bikerbitchie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Je kan een foto uploaden via TinyPic - Share the Experience!™ en dan de [ IMG ] [/ IMG] link hier op het forum plaatsen.
dank je voor de tip
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan een foto uploaden via TinyPic - Share the Experience!™ en dan de [ IMG ] [/ IMG] link hier op het forum plaatsen.
vakantiefotootje afgelopen ...in het donker door bonaire gecrosst op een onbegrensde busa....eerste ritje na het net behalen van rijbewijs
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QQQAZPGC.jpg
Ja, dan rijdt ie maar om vind ik!
Scheveningen ben ik lang niet geweest zeg... wow

![]()
Als ik niet hoef te werken is dat geen probleem hoor,.... maar ik ben bang dat enkel op zondag vrij ben dat weekend
Mocht ik toch kunnen dan stuur ik je wel ff een pm en pik ik je wel op![]()
zijn er zoveel 
hmmm zit te denken om m'n R1 ( '98 ) de deur uit te doen en er weer wat anders ( jongers ) voor terug te halen ,....
any tips ? ? ?
niet al te gek qua prijs ,... blijft hobby he ,.... denk zo'n 6 á 7000 eurie incl inruil te spenderen ( dus 2500+R1 ongeveer )
Cbr 954
zx9r
jongere R1
K1
zijn er zoveel
![]()
ZX10R bouwjaar 2005
Gixxer 750
Tuono
RSV mille (Factory)
en een 1000 gaat ook snel over m'n budget heen ben ik bang 

zx10r idd gaaf , maar een fatsoenlijke zit al snel rond de 10.000
Gixxer is idd een super mooie motor ,..... maar die cc'sen een 1000 gaat ook snel over m'n budget heen ben ik bang
Tuono vind ik niet zo
RSV is idd heel gaaf , maatje van me heeft er 1 ,... maar is wel heeeel anders rijden dan een 4 cilinder ,... en die rijden imo net zo lekker .
Ben bang dat ik het echt niet meer weet ,... misschien maar gewoon een wat nieuwere R1![]()
Ik wil wel een 1000 / 900 terug !
Maatje van me heeft een 636 ( kawa ) maar ik vind het snelheids verschil te groot ,... ben nu eenmaal zo gewend aan de power van een R1.
En ook de gashandelingen verschillen vrij veel tussen een 600 en een 1000 ,... een 1000 is vaak wel wat zenuwachtiger maar dat ben ik nu toch goed gewend

Dan zet je er maar een achterop op! Kan niet zo moeilijk zijn..

Dan zet je er maar een achterop op! Kan niet zo moeilijk zijn..

Alleen jammer van de achterbrug , dat verpest de lijnen van de fiets.
zx10r idd gaaf , maar een fatsoenlijke zit al snel rond de 10.000
Gixxer is idd een super mooie motor ,..... maar die cc'sen een 1000 gaat ook snel over m'n budget heen ben ik bang
Tuono vind ik niet zo
RSV is idd heel gaaf , maatje van me heeft er 1 ,... maar is wel heeeel anders rijden dan een 4 cilinder ,... en die rijden imo net zo lekker .
Ben bang dat ik het echt niet meer weet ,... misschien maar gewoon een wat nieuwere R1![]()
Kom kijken in belgie voor een motor! dat scheelt een pak in €'s og nog beter kijk in duitsland!
voor 6a 7000 moet je echt wel een gixer 1000 van 2004 vinden voor 8000 heb je een k5...
kapaza.be > Motoren > Suzuki > Aangeboden: Suzuki gsxr 1000
kapaza.be > Motoren > Suzuki > Aangeboden: Suzuki gsxr 1000 k2 met schuifschade
damn dat is idd niet verkeerd , helamaal niet aan gedacht om ff over de grens te kijken