MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Dinsdag, woensdag en vandaag in Assen geweest bij Loca. Was super gaaf en heel wat mooie motors gezien. Volgend jaar wil ik de hele TT volgen. :)

ja met 9000km per jaar word het dan een dure grap ;)

maar dit waren metzeler sportecs : heel zacht rubber.

Ditmaal bridgestone bt014 battlax genomen :)

rij ook met metzeler sportec . vroeger had ik met de scooter als een gewtwijfeld om een x metzeler te pakken hehe
nu zaten deze bij aankoop op mijn motor. bevalt me goed. de achterband was op dus na een tijdje vervangen voor een nieuwe. heb er nu zoon 3000 meegereden en daar ga ik zeker 6000 mee halen. ik rijdt gemiddeld denk ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.744
Gefeliciteerd! Ik moet de 17e.

Nog tips?

Ik heb btw mijn keuze neergezet op een r6 of RSV mille. :)

R6 om mee te beginnen!

Maar maak op beide maar eens een proefrit als je je rijbie hebt. Denk dat je R6 om te beginnen ook leuker vind, is wat makkelijker me om te gaan als je beginner bent :)

• #3.745
Het weer ziet er niet zo heel lekker uit moet ik zeggen voor het weekend :(

regen en onweer ........

hm, k*t ik moet morgen lessen :(

R6 om mee te beginnen!

Maar maak op beide maar eens een proefrit als je je rijbie hebt. Denk dat je R6 om te beginnen ook leuker vind, is wat makkelijker me om te gaan als je beginner bent :)

Ja , klopt. Ze werkt daar wel eens.

Het probleem is dat de verzekering echt idioot duur is. Ben wel 1000 euro per jaar kwijt. Is dat normaal voor beginners ?

Ja , klopt. Ze werkt daar wel eens.

Het probleem is dat de verzekering echt idioot duur is. Ben wel 1000 euro per jaar kwijt. Is dat normaal voor beginners ?
waar heb je het berekend? ik zou op 200 komen met m'n gs (wa)
zal allicht te maken hebben met het soort motor en je leeftijd.

waar heb je het berekend? ik zou op 200 komen met m'n gs (wa)
zal allicht te maken hebben met het soort motor en je leeftijd.

Vergelijk.nl

Ik heb natuurlijk 0 jaren schadevrij en 0 jaren al verzekerd. Dat en een aprillia rsv mille geeft blijkbaar zoveel geld. ( bouwjaar 2000 of 2001 )

Waar heb jij het gedaan?

• #3.751
Verzekerd als wat? WA , WA beperkt casco of All Risk? All Risk moet je alleen doen naar mijn mening als je fiets meer dan 7000 kost. Ik heb op het moment alleen WA. Kost mij 200,- per jaar.

Ik zit bij Unive.

Verzekerd als wat? WA , WA beperkt casco of All Risk? All Risk moet je alleen doen naar mijn mening als je fiets meer dan 7000 kost. Ik heb op het moment alleen WA. Kost mij 200,- per jaar.

Ik zit bij Unive.

Hmm ja mijne zal tussen de 3000 en 5000 zitten.

Vergelijk.nl

Ik heb natuurlijk 0 jaren schadevrij en 0 jaren al verzekerd. Dat en een aprillia rsv mille geeft blijkbaar zoveel geld. ( bouwjaar 2000 of 2001 )

Waar heb jij het gedaan?
ik ook niet, mijne is nog niet verzekerd maar ik doe m bij unive, even kijken of ik m'n 2 schadevrije jaren van de brommer mee kan nemen :P

wa+ is misschien ook een optie?

Wa met beperkte casco is 18 euro per maand bij de goedkoopste voor een r6 uit het jaar 2001. Niet slecht. :)

Ryu als ik je een ding mee mag geven:

Ga naar de dealer met je rijbewijs, maak een proefrit op een 1000. Als je bij je proefrit volgas weg durft te trekken in z'n 1 en je houd hem onder controle. Dan vind ik je geschikt om een 1000 te rijden.

Ik durfde het de eerste keer niet eens op mijn 600.

:thumb: ik schrok er ook van bij m'n eerste motor ( yzf-750 '93) ,... is echt een wtf effect vergeleken met een lesmotor :D

@Ryu ; ik zou lekker voor de R6 gaan ,... super stuurfiets en geloof me, echt niet langzaam !!

De Rsv1000 is ook mooi , maar een 2cil wat betekend dat je eigenlijk continu met een hoog koppel zit die jou alleen maar op één wiel wilt krijgen :D maar helaas niet echt de kans geeft om goed te leren rijden.
Daarbij zijn de kosten ook niet erg gering als er iets is met de italiaan :(

en de MOTO GP was superrrrrrrrr.....wk zijspan was eigenlijk nog leuker om te kijken en de terugreis hahaha..heel nederland leek langs de snelweg te staan. tientallen tot honderden mensen op en onder viaducten en in weilanden

en de MOTO GP was superrrrrrrrr.....wk zijspan was eigenlijk nog leuker om te kijken en de terugreis hahaha..heel nederland leek langs de snelweg te staan. tientallen tot honderden mensen op en onder viaducten en in weilanden

ja dat vind ik misschien nog wel het leukste van alles, die hele optocht op de terugweg :)

ja dat vind ik misschien nog wel het leukste van alles, die hele optocht op de terugweg :)

dat is idd één van de mooiste/leukste momenten altijd ja ,... zelfs bij de wk sbk is dat al super en staan er overal mensen ! alleen was dit jaar iets minder omdat er 1 lange file stond van auto's en de motoren er allemaal tussendoor moesten,.... omdat de weg verderop omgelegd was.

gister m'n moto teruggekregen met 25kw :D nu ff de kleppen stellen en nog een paar kleine dingetjes doen dan is ie wel klaar (en dan maar w88 op rbw :( )

Terug
Naar boven