AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Helaas afgelopen week gezakt voor theorie, maar had niet echt goed geleerd :(.

Nu mag ik dinsdag 2.30 uur in de trein zitten naar enschede zodat ik nog een theorie examen kan doen.

Dinsdag theorie en donderdag avb, mocht ik slaan voor bijde kan ik de 13de voor avd :)

suc6 dan maar en lees het idd even goed door voor je het moet maken////moet lukken

meeste mensen die zakken voor hun theorie onderschatten het gewoon. Je moet ofwel goed leren of veel oefenexamens maken.

daarom is er ook de theorieles op de rijschool savonds maar niet iedereen doet dat. heb 7 x van 19.00 tot 21.00 theorie gedaan en 1 x boekje door gelezen. zo deed ik dat voor de scooter ,auto en motor
scooter 1 fout
auto 2 fout
motor 3 fout
en leren kan ik echt niet zo goed...al scheelde het wel dat ik interessanter vond als wiskunde

Geslaagd voor theorie vandaag :) maar 2 foutjes.

Donderdag avb ik denk dat ik het wel haal, als ik het haal kan ik de 13 al voor avd ! :D

Ik heb tevens nog een aantal toegangscodes voor examens op een theorie website, Als je intresse hebt pm me dan even dan geef ik je ze.

Geslaagd voor theorie vandaag :) maar 2 foutjes.

Donderdag avb ik denk dat ik het wel haal, als ik het haal kan ik de 13 al voor avd ! :D

Ik heb tevens nog een aantal toegangscodes voor examens op een theorie website, Als je intresse hebt pm me dan even dan geef ik je ze.

Proficiat !! Zou mooi zijn als je alles snel achter elkaar kunt doen , kun je van de zomer nog lekker rijden :D

Zaterdag kijken voor deze fiets:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wave schijfjes ook binnen voor de fazer :D

Hey, heb die bike tekoop zien staan op DSF, zit je daar ook? Wil je er ook mee gaan stunten?

Hahaha,

Oké!

ff wat advies gevraagd :D

Ik moet binnenkort weer wat nieuw rubber aan mn fiets gaan geven ,.... maar zit nu in dubio tussen 2 banden,... Wel beide michelin Pilot powers ,... maar zit te twijfelen tussen de gewone ( overal zacht ) en de 2ct ( midden medium buitenkant zacht ) ??? ??? ???

Tot nu toe heb ik altijd de complete zachte gehad om ook bij hard wegtrekken en wheelies genoeg grip te hebben.

Iemand goede ervaring met de 2ct op een 1000 machine ???

Ik twijfel tussen een naked en een superbike, heb zon 6000 te besteden voor me motor.

Heb een mooie zx6r uit 2003 op het oog, en een gsr 600. Iemand ervaring met de gsr ? hij moet namelijk wel wat groter zijn en niet zon klein dingetje.

Ik twijfel tussen een naked en een superbike, heb zon 6000 te besteden voor me motor.

Heb een mooie zx6r uit 2003 op het oog, en een gsr 600. Iemand ervaring met de gsr ? hij moet namelijk wel wat groter zijn en niet zon klein dingetje.

moet 't een 600 zijn , of wat wil je precies ? eerste motor ?

licht er ook echt aan wat je ermee wilt gaan doen,, wil je snelweg en grotere stukken rijden dan zul je met een naked snel de pest erin krijgen door de earodynamica van een varken :D
Rijd je echter alleen maar binnendoor als stadsverkeer , dan is een naked weer makkelijk en lekker wentbaar . Ga je voor snelle bochten en knee-downs dan zou ik iig ook geen naked willen

licht er ook echt aan wat je ermee wilt gaan doen,, wil je snelweg en grotere stukken rijden dan zul je met een naked snel de pest erin krijgen door de earodynamica van een varken :D
Rijd je echter alleen maar binnendoor als stadsverkeer , dan is een naked weer makkelijk en lekker wentbaar . Ga je voor snelle bochten en knee-downs dan zou ik iig ook geen naked willen

mwah, snelwegen daar kom ik dan niet zo vaak aangezien ik de motor voor veel woon werk verkeer gebruik. Ik zou eigenlijk gewoon naar bijde motoren moeten kijken.

