- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Xxltje, met wat vlieg jij nu nog rond ? R1 nog steeds ?

Hmm idd moeilijke keuze. Rossi replica is idd ook de moeite.
Hoop dat mijne nieuwen volgende week ook toekomt, ik kan echt niet meer zonder moto.

Begin Juni hadden ze gezegd, volgende week dus hopelijk.

Mooi man !!!! wel gelijk picas erop he !! wil m wel ff zien natuurlijk![]()

Ga ik zeker doen. Laten we hopen dat het mij niet spijt Yamaha te verlaten.![]()
ieder merk heeft zo z'n voordelen en goede eigenschappen joh ,... en terug kan altijd he 
valt nog wel mee toch 4 weken? ik weet dat macb kon kiezen tussen vandaag of augustus...Heb morgen nog geen examenAlleen even naar de rijschool een datum aanvragen.
Wachttijd is op dit moment 4 weken heb ik gehoord![]()

is iig wel een hele mooie motor, maar volgens mij wat minder wendbaar, iig degene die voor mij moest met avb kon er geen langzame slalom mee fixen.True, ga nog een stuk of 3 lessen nemen tot het examen, moet genoeg zijn.
Even de overstap maken van een Kawasaki ER-5 les motor naar de nieuwe ER-6 die ze sinds een week hebben staan (5000km op de teller), ben benieuwd of ie een beetje fijn rijd.
Net bij m'n rijschool langs geweest. En heb gevraagd om een zo vroeg mogelijke datum. Ik schrok wel van de prijs, € 240,50valt nog wel mee toch 4 weken? ik weet dat macb kon kiezen tussen vandaag of augustus...
hoop iig dat ik ook snel op kan, heb m'n theorie weer weten te vervroegen naar 11 juni (A) gewoon ff cbr in de gaten houden, misschien kan het nog eerder![]()
(20 euro eigen verklaring voor als je een ongeluk maakt ofzo...)Die kon ik al niet op een ER-5is iig wel een hele mooie motor, maar volgens mij wat minder wendbaar, iig degene die voor mij moest met avb kon er geen langzame slalom mee fixen.
Maargoed, dat gedeelte heb ik gehad en nu lekker rijden op de weg