AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.341
Yzord, vind dit wel wat voor jou:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha dat was jij dus toch, liep langs je, maar dacht dat jij het niet was. Zat met een Berik pak in me hoofd i.p.v Arlen Ness. Maar had je wheelies wel bewonderd.:D

Volgende meeting schiet ik je wel aan, nu weet ik hoe je eruit ziet, zwart haar toch?

Maar was een leuke meeting

214vyqc.jpg

Yzord, vind dit wel wat voor jou:

[Link niet meer beschikbaar]

@ someone Zwart haar inderdaad , in september again!

Enne die zx10r (2005) is naar mijn smaak de mooiste SS die er is en het vermogen vond ik téveel van het goede vooral door het aan/uit effect.

• #3.343
Yep september ben ik er hopelijk ook weer bij :D

september ben ik er ook bij als alles meezit ;)

Die je hebt gepost zijn erg mooi. Misschien word mijn eerste motor wel een sm. :cool:

Nu ik hoor dat je wel vaker een onderhoud moet laten doen begin ik toch te twijfelen hoor. Veel hangt natuurlijk ook af van je rijsT en je moet ook wat geluk hebben natuurlijk.

• #3.347
SM is leuk als fiets voor erbij, maar op de snelweg met zo'n ding.....not. Plus een eencilinder is wat onderhouds gevoeliger.

SM is leuk als fiets voor erbij, maar op de snelweg met zo'n ding.....not. Plus een eencilinder is wat onderhouds gevoeliger.

Dan nog niet eens te spreken over hoe gevaarlijk die fietsen zijn voor je rijbewijs...

Ben nu aan het rond kijken voor een stuntfiets , mocht iemand wat weten voor een leuke prijs; Let me know.

Dan nog niet eens te spreken over hoe gevaarlijk die fietsen zijn voor je rijbewijs...

Ben nu aan het rond kijken voor een stuntfiets , mocht iemand wat weten voor een leuke prijs; Let me know.

Had dat eerder gezegd, mocht je mijnen R6 voor een goed vriendenprijske over houden. :p

Nu ik hoor dat je wel vaker een onderhoud moet laten doen begin ik toch te twijfelen hoor. Veel hangt natuurlijk ook af van je rijsT en je moet ook wat geluk hebben natuurlijk.

Als je eenmaal weet hoe het moet, kun je binnen een half uurtje je kleppen stellen. Olie verversen is ook zo gebeurd. Een KTM lc4 heeft wat minder onderhoud nodig, maar is iets minder om mee te smijten. Als je bijvoorbeeld een auto hebt, is het leuk om een SM erbij te nemen. Als je er elke dag mee moet rijden, zou ik voor een ander soort motor gaan;)

Haha true, hoewel jij toch echt meer een zx12 man bent, of een zzr1400 (want het moet wel kawa blijven offcourse) :D

Idd, ik ben al wat ouder en ben zwaar dus een lichte hypersport heeft dan minder nut he.
Maar om te gummen kun je wel beter een 10 hebben.
Word tijd voor nieuwe 12:D

Ook een datum geprikt voor de AVB.

Het rijden wordt steeds leuker :D

Een vriend van me heeft nu een yamaha xt 660 x gekocht, ook een leuk ding. En idd, als je het onderhoud zelf een beetje kan doen scheelt dat.
Ik heb zelf tijd terug ook een heel scooterblok omgebouwd(krukas zelf in doen enz), technisch ben ik dus wel.

Nog eentje, al zal deze natuurlijk stukken duurder zijn:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.358
Een vriend van me heeft nu een yamaha xt 660 x gekocht, ook een leuk ding. En idd, als je het onderhoud zelf een beetje kan doen scheelt dat.
Ik heb zelf tijd terug ook een heel scooterblok omgebouwd(krukas zelf in doen enz), technisch ben ik dus wel.

Nog eentje, al zal deze natuurlijk stukken duurder zijn:
[Link niet meer beschikbaar]

Scootertje is wel ff anders dan een bike, ik bouwde ook mijn eigen scooter blokken, maar kleppen stellen heb ik maar ff laten doen de eerste keer bij een motorzaak.

ik zag vandaag zo een tuono rijden (07 model)oooh wat bruut, geluid ook :P als ik genoeg centjes heb wil ik die zeker halen

Motorrijdster verongelukt na botsing met bestelbus
Uitgegeven op woensdag 21 mei 2008 om 17:18:52, bijgewerkt om 17:36:36

(Novum) - Een 54-jarige motorrijder is woensdagochtend in 's Gravenzande door een botsing om het leven gekomen. De vrouw uit Hoek van Holland kwam in botsing met een bestelbus en overleed ter plekke, meldt de politie

De botsing vond rond 09.45 uur plaats op de Maasdijk. De twee inzittenden van de bestelbus kwamen met de schrik vrij, meldt een politiewoordvoerder. De dijk is tot 16.00 uur afgesloten geweest. De toedracht van het ongeluk is nog onduidelijk

't wordt weer zomer, en juist in het begin als de automobilisten er nog niet goed op ingesteld zijn gaat het veel te vaak fout helaas ,....

R.I.P. voor deze motorrijdster :(

Terug
Naar boven