MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.242
Heb al stugge progressieve veren voor erin zitten.

Op mf ook al gezocht of daar het probleem al bij iemand voorgekomen was?

Hoe doen we het trouwens 18mei, ik stel voor een blaadje met DBB achter het ruitje, lekker simpel en goed te herkenne?

Even een vraagje: Als je in bijvoorbeeld de 4 versnelling zit om en nabij de 5000 toeren en je schakelt voor een bocht snel terug naar de 2 en laat de koppeling gelijk opkomen...blokkeert dan alleen je achterwiel?

Bemerkte in iets minder extreme omstandigheden dat me voorwiel begon te stuiteren wat is hier tegen te doen?

Eerder remmen, ik denk dat het hele gewicht op je voorwiel komt te liggen.

en richard is zo goed als zeker in het bezit van een gs500 :D

Pic!

Even een vraagje: Als je in bijvoorbeeld de 4 versnelling zit om en nabij de 5000 toeren en je schakelt voor een bocht snel terug naar de 2 en laat de koppeling gelijk opkomen...blokkeert dan alleen je achterwiel?

Bemerkte in iets minder extreme omstandigheden dat me voorwiel begon te stuiteren wat is hier tegen te doen?

voorwiel ???
ik flikte dat vandaag en achterwiel begon aardig te schuiven en zwabberen maar voor merkte ik niks.

vandaag weer heerlijk gereden
maar damn zo'n 600 is echt wel genoeg voor beginnende rijder :p
vraag me af hoelang het duurt voordat ik eraan wen en het saai begin te vinden wat een acceleratie en snelheid hebben die dingen zeg :eek:

Je achterwiel blokkeert of je moet zo'n clutch hebben die het tegengaat (nieuwe modellen vaak).

Voorkant stuiteren is omdat je blokkeert met je voorrem en deze even zijn grip verliest door oneffenheden in het wegdek en dus gewoon ff gelift word en dan weer neerkomt.
Kwestie van iets gedoseerder remmen (iets rustiger starten en dan snel harder doorknijpen).

nog 1 maand en dan op motorjacht :D

Kerel, hoe mooi een Duc ook kan zijn, je koopt problemen:(

Ik hoop van niet Ries, de Ducati 1098 is verkozen tot moto van 2007. Dus zo slecht zal die 1098 en 848 niet zijn.
Heb deze week met de 848 gereden en ben echt verkocht. + Als je hem nieuw koopt heb je toch garantie. Mijne maat had er 1 v.d. eerste hier in België, 1 probleempje gehad, een olielekje wat te wijten was aan een slechte dichting die ze meteen vervangen hebben. En verder heeft hij er nog niks van miserie met gehad.
Rijgevoel was super, dat zal wel eerder zijn omdat een 2 cillinder is.

ik zal ook even een foto van mij motor posten het is een Suzuki GSR600 op 25 KW jammer genoeg maarja het komt vooruit;)
P9234740.jpg

Nice bike kerel, alleen gooi al die kuipen eraf. Die motor ziet er stoerder uit zonder, je top ligt toch niet zo hoog dat je hem nodig hebt, plus snelheidssensatie is groter zonder kuip;)
vind m met kuipen juist wel mooi (heb aftermarket kuipen, zien er iets beter uit)
vandaag iig alle formaliteiten geregeld en ik ben de trotse eigenaar van een gs500 (A) binnenkort even bij de dealer brengen voor een 25kw setje (:()

nouja, 875 eu voor een fietsje met 20600km op de teller lijkt me geen slechte deal? :P
2ij3tcx.jpg

Nou niet stiekem gaan rijden he :P
al gedaan :o

ik zal ook even een foto van mij motor posten het is een Suzuki GSR600 op 25 KW jammer genoeg maarja het komt vooruit;)
P9234740.jpg
zeker een mooie fiets! wel wat boven mijn budget :(

Terug
Naar boven