MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Oke, sorry man. Daar had ik niet bij nagedacht, dat je mensen in je kennissenkring verloren bent door middel van bijvoorbeeld een ongeluk. Volgende keer zal ik beter nadenken. En thanks voor de spoiler-tip.
No problem ;) Ik maak die karma nog wel een keer goed bro :cool:

2dv4u8n.jpg

mijn pak (don't mind the face :P )

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.785
Nice, ziet er goed uit.

Maar je kijkt alsof je moet poepen :D

Wanneer kunnen we nou eindelijk weer fatsoenlijk rijden :(
en dan te bedenken dat ik 2 maanden terug me eerste kd's van het seizoen maakte..
Maar het weer is er alleen maar slechter op geworden ???

nog mensen die op Assen gaan racen?

Ik ga mss 17 Mei :devil:

Wanneer kunnen we nou eindelijk weer fatsoenlijk rijden :(
en dan te bedenken dat ik 2 maanden terug me eerste kd's van het seizoen maakte..
Maar het weer is er alleen maar slechter op geworden ???

nog mensen die op Assen gaan racen?

Ik ga mss 17 Mei :devil:

Aankomende week zou volgens KNMI stukken beter worden...maja dat is slechts een globale voorspelling.

Mooi pak Riggard! Wat voor helm heb je?

Heb net weer rijles gehad, 8 draaien ging weer perfect maar mijn langzame slalom werd steeds afgekeurd :( Moest meer constant rijden.

ik rij een hd herritage weet helaas ook niet hoe ik hier een foto moet plaatsen

Mooi pak Riggard! Wat voor helm heb je?

Heb net weer rijles gehad, 8 draaien ging weer perfect maar mijn langzame slalom werd steeds afgekeurd :( Moest meer constant rijden.
hehe ik heb een caberg 505 chrono besteld maar die apen van motozoom hebben nog niks van m'n rekening gehaald en ik heb dus ook geen helm, daar moet ik nog ff achteraan :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Beste motorfanaat,

Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan de Scheveningse Motordag, op zaterdag 5 april 2008, Keizerstraat, historisch winkelhart te Scheveningen.

U kunt zich gratis aanmelden voor deelname bij Stichting Centrum Scheveningen-dorp: info@centrum-scheveningen -dorp.nl o.v.v. deelname motordag.
Geef in uw mail uw naam, emailadres en evt. type motor aan.

Na aanmelding en acceptatie van uw deelname (naar volgorde van binnenkomst), ontvangt u van de organisatie de tijden en locatie van de opstelling, de prijsuitreiking en tijd van vertrek.

In de bijgevoegde poster ziet u het podium-programma.
Motor Mercuur showt de nieuwste Ducati’s. ANWB-, politie- en ambulancemotoren zijn ook uitgenodigd om door de bezoekers te bekijken.

Alle deelnemers ontvangen consumptiebonnen voor eten en drinken.
Wellicht kent u andere geïnteresseerden voor deelname, geef dat dan a.u.b. aan ons door! Er kunnen ca. 200 motoren meedoen aan de wedstrijd.

De motoren van de deelnemers worden beoordeeld door een vakkundige, onafhankelijke jury.
De 25 meest bijzondere motoren winnen een gratis merkzonnebril van Ray Ban of Maui Jim

Organisatie
Kijk! Knoester Optiek

In samenwerking met:
Keizerstraat, Historisch Winkelhart Scheveningen
Stichting Centrum Scheveningen-dorp
Eet- en drinkgelegenheid De Maatschappij
M’n Schoonmoeder eten & drinken

:( moet werken dan ,... zal kijken of ik kan wisselen ,... als dat kan ben ik daar zekers te vinden :D

Scheveningen is ver weg... Maar als het goed is zit ik dan in Leiden, dat is toch niet zo heel ver weg? Iemand gek genoeg om me op te pikken? :D

Scheveningen is ver weg... Maar als het goed is zit ik dan in Leiden, dat is toch niet zo heel ver weg? Iemand gek genoeg om me op te pikken? :D

Leiden is hier in de buurt , mocht ik richting scheveningen gaan zal er vast wel een plaats vrij zijn ;) Anders kan XXL altijd nog omrijden :D

vakantiefotootje afgelopen ...in het donker door bonaire gecrosst op een onbegrensde busa....eerste ritje na het net behalen van rijbewijs :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heheheh

Terug
Naar boven