woldendorp is nog druk vergeleken bij dit hier... Het uitzicht, aan bijna alle kanten: [Link niet meer beschikbaar]

Ik rijd een R6

Piccie..
e99oye.jpg

344tetg.jpg

Laatst bewerkt:
Jep is jammer dat ze deze niet vanaf andere positie hebben. Is het nog gaver om te zien. Heb toen die wedstrijd gezien en die wheelie van alle standen.

Had ie echt ff geluk hoor.

Jammer dat er niet meer filmpjes zijn van hem. Zijn amerikaanse Ducati tijd en zijn kawasaki tijd waren geweldig.

Jammer van de drugs:(

Collega van me heeft net een ZX10R uit 2005 gekocht ,.. toch wel een monsterlijke machine hoor :eek:

Misschien een leuk idee voor na m'n R1 :D
Al moet ik wel zeggen dat m'n R1 lekkerder stuurd , maar dat kan ook wennen zijn :o

Terug
Naar boven