AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

zeker een mooie bike bur, jij woont in alkmaar toch?

daar moet ik zaterdag weer lessen :P

hehe, ik les op een rode kawa er5, met een zwartwit hesje met bolweg op de rug.

was dit trouwens die moto waarmee je toen van de weg gedrukt bent?

hehe, ik les op een rode kawa er5, met een zwartwit hesje met bolweg op de rug.

was dit trouwens die moto waarmee je toen van de weg gedrukt bent?

hehe nee dat was een wit paarse cbr uit 2002. Daarna nog een rood zwarte 954 rr gehad en nu deze. Gelukkig verzekering technisch alles goed gekomen... :)

hehe nee dat was een wit paarse cbr uit 2002. Daarna nog een rood zwarte 954 rr gehad en nu deze. Gelukkig verzekering technisch alles goed gekomen... :)
oke, hehe, ckers een giele bike die je nu hebt. meet lijkt me een goed plan ooit, probleem is wel dat ik nog geen datum voor m'n praktijk heb :P

hoop eigenlijk wel voor eind juni m'n examen geplanned te hebben, 11 juni heb ik theorie in a'dam. motor staat al op me te wachten (nouja, moet nog wel het ea. aan gebeuren, maar hij rijdt wel :P)

beginnen met motorles zonder te weten wat het gaat kosten is nou niet echt slim te noemen :P waarom neem je niet gewoon pakket ofzo..
Pakket doen ze niet aan bij die rijschool, moet telkens per les betalen.

@ bur: Nice! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.429
Nice Bur, moeten zeker een keer een DBB meet houden. In September is er weer een MFMM, misschien leuk om alvast daar te plannen, dan kan iedereen wel.

zo, vandaag eerste les avd, wel ff wennen die snelheid, knippertje uitzetten vergeet ik nogal eens :( maar begin het ook een beetje te leren :P spiegelen etc. moet ok nog een beetje een automatisme worden, nu moet ik er nog bij nadenken. maar beviel wel erg goed!

zo, vandaag eerste les avd, wel ff wennen die snelheid, knippertje uitzetten vergeet ik nogal eens :( maar begin het ook een beetje te leren :P spiegelen etc. moet ok nog een beetje een automatisme worden, nu moet ik er nog bij nadenken. maar beviel wel erg goed!
Moest je niet zelf naar je AVB examen rijden dan?

AVD is opzich vrij makkelijk vind ik, goed kijken, positie op de weg enz :) Heb nog steeds geen datum voor het examen :(

Moest je niet zelf naar je AVB examen rijden dan?

AVD is opzich vrij makkelijk vind ik, goed kijken, positie op de weg enz :) Heb nog steeds geen datum voor het examen :(
avb terrein was de straat uit bij m'n rijschool ;) boven de 80 was ik niet geweest.

Dit weekend beetje aan het oefenen geweest met hupjes maken en met de koppeling lukt het nu aardig even als de stand-up wheelies :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.440
Ok dan.

Ik ben nu beetje bezig met wheelies op het gas, maar durf nog niet zo hoog, bouw het ook liever rustig op. Kneedownen ben ik nu trouwens helemaal verslaafd aan zo leuk is dat gewoon.

Terug
Naar boven