AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Ja, dan rijdt ie maar om vind ik!
Scheveningen ben ik lang niet geweest zeg... wow

:D

Als ik niet hoef te werken is dat geen probleem hoor,.... maar ik ben bang dat enkel op zondag vrij ben dat weekend :(

Mocht ik toch kunnen dan stuur ik je wel ff een pm en pik ik je wel op ;)

:D

Als ik niet hoef te werken is dat geen probleem hoor,.... maar ik ben bang dat enkel op zondag vrij ben dat weekend :(

Mocht ik toch kunnen dan stuur ik je wel ff een pm en pik ik je wel op ;)

Hou ik je aan :D
Ik ben alleen op zaterdag in Leiden, als ik nog vrij kan krijgen.. hehe
We zien wel!

hmmm zit te denken om m'n R1 ( '98 ) de deur uit te doen en er weer wat anders ( jongers ) voor terug te halen ,....

any tips ? ? ?

niet al te gek qua prijs ,... blijft hobby he ,.... denk zo'n 6 á 7000 eurie incl inruil te spenderen ( dus 2500+R1 ongeveer )

Cbr 954
zx9r
jongere R1
K1

??? zijn er zoveel :(

hmmm zit te denken om m'n R1 ( '98 ) de deur uit te doen en er weer wat anders ( jongers ) voor terug te halen ,....

any tips ? ? ?

niet al te gek qua prijs ,... blijft hobby he ,.... denk zo'n 6 á 7000 eurie incl inruil te spenderen ( dus 2500+R1 ongeveer )

Cbr 954
zx9r
jongere R1
K1

??? zijn er zoveel :(

ZX10R bouwjaar 2005
Gixxer 750
Tuono
RSV mille (Factory)
Husky

Welke klasse fiets wil je terug en wat zijn de doeleinden van de fiets?

ZX10R bouwjaar 2005
Gixxer 750
Tuono
RSV mille (Factory)

zx10r idd gaaf , maar een fatsoenlijke zit al snel rond de 10.000
Gixxer is idd een super mooie motor ,..... maar die cc's :( en een 1000 gaat ook snel over m'n budget heen ben ik bang :(
Tuono vind ik niet zo :o
RSV is idd heel gaaf , maatje van me heeft er 1 ,... maar is wel heeeel anders rijden dan een 4 cilinder ,... en die rijden imo net zo lekker .

???

Ben bang dat ik het echt niet meer weet ,... misschien maar gewoon een wat nieuwere R1 :o

Gixxer is idd een super mooie motor ,..... maar die cc's :( en een 1000 gaat ook snel over m'n budget heen ben ik bang :(
RSV is idd heel gaaf , maatje van me heeft er 1 ,... maar is wel heeeel anders rijden dan een 4 cilinder ,... en die rijden imo net zo lekker .

???

Ben bang dat ik het echt niet meer weet ,... misschien maar gewoon een wat nieuwere R1 :o

Je kan natuurlijk ook voor een fiets kiezen die je langzaam aan zelf upgrades geeft... Nieuwe R1's vind ik persoonlijk steeds handelbaarder worden qua vermogen dus ook niet zo spannend meer.

Gixxer 750 is een aardig onderschatte fiets , probeer eerst een een testrit.

Ik wil wel een 1000 / 900 terug !

Maatje van me heeft een 636 ( kawa ) maar ik vind het snelheids verschil te groot ,... ben nu eenmaal zo gewend aan de power van een R1.
En ook de gashandelingen verschillen vrij veel tussen een 600 en een 1000 ,... een 1000 is vaak wel wat zenuwachtiger maar dat ben ik nu toch goed gewend

Ik wil wel een 1000 / 900 terug !

Maatje van me heeft een 636 ( kawa ) maar ik vind het snelheids verschil te groot ,... ben nu eenmaal zo gewend aan de power van een R1.
En ook de gashandelingen verschillen vrij veel tussen een 600 en een 1000 ,... een 1000 is vaak wel wat zenuwachtiger maar dat ben ik nu toch goed gewend

Gixxer 750 heeft beetje van beiden en is niet voor niets zeer succesvol zowel bij 1000cc en 600cc liefhebbers. een ZX10R die mischien geen upgrades heeft kan je zonder al te veel haast nog redelijk goedkoop aankomen.

ZX9R is ook een zeer fijne koppelfiets en wheelied nog easy in de 2e versnelling en zelfs in 3.

Dan zet je er maar een achterop op! Kan niet zo moeilijk zijn..

Alleen jammer van de achterbrug , dat verpest de lijnen van de fiets.

ja die jongens gaan de piste op in het weekend (dragrace). doen ze haast allemaal daar. dan is zoon brug wel handig en ook doen ze "FEVER"
beetje driften met motor

???

Kom kijken in belgie voor een motor! dat scheelt een pak in €'s og nog beter kijk in duitsland!

voor 6a 7000 moet je echt wel een gixer 1000 van 2004 vinden voor 8000 heb je een k5...

kapaza.be > Motoren > Suzuki > Aangeboden: Suzuki gsxr 1000

kapaza.be > Motoren > Suzuki > Aangeboden: Suzuki gsxr 1000 k2 met schuifschade

Kom kijken in belgie voor een motor! dat scheelt een pak in €'s og nog beter kijk in duitsland!

voor 6a 7000 moet je echt wel een gixer 1000 van 2004 vinden voor 8000 heb je een k5...

kapaza.be > Motoren > Suzuki > Aangeboden: Suzuki gsxr 1000

kapaza.be > Motoren > Suzuki > Aangeboden: Suzuki gsxr 1000 k2 met schuifschade

:eek: damn dat is idd niet verkeerd , helamaal niet aan gedacht om ff over de grens te kijken :o

En invoeren van een fiets kost ook geen drol ,.... t weegt althans langena niet op tegen het prijsverschil !!!

Terug
Naar boven