Overigens is het inderdaad mijn eerste motor. ja gewoon een 600 niet een tweetakt ofzo ;p

mwah, snelwegen daar kom ik dan niet zo vaak aangezien ik de motor voor veel woon werk verkeer gebruik. Ik zou eigenlijk gewoon naar bijde motoren moeten kijken.

Overigens is het inderdaad mijn eerste motor. ja gewoon een 600 niet een tweetakt ofzo ;p

ik zou een R6 nemen dan, lekkere stuurfiets en een goede zithoogte ( omdat ie wat groter moest zijn ) de kawa is ook leuk , maatje van mij heeft m , maar eerlijk vind ik m ietsie minder wendbaar en ook is de zit wat lager dan die van een r6 ,....

ZX10r daarentegen is wel een super stuurfiets evenals de yamaha stal ,..... maar das ietsie té om op te beginnnen :D

ff wat advies gevraagd :D

Ik moet binnenkort weer wat nieuw rubber aan mn fiets gaan geven ,.... maar zit nu in dubio tussen 2 banden,... Wel beide michelin Pilot powers ,... maar zit te twijfelen tussen de gewone ( overal zacht ) en de 2ct ( midden medium buitenkant zacht ) ??? ??? ???

Tot nu toe heb ik altijd de complete zachte gehad om ook bij hard wegtrekken en wheelies genoeg grip te hebben.

Iemand goede ervaring met de 2ct op een 1000 machine ???

Ik heb geen ervaring met de nieuwere types banden, maar ik zou zelf voor de band gaan met de zachte buitenkant en iets hardere middenvlak. Al is het maar uit economisch oogpunt.:D
Ik verwacht, dat je evengoed genboeg grip zult hebben bij hard optrekken, etc., bij een hardere compund. Ik heb daar zelf nooit slechte ervaringen mee gehad iig.

Ik heb geen ervaring met de nieuwere types banden, maar ik zou zelf voor de band gaan met de zachte buitenkant en iets hardere middenvlak. Al is het maar uit economisch oogpunt.:D
Ik verwacht, dat je evengoed genboeg grip zult hebben bij hard optrekken, etc., bij een hardere compund. Ik heb daar zelf nooit slechte ervaringen mee gehad iig.

Denk t ook idd ,... zal het voor de zekerheid bij de dealer ook nog ff voorleggen ,..
Econmisch is niet erg Mighty ,... ik heb al lang geaccepteerd dat ik maar net 1 zomer haal op 1 setje :D

Supersoft is niet alleen gaaf door de extra grip , maar imo ook nog eens een stuk veiliger qua grip in de bochten en remmen ,.... en safety first !! daar ga ik niet op bezuinigen,... banden en remmen MOETEN in orde zijn :D

Denk t ook idd ,... zal het voor de zekerheid bij de dealer ook nog ff voorleggen ,..
Econmisch is niet erg Mighty ,... ik heb al lang geaccepteerd dat ik maar net 1 zomer haal op 1 setje :D

Supersoft is niet alleen gaaf door de extra grip , maar imo ook nog eens een stuk veiliger qua grip in de bochten en remmen ,.... en safety first !! daar ga ik niet op bezuinigen,... banden en remmen MOETEN in orde zijn :D

Grip is enorm belangrijk idd. je zou eens moeten navragen hoeveel het scheelt, qua hardheid.
En economisch kun je evengoed het beste eruit proberen te halen toch= Meestal zie j dat het middenstuk het snelst versleten is, dus als die iets harder is, slijt je band misschien iets gelijkmatiger, wat ook de veiligheid tegemoet komt (minder snel hoekige band).

Terug
Naar boven