MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Scootertje is wel ff anders dan een bike, ik bouwde ook mijn eigen scooter blokken, maar kleppen stellen heb ik maar ff laten doen de eerste keer bij een motorzaak.
denk dat dat wel meevalt hoor, iig bij mijn bike lijkt het allemaal vrij simpel, ik ga er binnenkort aan beginnen ;)

't wordt weer zomer, en juist in het begin als de automobilisten er nog niet goed op ingesteld zijn gaat het veel te vaak fout helaas ,....

R.I.P. voor deze motorrijdster :(
idd, ****ing retards die automobilisten. op de brommer zien ze je ook nooit of rijden ze gewoon door, gister nog, had ik voorrang, vrouwtje ziet me, maar propt m gewoon lekker op het kruispunt.
 
denk dat dat wel meevalt hoor, iig bij mijn bike lijkt het allemaal vrij simpel, ik ga er binnenkort aan beginnen ;)


idd, ****ing retards die automobilisten. op de brommer zien ze je ook nooit of rijden ze gewoon door, gister nog, had ik voorrang, vrouwtje ziet me, maar propt m gewoon lekker op het kruispunt.

Een 2 is wel ff simpeler dan een 4 cilinder in lijn. Dan zit je ook niet met nokkenas timing etc. Niet te vergeten dat je goed in de gereedschap moet zitten want er zijn veel speciale tools voor nodig. Maar de volgende keer ga ik het ook zelf doen. Veel succes alvast.:cool:
 
hehe, voor een gsje heb je eigenlijk geen speciaal gereedschap nodig, ja zo'n ding om dat ding waar de shims in zitten omlaag te drukken, thats it.

zal allicht moeilijker zijn met een 4 in lijn, gs is wat dat betreft natuurlijk vrij simpel.
 
Okeeee, ik ben nu official mocro hater!

net tijdens motorles bekogeld met steen(tjes) door 2-3 mocros + neger met petjes...ik schat ze op 15-16 jr.....Kanaleneiland in Tiel is official!
 
Weet iemand nog een schade honda CBR 600 F2 tekoop (of soort gelijke) voor een leuke prijs? Moet omgebouwd worden tot stuntbike maar eventueel een stunbike in opbouw of kant en klaar is ook welkom. :)
 
Okeeee, ik ben nu official mocro hater!

net tijdens motorles bekogeld met steen(tjes) door 2-3 mocros + neger met petjes...ik schat ze op 15-16 jr.....Kanaleneiland in Tiel is official!

Te triest die lui!!!:mad:
 
Okeeee, ik ben nu official mocro hater!

net tijdens motorles bekogeld met steen(tjes) door 2-3 mocros + neger met petjes...ik schat ze op 15-16 jr.....Kanaleneiland in Tiel is official!
Ik had het vorige week ook al met rijlessen, stonden een stuk of 5 mocros naar me te schreeuwen.

Waardeloos volk.
 
Stamp ze dan kapot...niemand hoeft mij tijdens het rijden op een motor te gaan bekogelen hoor...levensgevaarlijk zoiets...
 
Okeeee, ik ben nu official mocro hater!

net tijdens motorles bekogeld met steen(tjes) door 2-3 mocros + neger met petjes...ik schat ze op 15-16 jr.....Kanaleneiland in Tiel is official!

Wtf, achterlijk man.
 
Ik had het vorige week ook al met rijlessen, stonden een stuk of 5 mocros naar me te schreeuwen.

Waardeloos volk.
lol? wtf man, sommige gasten zijn echt triest :rofol:

"kom jongens, gaan we de hele dag kijken naar mensen die motorrijden en ernaar schreeuwen, dat is cool!"

jezus, alsof je niks beters te doen hebt, werken ofzo.
 
waarom werken als je ouders uitkering trekken en met 10 kinderen(10x paar 100e PM) nog ff dik rondkomen ook
 
Weet iemand nog een schade honda CBR 600 F2 tekoop (of soort gelijke) voor een leuke prijs? Moet omgebouwd worden tot stuntbike maar eventueel een stunbike in opbouw of kant en klaar is ook welkom. :)

OP MF staan wel eens stuntbikes te koop, kant en klare, voor een kleine prijs. Kijk anders eens op www.schademotors.nl
 
Laatst bewerkt:
gaan er nog meer mensen naar de MOTO GP ASSEN op 28 Juni ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Heb mischien een stuntfiets gevonden moet alleen nog even discussiëren over de prijs :)

Betreft een blade uit 2005 stunt klaar :cool:
 
Heb mischien een stuntfiets gevonden moet alleen nog even discussiëren over de prijs :)

Betreft een blade uit 2005 stunt klaar :cool:

Netjes, wel ff piccies showen he :D
 
wordt mijn eeerste x moto gp kijken..avond er voor een hotel pakken en 28 juni de grote dag. eerst 7 / 8 juni naar de suzuki outdoor experience in loon op zand maar dat is niet speciaal een motorgebeuren
 
Back
Naar boven