XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
wordt mijn eeerste x moto gp kijken..avond er voor een hotel pakken en 28 juni de grote dag. eerst 7 / 8 juni naar de suzuki outdoor experience in loon op zand maar dat is niet speciaal een motorgebeuren

Wat kost een kaartje eigenlijk, 50,- ofzo toch? (hangt van de plaats af offcourse)

gemiddeld zoon beetje 70 gemiddeld? .. even googlen of op tt-assen zelf kijken. Mijn kaartjes zijn een kleine 70 voor de HAARBOCHTtribune ofzo dacht ik ..weet al niet meer.

Nacht van assen en de terugreis zijn leuker dan de rest.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.384
Weet iemand trouwens een motorzaak in de omgeving van Amsterdam waar je je bike kan laten afstellen op de testbank?

Edit: Heb Madracing bij purmerend in de buurt gevonden.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

over 2 uur AVD examen ...... :S

DBB heeft er officieel een motorrijder bij! :D

gefeliciteerd:D hoeveel lessen heb je gehad?

20 + intake, dus eigenlijk 22

congratulation_graphics_4.gif

proficiat pik !!!

thx

Congratz macB !! Nu kan de fun beginnen.

Gefeliciteerd MacB, was het moeilijk?

Ik kom net terug van mijn AVB examen en natuurlijk geslaagd :D Morgen AVD aanvragen.

Ik kreeg,

- Achteruit Parkeren
- Langzame Slalom (verdoet, eerste keer ging 1 pion om, tweede keer ging er geen om maar werd toch afgekeurd omdat de snelheid niet constant was...)
- Denkbeeldige Acht
- Uitwijkoefening
- Snelle Slalom
- Noodstop
- Stopproef (eerste keer te veel achterrem, tweede keer goed)

was opzich best k*t, na 5min. ofzo was blijkbaar de portofoon flat (batterij leeg), dus ik hoorde niks meer wtf :P daarna ging het ook wel beter met rijden :D nog best een eind snelweg gehad trouwens.

Gefeliciteerd MacB, was het moeilijk?

Ik kom net terug van mijn AVB examen en natuurlijk geslaagd :D Morgen AVD aanvragen.

Ik kreeg,

- Achteruit Parkeren
- Langzame Slalom (verdoet, eerste keer ging 1 pion om, tweede keer ging er geen om maar werd toch afgekeurd omdat de snelheid niet constant was...)
- Denkbeeldige Acht
- Uitwijkoefening
- Snelle Slalom
- Noodstop
- Stopproef (eerste keer te veel achterrem, tweede keer goed)

Netjes ! suc6 morgen !!!

aai , beetje jammer ! Maar wel in 1x slagen dan he ! anders is dalijk de zomer om :eek:
True, ga nog een stuk of 3 lessen nemen tot het examen, moet genoeg zijn.

Even de overstap maken van een Kawasaki ER-5 les motor naar de nieuwe ER-6 die ze sinds een week hebben staan (5000km op de teller), ben benieuwd of ie een beetje fijn rijd.

Terug
Naar boven