Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Grip is enorm belangrijk idd. je zou eens moeten navragen hoeveel het scheelt, qua hardheid.
En economisch kun je evengoed het beste eruit proberen te halen toch= Meestal zie j dat het middenstuk het snelst versleten is, dus als die iets harder is, slijt je band misschien iets gelijkmatiger, wat ook de veiligheid tegemoet komt (minder snel hoekige band).

jep idd , dat laatste was overigens ook één vd struikelpunten waarom ik 2ct wilde gaan proberen :thumb:
 
Ik prefereer MPP's boven 2CT , net wat betere eigenschappen en gaan naar mijn ervaring langer mee.

Stuntfiets staat voor de deur , gisteren al eerste meeting gehad :cool:
 
Vandaag naar de motor dealer geweest in Nijkerk en heb voor een lastige keuze gestaan, of een r6 uit 2002 of een gsxr 600 uit 2001. Ben toch maar voor de 600 gegaan aangezien die net iets groter is, en na mijn gevoel ook wat beter bij mij past.

Dit is hem geworden :
09072008054.jpg


Niet zon beste foto, dat komt nog wel wanneer die helemaal klaar is. ( Eerst nog even me rijbewijs halen )
 
mooie fiets ! :thumb:

Nu snel je rijbewijs he !!
 
-edit-

dubbel :D
 
ff wat advies gevraagd :D

Ik moet binnenkort weer wat nieuw rubber aan mn fiets gaan geven ,.... maar zit nu in dubio tussen 2 banden,... Wel beide michelin Pilot powers ,... maar zit te twijfelen tussen de gewone ( overal zacht ) en de 2ct ( midden medium buitenkant zacht ) ??? ??? ???

Tot nu toe heb ik altijd de complete zachte gehad om ook bij hard wegtrekken en wheelies genoeg grip te hebben.

Iemand goede ervaring met de 2ct op een 1000 machine ???

Ik heb alleen ervaring met MPP2CT en MPR2.. Ga dan voor de MPR2, zelfde zachte compound aan de zijkant, maar gaat veeeeeeel langer mee...
 
Vandaag naar de motor dealer geweest in Nijkerk en heb voor een lastige keuze gestaan, of een r6 uit 2002 of een gsxr 600 uit 2001. Ben toch maar voor de 600 gegaan aangezien die net iets groter is, en na mijn gevoel ook wat beter bij mij past.

Dit is hem geworden :
09072008054.jpg


Niet zon beste foto, dat komt nog wel wanneer die helemaal klaar is. ( Eerst nog even me rijbewijs halen )

Hoe duur was die r6?
 
Vandaag naar de motor dealer geweest in Nijkerk en heb voor een lastige keuze gestaan, of een r6 uit 2002 of een gsxr 600 uit 2001. Ben toch maar voor de 600 gegaan aangezien die net iets groter is, en na mijn gevoel ook wat beter bij mij past.
Niet zon beste foto, dat komt nog wel wanneer die helemaal klaar is. ( Eerst nog even me rijbewijs halen )

Leuke motorfiets! Ik heb zelf een 2003 model gereden en het is echt een geweldige machine.
 
bah , iemand wel eens een motor via marktplaats gekocht ? :D
 
bah , iemand wel eens een motor via marktplaats gekocht ? :D



ja, alleen je moet wel een beetje verstand van zaken hebben.

Sowieso iemand met rijervaring, die weet hoe een motor aan moet voelen.
 
bah , iemand wel eens een motor via marktplaats gekocht ? :D

Een motor kopen via marktplaats is voor mij althans heel iets anders dan een auto kopen via hun,..

Voor de meeste mensen is de motor iets van een hobby ernaast en wordt deze altijd ( vaak ) goed verzorgd en onderhouden ! Ik ben voor mijn r1 3 adresjes afgeweest en eigenlijk waren ze gewoon alle drie goed !

Daarbij wordt een auto vaak weggedaan omdat er veel mankementen aankomen , bij een motor daarentegen is het vaak dat men weer t nieuwe model wilt of zwaarder / andere classe wilt gaan rijden .
 
ja, alleen je moet wel een beetje verstand van zaken hebben.

Sowieso iemand met rijervaring, die weet hoe een motor aan moet voelen.

