Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

ik kom ook weer keer langs waaien :P
zojuist men rijbewijs gehaald :D
nu krijg ik een pasje :( briefje is mooier

pasje is handiger in portomonnee

Ryu als ik je een ding mee mag geven:

Ga naar de dealer met je rijbewijs, maak een proefrit op een 1000. Als je bij je proefrit volgas weg durft te trekken in z'n 1 en je houd hem onder controle. Dan vind ik je geschikt om een 1000 te rijden.

Ik durfde het de eerste keer niet eens op mijn 600.

hahaha suc6 ....RIP

dat is iets wat maar weinig mensen kunnen. Ik zeg niet dat jij het niet kan hoor.....

Ik vind de gasreactie van 1000 maar redelijk tam hoor. Je moet alleen niet boven de 5000 toeren komen want daar breekt de pl**ris uit :D

hahaha ja en onder dat toerental is ook niet echt goed voor je racer..pruttel pruttel

wat is het stil hier .....
28 juni GP assen
vandaag beetje poetsen

Iemand een idee waar al de Husqvarna dealers in Belgie zich bevinden????
Ben zelf van Leuven en ik vind enkele Joramo uit Puurs het dichtsbij..

wat is het stil hier .....
28 juni GP assen
vandaag beetje poetsen

Mijne staat bij de dealer, even een nieuwe achterband en nieuwe schijven + blokken voor. Zo'n dagje volgas rammen is niet echt heel erg goed voor slijtage gevoelige delen :P

Na 3000 km achterband volledig versleten hehe. Maar wel weer helemaal spatzuiver voor Assen zaterdag

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.729
3000km wtf..... Rij nu al 5000km met de nieuwe set banden zijn nog prima.

zo, hoor net dat m'n kapjes gespoten zijn :D dat is een voordeel, nu nog even wachten op de moto en dan kan alles er weer op.

Morgen voor theorie, Nu maar hopen :P

heeft iemand nog een cd rip met al die theorie examens?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.735
ja met 9000km per jaar word het dan een dure grap ;)

maar dit waren metzeler sportecs : heel zacht rubber.

Ditmaal bridgestone bt014 battlax genomen :)

BT014 vond ik echt k*t banden, totaal geen feedback en ineens braken ze uit. MPP's nog steeds tevreden over, supercorsa's ook wel aardig en diablo 3's zijn ook wel relaxed.

De nieuwe banden van Bridgestone en Continentaal moeten toppie zijn, rij zelf met Michelin PP2CT.

Nederlandse snelwegen, afschaffen... Afgelopen dinsdag op de terugweg van Maastricht gingen alle auto's vol in de ankers, schoven van links naar rechts over het wegdek. Kom je effe aan met 130 km/h, op de rem en proberen alles uit te wijken. Wat was er nu aan de hand, niks... remmen voor jan lul...

De nieuwe banden van Bridgestone en Continentaal moeten toppie zijn, rij zelf met Michelin PP2CT.

Nederlandse snelwegen, afschaffen... Afgelopen dinsdag op de terugweg van Maastricht gingen alle auto's vol in de ankers, schoven van links naar rechts over het wegdek. Kom je effe aan met 130 km/h, op de rem en proberen alles uit te wijken. Wat was er nu aan de hand, niks... remmen voor jan lul...

Zag je die horde kinderen niet oversteken dan? :o

BT014 vond ik echt k*t banden, totaal geen feedback en ineens braken ze uit. MPP's nog steeds tevreden over, supercorsa's ook wel aardig en diablo 3's zijn ook wel relaxed.

De MPP's zijn idd super rubbers !!! Ik moet ook zeggen dat ik niet erg veel zin heb om andere te gaan proberen omdat ik weinig trek heb om met een setje banden opgescheept te zitten mocht het niets zijn.

Gister geslaagd voor mn theorie :D whhhhooeooeehooeoeoeoeoeo

nu alleen het laatste ex nog ;)

Gefeliciteerd! Ik moet de 17e.

Nog tips?

Ik heb btw mijn keuze neergezet op een r6 of RSV mille. :)

Terug
Naar boven