MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Lesmotor is een Kawa.. en ik vind em best wel te doen!

;) Kawa is the shit, ik zou voor de zx9r gaan, koppelbeest :) Maarja van een r1 naar een zx9r is wel terug, als je het geld kan missen zou ik voor de zx10r gaan.

Qua motorinhoud ga je een stapje terug. R1 is echter meer een brommer; een ZX-9R is een motor.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.826
Haha that's true. Kawa's zijn ook lekker breed om op te zitten, je hebt echt het idee dat je op een motor zit.

Klopt , maar een R1 gooi je zoooo lekker door de bochten :eek:

weet t gewoon nog niet ,....... misschien wel gewoon doorsparen en van de winter een dikke zx10 :dunno:

Ja, wel een chopper! Ik heb het over breed, niet over matig.. ;)

@XXLtje, dan moet je maar goed leren rijden hoor! Heb je er vast geen last van.. hehe
Nog wat gehoord over zaterdag?

pardon ??? wacht maar tot je een keer achterop zit :D haha

Nee helaas nog niets gehoord :( dus sta er nog steeds op ,.... en do & vr worden mooi weer , en zaterdag gaat t weer goed regenen :mad:

pardon ??? wacht maar tot je een keer achterop zit :D haha

Nee helaas nog niets gehoord :( dus sta er nog steeds op ,.... en do & vr worden mooi weer , en zaterdag gaat t weer goed regenen :mad:

Een keer achterop.. Prima! Maar dan moet je wel kunnen natuurlijk...
Ik heb ook nog steeds geen idee of ik wel kan! Krijg bij mijn werk alleen de datum van de dag erop die ik moet werken... Weet alleen dat ik woensdag heen moet, verder nog niet. Ik hou je wel op de hoogte!

• #2.836
  • #2.838
Hij bedoeld het formaat. Heeft het formaat van een brommer, sommige vinden dat prettig maar andere weer niet.

haha , ja dat snap ik wel :D

Ik vind t idd fijn , heb t gevoel alsof je ze makkelijker de bochten in stuurt dan een wat zwaardere fiets ,.... heb wel de zx10r gereden ,.. ook een super fiets !!!! maar imo ook niet zo'n grote kolos als de zx9r :dunno:

Geslaagd voor theorie! :D 3 foutjes.

Terug
Naar boven