Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

wanneer is die meeting..zit amper nog op mf maar dbb motormeet daar ter plaatse is ook leuk
 
lala lekker.

avb gehaald :D
 
whoee nice :D welke oefeningen moest je doen? (ook nog iets herkansen?)
 
bedankt voor alle felicitaties, ben zelf ook erg blij :D

whoee nice :D welke oefeningen moest je doen? (ook nog iets herkansen?)
8je verdoet, overnieuw gedaan, nog niet echt goed, weet niet of ie die goed gerekend heeft.

vertragingsoefening helemaal verdoet 1e keer vond ie dat ik niet hard genoeg reed (wat wel zo was) ook herkanst, weer verdoet (alles kwam op me af en was ff alles kwijt)

langzame slalom check
uitwijkoefening check
inparkeren en opbokken check
precissiestop check
noodstop check

Gefeliciteerd ouwe rukker! Netjes. Wanneer afrijden?
nog geen datum geplanned, zit met tentamens komende 2 weken en daarna project, dus moet even kijken :P
 
Zo, ik ga dus zeker weten ook een motor kopen, naar een half jaartje zal ik hem zeker ook echt nodig hebben, moet dan stage lopen dus dan komt dat wel mooi uit.

Ik ga niet zon dure kopen alleen wel een sport motor, waarschijnlijk een aprilia rs 125 of een kawasaki zx-250r
 
Hopen dat zondag een beetje goed weer gaat worden , rijd wel zo fijn :cool:
 
Hopen dat zondag een beetje goed weer gaat worden , rijd wel zo fijn :cool:

Als het maar droog is, als het gaat regenen ga ik niet, beetje in die regen lopen is ook niets.
 
Zo, mijn eerste les zit erop, wellicht nog even een korte review ?

Toen ik de kleren en me helm had opgedaan was het tijd om op de motor te gaan zitten en te rijden. Ik ben 19 jaar oud maar voor mij had iemand les voor a onbeperkt, de instructeur zei tegen mij jij rijd op deze motor, dit is wel de zwaarde alleen ik ga de lichte nu ff niet meer uit de garage halen. Ik ehhhh.... Oke, maar mag dat dan wel ?:finger: Hij zei tegen mij, ja zolang je maar niet het examen erop aflegt alleen volgens mij klopt dat niet helemaal :p. Ik ging eerst even op het industrie terijn met de koppeling alleen rijden, vervolgens moest ik rijden en doorschalen naar zijn 4 en afremmen tot stilstandkomen en draaien met de motor en weer terug ( Om het schakelen onder de knie te krijgen ) Jammergenoeg waren er een paar lui op het industrie terein die naar mij zaten te kijken, ze zaten op hun tuinstoelte te relaxen terwijl ze mij een beetje zaten uittelachen, van HOHO Kijk uit voor de auto, en Ohhh dat gaat net goed enzo... ik voelde me er niet zo op mijn gemak, maar toen ik het onder de knie had dacht ik zak er maar in ik ben lekker voor mijn motor rijbewijs bezig ! ( Maandag en zaterdag weer lessen, heb er zin in ! )
 
ik ben ook nog geen 21, maar les ook gewoon op een zware motor hoor...

en ja, als andere mensen dan gaan kijken en vooral lachjen...oee dat is k*t he :P
 
Zo, mijn eerste les zit erop, wellicht nog even een korte review ?

Toen ik de kleren en me helm had opgedaan was het tijd om op de motor te gaan zitten en te rijden. Ik ben 19 jaar oud maar voor mij had iemand les voor a onbeperkt, de instructeur zei tegen mij jij rijd op deze motor, dit is wel de zwaarde alleen ik ga de lichte nu ff niet meer uit de garage halen. Ik ehhhh.... Oke, maar mag dat dan wel ?:finger: Hij zei tegen mij, ja zolang je maar niet het examen erop aflegt alleen volgens mij klopt dat niet helemaal :p. Ik ging eerst even op het industrie terijn met de koppeling alleen rijden, vervolgens moest ik rijden en doorschalen naar zijn 4 en afremmen tot stilstandkomen en draaien met de motor en weer terug ( Om het schakelen onder de knie te krijgen ) Jammergenoeg waren er een paar lui op het industrie terein die naar mij zaten te kijken, ze zaten op hun tuinstoelte te relaxen terwijl ze mij een beetje zaten uittelachen, van HOHO Kijk uit voor de auto, en Ohhh dat gaat net goed enzo... ik voelde me er niet zo op mijn gemak, maar toen ik het onder de knie had dacht ik zak er maar in ik ben lekker voor mijn motor rijbewijs bezig ! ( Maandag en zaterdag weer lessen, heb er zin in ! )
je mag wel op een zware motor lessen idd, maar niet afrijden, dat mag tot 35kw.

wel triest trouwens dat soort gasten, heb het zelf ook eens gehad, voor m'n eerste rijles ging ik ff met m'n pa een rondje rijden op een parkeerterrein, waren er 2 van die gasten aan het crossen en gingen ze later de hele tijd zitten gluren. vrij triest, vooral omdat ze van een afstandje met wat vrienden wel durven maar als ze voor je staan doen ze poeslief.
maargoed, mongolen heb je ook nodig in de samenleving moet je maar denken.
 
Zozo...net weer effe een heerlijk blokje geknald. M'n motorrijbewijs halen is echt het beste wat ik ooit gedaan heb!!! :thumb:

Hulde voor al jullie lessers!
 
Eén van de leukste dingen om te doen, motorrijden.
Ik heb nu een Suzuki Intruder 1400, heb hem te koop staan, als hij verkocht is bestel ik een Triumph Street Triple 675.
Wat een heerlijk machientje is dat: licht, wendbaar, genoeg vermogen.

http://nl.youtube.com/watch?v=EM3WL64mT9M

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven