AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Hey Xxltje, met wat vlieg jij nu nog rond ? R1 nog steeds ?

Hey Xxltje, met wat vlieg jij nu nog rond ? R1 nog steeds ?

jep , nog steeds de R1 ,... zit nu te twijfelen of ik 'm na dit seizoen weg zal doen of dat ik hem in Rossi replica laat overspuiten :dunno:

Maar voorlopig gewoon nog de oude vertrouwde R1 :D

foto's staan een paar pagina's terug, geloof iets van 157 ofzo ;)

Hmm idd moeilijke keuze. Rossi replica is idd ook de moeite.

Hoop dat mijne nieuwen volgende week ook toekomt, ik kan echt niet meer zonder moto.

Hmm idd moeilijke keuze. Rossi replica is idd ook de moeite.

Hoop dat mijne nieuwen volgende week ook toekomt, ik kan echt niet meer zonder moto.

ja he , denk toch dat dat m wordt hoor,... gelijk iets aparts he :D

wanneer krijg je m binnen ? is idd kl*te als het goed weer is en je wilt wel maar je kunt niet :(

Begin Juni hadden ze gezegd, volgende week dus hopelijk.

Heb morgen nog geen examen ;) Alleen even naar de rijschool een datum aanvragen.

Wachttijd is op dit moment 4 weken heb ik gehoord :treuren:
valt nog wel mee toch 4 weken? ik weet dat macb kon kiezen tussen vandaag of augustus...

hoop iig dat ik ook snel op kan, heb m'n theorie weer weten te vervroegen naar 11 juni (A) gewoon ff cbr in de gaten houden, misschien kan het nog eerder :D

True, ga nog een stuk of 3 lessen nemen tot het examen, moet genoeg zijn.

Even de overstap maken van een Kawasaki ER-5 les motor naar de nieuwe ER-6 die ze sinds een week hebben staan (5000km op de teller), ben benieuwd of ie een beetje fijn rijd.
is iig wel een hele mooie motor, maar volgens mij wat minder wendbaar, iig degene die voor mij moest met avb kon er geen langzame slalom mee fixen.

valt nog wel mee toch 4 weken? ik weet dat macb kon kiezen tussen vandaag of augustus...

hoop iig dat ik ook snel op kan, heb m'n theorie weer weten te vervroegen naar 11 juni (A) gewoon ff cbr in de gaten houden, misschien kan het nog eerder :D
Net bij m'n rijschool langs geweest. En heb gevraagd om een zo vroeg mogelijke datum. Ik schrok wel van de prijs, € 240,50 :eek: (20 euro eigen verklaring voor als je een ongeluk maakt ofzo...)

is iig wel een hele mooie motor, maar volgens mij wat minder wendbaar, iig degene die voor mij moest met avb kon er geen langzame slalom mee fixen.
Die kon ik al niet op een ER-5 :o Maargoed, dat gedeelte heb ik gehad en nu lekker rijden op de weg :D

beginnen met motorles zonder te weten wat het gaat kosten is nou niet echt slim te noemen :P waarom neem je niet gewoon pakket ofzo..

wanneer gaan we nu eens een meet organiseren? Mijn beest is zo goed als klaar :D

Binnenkort trouwens even een geluidsfragmentje posten incl. vlammen uit me demper :P

k0t2cx.jpg

2aetk6q.jpg

Ziet er lekkah uit Bur !!!!

Van de zomer zeker een keer gaan toeren met een paar van hier !

wtf is dat

wat voor cbr

staat toch achterop z'n kontje ,....

1000rr fireblade ;)

heeeel mooi ding bur, krijg er zin in

Terug
Naar boven