S0m30n3
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 16%
Zou wel leuk zijn om elkaar eens te zien. Meteen een DBB motormeet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou wel leuk zijn om elkaar eens te zien. Meteen een DBB motormeet![]()

ik ben iig niet op de mmmotor is nog niet af en nog geen rbw.
ben nu druk bezig met polyesteren van m'n kappen, zaten scheurtjes in. heb ze ook ff opgepoetst, glimmen als een malle nu
binnenkort even m'n voorspatbord en nog een stukje van m'n kappen spuiten, dan kunnen ze er weer op.
kzat gister zo een motor program te kijken op tv met die euh...(rare gast? met rare naam)
en kwam de kawa Z750 aanbod.
lijkt mij ook wel wat moet ik zeggen, niet zo duur, is ook nog goed te doen voor beginnende rijder lijkt ..toch? (over een jaar zal die 2ehands wel cheaper zijn, het huidige model)
ja oke de 1000 is meer fun zeg je, maar ook heel stuk duurder, en om als beginner meteen op die 1000 te zitten? ..ondanks dat het geen supersport is is dat nog steeds niet handig ofwel? (125pk) (al is dat evenveel als een R6)
We meeten bij het tankstation daar , lijkt me makkelijkst. (onbemande tankstation bij de rotonde)
vind m met kuipen juist wel mooi (heb aftermarket kuipen, zien er iets beter uit)
vandaag iig alle formaliteiten geregeld en ik ben de trotse eigenaar van een gs500 (A) binnenkort even bij de dealer brengen voor een 25kw setje ()
nouja, 875 eu voor een fietsje met 20600km op de teller lijkt me geen slechte deal?
![]()
al gedaan
zeker een mooie fiets! wel wat boven mijn budget![]()
Ja is cool man. De tango toch, heet het volgens mij? We zien elkaar vast wel rondlopen, jij had een zwart pak toch? Zijn je kappen nog steeds geel of heb je ze inmiddels gespote?
Kappen zijn tot dusver nog niet gespoten , zwart/wit arlenn ness pak.
Zou wel leuk zijn om elkaar eens te zien. Meteen een DBB motormeet![]()
Misschien ga ik ook na MFMM maar is nog niet zeker. Vorige keer was in ieder geval ook geslaagd