S0m30n3
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat was jij dus toch, liep langs je, maar dacht dat jij het niet was. Zat met een Berik pak in me hoofd i.p.v Arlen Ness. Maar had je wheelies wel bewonderd.
Volgende meeting schiet ik je wel aan, nu weet ik hoe je eruit ziet, zwart haar toch?
Maar was een leuke meeting
![]()
Yzord, vind dit wel wat voor jou:
[Link niet meer beschikbaar]
Die je hebt gepost zijn erg mooi. Misschien word mijn eerste motor wel een sm.Wat vinden jullie nu van die sm's? Qua uiterlijk dan?![]()

Die je hebt gepost zijn erg mooi. Misschien word mijn eerste motor wel een sm.![]()
SM is leuk als fiets voor erbij, maar op de snelweg met zo'n ding.....not. Plus een eencilinder is wat onderhouds gevoeliger.
Dan nog niet eens te spreken over hoe gevaarlijk die fietsen zijn voor je rijbewijs...
Ben nu aan het rond kijken voor een stuntfiets , mocht iemand wat weten voor een leuke prijs; Let me know.

Had dat eerder gezegd, mocht je mijnen R6 voor een goed vriendenprijske over houden.![]()

Nu ik hoor dat je wel vaker een onderhoud moet laten doen begin ik toch te twijfelen hoor. Veel hangt natuurlijk ook af van je rijsT en je moet ook wat geluk hebben natuurlijk.

Yzord, vind dit wel wat voor jou:

Haha true, hoewel jij toch echt meer een zx12 man bent, of een zzr1400 (want het moet wel kawa blijven offcourse)![]()

Ook een datum geprikt voor de AVB.
Het rijden wordt steeds leuker![]()
Een vriend van me heeft nu een yamaha xt 660 x gekocht, ook een leuk ding. En idd, als je het onderhoud zelf een beetje kan doen scheelt dat.Nu ik hoor dat je wel vaker een onderhoud moet laten doen begin ik toch te twijfelen hoor. Veel hangt natuurlijk ook af van je rijsT en je moet ook wat geluk hebben natuurlijk.
Een vriend van me heeft nu een yamaha xt 660 x gekocht, ook een leuk ding. En idd, als je het onderhoud zelf een beetje kan doen scheelt dat.
Ik heb zelf tijd terug ook een heel scooterblok omgebouwd(krukas zelf in doen enz), technisch ben ik dus wel.
Nog eentje, al zal deze natuurlijk stukken duurder zijn:
Motorrijdster verongelukt na botsing met bestelbus
Uitgegeven op woensdag 21 mei 2008 om 17:18:52, bijgewerkt om 17:36:36
(Novum) - Een 54-jarige motorrijder is woensdagochtend in 's Gravenzande door een botsing om het leven gekomen. De vrouw uit Hoek van Holland kwam in botsing met een bestelbus en overleed ter plekke, meldt de politie
De botsing vond rond 09.45 uur plaats op de Maasdijk. De twee inzittenden van de bestelbus kwamen met de schrik vrij, meldt een politiewoordvoerder. De dijk is tot 16.00 uur afgesloten geweest. De toedracht van het ongeluk is nog onduidelijk