Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ok dan.

Ik ben nu beetje bezig met wheelies op het gas, maar durf nog niet zo hoog, bouw het ook liever rustig op. Kneedownen ben ik nu trouwens helemaal verslaafd aan zo leuk is dat gewoon.

haha is idd beide leuk ! ! !

Ook eerst een kneedown gevolgd door een wheelie de bocht uit is gaaf :cool:
 
ik heb dus eindelijk ook tijd gevonden voor rijlessen te nemen,vorige week al 6 uur gedaan,deze week nog 4u,waarvan 2 straks van 15u tot17u, ook al wat rondgeneusd voor m'n 1ste bike en dit zijn toch 2 beestjes die m'n hartje gestolen hebben. volgende week maandag hebk nog 2 uur les en direct erna m'n examen zal tussen 12u en 16u zijn iedereen duimen voor me!!!

Kawasaki Z750 ( Ca. 7000€)

http://www.kawasaki.be/nl/product.asp?Id=3404B4D2116

Suzuki GSX-R 750 (Ca. 10000€)

http://www.suzuki2wheels.be/index.php/nl/models/supersport/262

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mijn tip: Ga voor de GSXr, vind het veel lekkerder in de bochten zo'n supersport. Vriend van me rijd een z750, wel een leuke wheelie fiets, maar snelweg is ook niet echt chill, voordurend in de wind zitten en met 180 is dat toch niet echt lekker. Een gsx is ook wat waardevaster dan een z750.
 
haha is idd beide leuk ! ! !

Ook eerst een kneedown gevolgd door een wheelie de bocht uit is gaaf :cool:

Dat red ik niet met mijn 600 :( tenminste niet op het klaverblad, misschien wel bij een rotonde.
 
Mijn tip: Ga voor de GSXr, vind het veel lekkerder in de bochten zo'n supersport. Vriend van me rijd een z750, wel een leuke wheelie fiets, maar snelweg is ook niet echt chill, voordurend in de wind zitten en met 180 is dat toch niet echt lekker. Een gsx is ook wat waardevaster dan een z750.

Ideale fiets dus, als je niet te hoge bekeuringen wilt.;)
 
ik heb dus eindelijk ook tijd gevonden voor rijlessen te nemen,vorige week al 6 uur gedaan,deze week nog 4u,waarvan 2 straks van 15u tot17u, ook al wat rondgeneusd voor m'n 1ste bike en dit zijn toch 2 beestjes die m'n hartje gestolen hebben. volgende week maandag hebk nog 2 uur les en direct erna m'n examen zal tussen 12u en 16u zijn iedereen duimen voor me!!!

damnn 6 uur in 1 week. is wel erg veel :D welk examen heb je?
 
damnn 6 uur in 1 week. is wel erg veel :D welk examen heb je?

veel? de meeste doen de volledige 8 uur op 1 week + examen...

ik heb 8u + 4u extra + examen verdeeld over 14 dagen.

praktijkexamen = maneuvers + openbare weg
 
belgie zeker?
 
gsxr man, ideale beginnersbike! :roflol:
 
mwah, je zult het er wel op kunnen leren, maar denk dat er betere alternatieven zijn.
 
mwah, je zult het er wel op kunnen leren, maar denk dat er betere alternatieven zijn.

Leren??? Hij kan toch allang goed rijden na die 4-daagse cursus......
Een GSX-R 750 kun je dan makkelijk rijden. De overstap van de 500cc lesmotor naar de GSX-R is ook helemaal niet zo groot.;):D
 
Leren??? Hij kan toch allang goed rijden na die 4-daagse cursus......
Een GSX-R 750 kun je dan makkelijk rijden. De overstap van de 500cc lesmotor naar de GSX-R is ook helemaal niet zo groot.;):D

't Is niet echt een beginners fiets en je zal harder worden afgerekend op fouten die je maakt , dus voorzichtiger zijn en nóg beter opletten dan komt het goed.:D
 
Leren??? Hij kan toch allang goed rijden na die 4-daagse cursus......
Een GSX-R 750 kun je dan makkelijk rijden. De overstap van de 500cc lesmotor naar de GSX-R is ook helemaal niet zo groot.;):D


haha :roflol: behandel die fiets iig met respect anders maakt die je dood ;)
 
Gsxr kan mits je je eigen grenzen kent en die niet snel van plan bent op te zoeken en niet meteen die eerst bocht die je tegen komt wil kneedownen, voor de rest zie ik het probleem niet. Vrienden van mij begonnen meteen met een gsxr1000, erg heftig, helemaal als je je eigen grenzen niet kent en deze overschat. Maar die hebben het rustig opgebouwd en af en toe ook een circuitdag genomen om wat meer te oefenen.

Bij mijn 600 mis je power in de hogere versnelling, bij de 1000 is het altijd aanwezig bij een 750 zit het er lekker tussen in (over 4 cilinders gesproken dan he).

Hoewel de keus tussen een gsx750 en een z750 voor mij makkelijk gemaakt is. Maar je kan beter een keer op beide proefrijden, ik vond die z750 totaal niet lekker sturen bijvoorbeeld.
 
ik denk dat het de Z750 zal worden om mee te beginnen en na een tijd,een GSX-R 1000
de Kawa z750 is een kleiner verlies indien ik er een foutje mee maak :p
 
gewoon met je verstand rijden (als je dat hebt) en dan kan je elke motor rijden
 
ik denk dat het de Z750 zal worden om mee te beginnen en na een tijd,een GSX-R 1000
de Kawa z750 is een kleiner verlies indien ik er een foutje mee maak :p

All risk verzekering? Zoiezo moet je niet om het geld laten, dan kan je net zo goed een pekelfiets rijden.
 
Back
Naar boven