- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boekje doorlezen, vragen maken, foute vragen goed lerenGefeliciteerd! Ik moet de 17e.
Nog tips?
Ik heb btw mijn keuze neergezet op een r6 of RSV mille.![]()

ja met 9000km per jaar word het dan een dure grap
maar dit waren metzeler sportecs : heel zacht rubber.
Ditmaal bridgestone bt014 battlax genomen![]()
Gefeliciteerd! Ik moet de 17e.
Nog tips?
Ik heb btw mijn keuze neergezet op een r6 of RSV mille.![]()

Dinsdag, woensdag en vandaag in Assen geweest bij Loca. Was super gaaf en heel wat mooie motors gezien. Volgend jaar wil ik de hele TT volgen.![]()

R6 om mee te beginnen!
Maar maak op beide maar eens een proefrit als je je rijbie hebt. Denk dat je R6 om te beginnen ook leuker vind, is wat makkelijker me om te gaan als je beginner bent![]()
waar heb je het berekend? ik zou op 200 komen met m'n gs (wa)Ja , klopt. Ze werkt daar wel eens.
Het probleem is dat de verzekering echt idioot duur is. Ben wel 1000 euro per jaar kwijt. Is dat normaal voor beginners ?
waar heb je het berekend? ik zou op 200 komen met m'n gs (wa)
zal allicht te maken hebben met het soort motor en je leeftijd.
Verzekerd als wat? WA , WA beperkt casco of All Risk? All Risk moet je alleen doen naar mijn mening als je fiets meer dan 7000 kost. Ik heb op het moment alleen WA. Kost mij 200,- per jaar.
Ik zit bij Unive.
ik ook niet, mijne is nog niet verzekerd maar ik doe m bij unive, even kijken of ik m'n 2 schadevrije jaren van de brommer mee kan nemenVergelijk.nl
Ik heb natuurlijk 0 jaren schadevrij en 0 jaren al verzekerd. Dat en een aprillia rsv mille geeft blijkbaar zoveel geld. ( bouwjaar 2000 of 2001 )
Waar heb jij het gedaan?

wel kijken naar de voorwaarden natuurlijkWa met beperkte casco is 18 euro per maand bij de goedkoopste voor een r6 uit het jaar 2001. Niet slecht.![]()
maar bij wa+ zit diefstal als ik me niet vergis?Ryu als ik je een ding mee mag geven:
Ga naar de dealer met je rijbewijs, maak een proefrit op een 1000. Als je bij je proefrit volgas weg durft te trekken in z'n 1 en je houd hem onder controle. Dan vind ik je geschikt om een 1000 te rijden.
Ik durfde het de eerste keer niet eens op mijn 600.
maar helaas niet echt de kans geeft om goed te leren rijden.
en de MOTO GP was superrrrrrrrr.....wk zijspan was eigenlijk nog leuker om te kijken en de terugreis hahaha..heel nederland leek langs de snelweg te staan. tientallen tot honderden mensen op en onder viaducten en in weilanden

ja dat vind ik misschien nog wel het leukste van alles, die hele optocht op de terugweg![]()