XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Zou wel leuk zijn om elkaar eens te zien. Meteen een DBB motormeet :cool:

zou zeker gaaf zijn ,....maar ik sta helaas al ingepland voor die dag :(
Maar er zullen vast nog meer mooie dagen komen om met z'n allen ff te gaan toeren !!

Overigens is in de buurt van utrecht nog niet zo verkeerd ,... is 20 min voor mij :D

Pfieuw wat een weertje, net de moto eens flink gepoetst, straks maar even toeren ofzo :devil:

kzat gister zo een motor program te kijken op tv met die euh...(rare gast? met rare naam)

en kwam de kawa Z750 aanbod.

lijkt mij ook wel wat moet ik zeggen, niet zo duur, is ook nog goed te doen voor beginnende rijder lijkt ..toch? (over een jaar zal die 2ehands wel cheaper zijn, het huidige model)

ik ben iig niet op de mm :P motor is nog niet af en nog geen rbw.

ben nu druk bezig met polyesteren van m'n kappen, zaten scheurtjes in. heb ze ook ff opgepoetst, glimmen als een malle nu :P

binnenkort even m'n voorspatbord en nog een stukje van m'n kappen spuiten, dan kunnen ze er weer op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.267
ik ben iig niet op de mm :P motor is nog niet af en nog geen rbw.

ben nu druk bezig met polyesteren van m'n kappen, zaten scheurtjes in. heb ze ook ff opgepoetst, glimmen als een malle nu :P

binnenkort even m'n voorspatbord en nog een stukje van m'n kappen spuiten, dan kunnen ze er weer op.

Ok jammer man. Tot nu toe dus alleen Adhoc en ik

kzat gister zo een motor program te kijken op tv met die euh...(rare gast? met rare naam)

en kwam de kawa Z750 aanbod.

lijkt mij ook wel wat moet ik zeggen, niet zo duur, is ook nog goed te doen voor beginnende rijder lijkt ..toch? (over een jaar zal die 2ehands wel cheaper zijn, het huidige model)

Super fiets al is de Z1000 wat pittiger en wat meer fun. Vind het meer een funbike (lekker KD'en en wheelies , stoppies etc.) dan een tourfiets al is de Z ook geschikt voor langere afstanden.

Geen goede fiets voor duo passagier , rijd volkomen k*t voor jezelf en zithouding voor je bijrijder is al helemaal klote.

ja oke de 1000 is meer fun zeg je, maar ook heel stuk duurder, en om als beginner meteen op die 1000 te zitten? ..ondanks dat het geen supersport is is dat nog steeds niet handig ofwel? (125pk) (al is dat evenveel als een R6)

ja oke de 1000 is meer fun zeg je, maar ook heel stuk duurder, en om als beginner meteen op die 1000 te zitten? ..ondanks dat het geen supersport is is dat nog steeds niet handig ofwel? (125pk) (al is dat evenveel als een R6)

Aantal PK geeft een indicatie van de vermogensafgifte maar het blok (aantal cilinders, bouw van het blok etc) bepalen de uiteindelijke bruikbaarheid van de afgifte.

Z750 is wel een lekkere bochtenfiets al zal het de eerste paar maanden even wennen zijn , zou hem niet afraden als beginnersfiets de Z1000 daar in tegen is geen beginnersfiets.

• #3.272
We meeten bij het tankstation daar , lijkt me makkelijkst. (onbemande tankstation bij de rotonde)

Ja is cool man. De tango toch, heet het volgens mij? We zien elkaar vast wel rondlopen, jij had een zwart pak toch? Zijn je kappen nog steeds geel of heb je ze inmiddels gespote?

vandaag het uitlaatje te lijf gegaan met een staalborstel en drna gespoten, morgen ff nieuwe bus verf halen :D

vind m met kuipen juist wel mooi (heb aftermarket kuipen, zien er iets beter uit)
vandaag iig alle formaliteiten geregeld en ik ben de trotse eigenaar van een gs500 (A) binnenkort even bij de dealer brengen voor een 25kw setje (:()

nouja, 875 eu voor een fietsje met 20600km op de teller lijkt me geen slechte deal? :P
2ij3tcx.jpg

al gedaan :o

zeker een mooie fiets! wel wat boven mijn budget :(

Nice bro!

Ja is cool man. De tango toch, heet het volgens mij? We zien elkaar vast wel rondlopen, jij had een zwart pak toch? Zijn je kappen nog steeds geel of heb je ze inmiddels gespote?

Kappen zijn tot dusver nog niet gespoten , zwart/wit arlenn ness pak.

• #3.276
Zo net gebelt voor rijles en het was gelijk goed, die kerel klonk erg tof en hij wist wel waar die mee bezig is.

Vrijdag me eerste rijles :)

Oeh, gelijk vrijdag al! Doe je goed! Veel plezier!

Terug
Naar boven