Dat idd wel ! er zitten ook kakkerlakken tussen die geld proberen te verdienen !
Ik kijk daarom vaak bij : "bekijk alle adv van deze adverteerder" om zeker te zijn dat ie er maar 1 heeft en het zijn eigen motor is geweest !
 
Super! Bedank voor de info mannen. :)
 
wat ook aan te raden is is een aakoopkeuring. kun je bij de anwb laten doen of bij sommige motorshops. wat je kunt zeggen is:
als de motor redelijk in orde is betaal ik de keuring, zijn er grote mankementen betaal jij de keuring. zegt vaak ook al een hoop. wel is het dan moeilijk om te bepalen wat "Grote" mankementen zijn. maar als de anwb je afraad de moto te kopen dan zou je kunnen zeggen dat hij het betaalt.

zo kunnen een hoop gebreken aan het licht komen die een leek niet zou zien.
 
Nou, ik had toch niet zulke goeie gevoelens over de suzuki, heb vandaag even terug gebeld en gevraagd of ik de r6 nog kon nemen. Was allemaal geen probleem hij stuurd me even een nieuw factuur onderteken ik en alles is klaar.

Dit is de r6 :
09072008053.jpg


Ze vroegen er 5999 euro voor, mooi prijsje dacht ik zo voor 2002 model en met 14.000 km op de teller.
5999 euro is incl rijkostklaar maken en 25kw. Overigens ook 20 procent korting op alle kleding. Alleen ze hebben niet veel kleding dus dat koop ik ergens anders.

Op marktplaats kom ik gelijke prijzen tegen voor een r6 uit 2002 Bij dealers was hij verweg de goedkoopste.

XXLtje, heb je hier al eens gekeken ? [Link niet meer beschikbaar]

Overigens heeft John wel een goeie reputatie opgebouwd hoor en je kan hem ook echt vertrouwen. Ik kan het jullie wel aanraden om daar ook eens te kijken, ( Voor XXLtje, Hij handelt veel in r6en etc!. ) Hij geeft scherpe prijzen voor de motoren, incl afleverbeurd als er iets mis is dan vervangt hij het. Alleen kortingen geeft die niet zo veel aangezien de motors al scherp geprijsd zijn. En zozioo betaal ik liever net iets meer voor dat beetje service.
 
Nou, ik had toch niet zulke goeie gevoelens over de suzuki, heb vandaag even terug gebeld en gevraagd of ik de r6 nog kon nemen. Was allemaal geen probleem hij stuurd me even een nieuw factuur onderteken ik en alles is klaar.

Dit is de r6 :
09072008053.jpg


Ze vroegen er 5999 euro voor, mooi prijsje dacht ik zo voor 2002 model en met 14.000 km op de teller.
5999 euro is incl rijkostklaar maken en 25kw. Overigens ook 20 procent korting op alle kleding. Alleen ze hebben niet veel kleding dus dat koop ik ergens anders.

Op marktplaats kom ik gelijke prijzen tegen voor een r6 uit 2002 Bij dealers was hij verweg de goedkoopste.

XXLtje, heb je hier al eens gekeken ? [Link niet meer beschikbaar]

Overigens heeft John wel een goeie reputatie opgebouwd hoor en je kan hem ook echt vertrouwen. Ik kan het jullie wel aanraden om daar ook eens te kijken, ( Voor XXLtje, Hij handelt veel in r6en etc!. ) Hij geeft scherpe prijzen voor de motoren, incl afleverbeurd als er iets mis is dan vervangt hij het. Alleen kortingen geeft die niet zo veel aangezien de motors al scherp geprijsd zijn. En zozioo betaal ik liever net iets meer voor dat beetje service.



Gelukkig , toch yamaha !! :p ga je geen spijt van krijgen :thumb:
Wilde 't niet zeggen , maar denk dat je hiermee een betere keuze hebt gemaakt !!!

Maar deze jongen heeft ook een degelijk soort winkel e.d. en kan zelf goed sleutelen,.... ;)
Ik bedoelde meer de jongens die erg goedkoop inkopen ( wat vaak al problemen geeft ) en zonder er iets aan te doen weer doorstoten.

Beetje zelfde idee als een AAS dealer die niet weet wat test precies doet en hoe je deca schrijft ;)
 
Wie had dat k*tweer vanochtend besteld? Ik kon beter door de sloot rijden, had daar droger gebleven...... :(
 
Jeetje 6k vind ik toch wel erg veel geld.. :(
 
Back
Naar boven