AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

hij werkt niet :P ik heb de foto wel gezien :D

mijn oordeel: kan mee achterop.
 
Jenny, stuur me je foto maar. Riggard wil hem niet sturen. je mag wel bij mij achterop.
 
zal morgen eens kijken of ik een paar foto'tjes van m'n moto kan schieten, alleen moet ik nog even een boutje uitboren, want het achterspatbord hangt er nu wat raar bij :P
 
Laatst bewerkt:
eindelijk moto'tje, heb me bedacht om direct voor een nieuwe te gaan,heb rustig gezocht naar een degelijke tweedehands,na lang zoeken toch iets gevonden nl:

YAMAHA RSZ 660 1998 met 30000km

2exvqdx.jpg


donderdag word hij thuis geleverd

past bij men motovest die ik eerder al had gekocht een rood met zwarte Richa
 
eindelijk moto'tje, heb me bedacht om direct voor een nieuwe te gaan,heb rustig gezocht naar een degelijke tweedehands,na lang zoeken toch iets gevonden nl:

YAMAHA RSZ 660 1998 met 30000km

2exvqdx.jpg


donderdag word hij thuis geleverd

past bij men motovest die ik eerder al had gekocht een rood met zwarte Richa

proficiat ermee kerel, mooie fiets!
:thumbs:


wel apart om een motor te kopen die bij je vest past, meesten doen dat andersom.....
:D
 
Zoo weer terug uit parijs! Wat een suïcidale motorrijders daar :eek: Nederlanders klagen weleens over motorrijders in de file , dan eens een rondje parijs in de spits en ze klagen nooit meer :o

Nu maar eens bezig gaan met trainen en dan niet met de bekende gym ijzers maar met de CBR F2 :cool:

Al mensen die weten of ze in september naar de MFMM gaan?
 
Zoo weer terug uit parijs! Wat een suïcidale motorrijders daar :eek: Nederlanders klagen weleens over motorrijders in de file , dan eens een rondje parijs in de spits en ze klagen nooit meer :o

Nu maar eens bezig gaan met trainen en dan niet met de bekende gym ijzers maar met de CBR F2 :cool:

Al mensen die weten of ze in september naar de MFMM gaan?

Ja ken het in parijs, die gasten rijden daar als debielen door de file.

Ik ga sowieso naar de MFMM. Jij dan?
 
okee , dames. Niet dit motortopic vernken met jullie wanhopige versierpogingen.

Ontopic anders kick ik jullie eruit. :D
 
Ja ken het in parijs, die gasten rijden daar als debielen door de file.

Ik ga sowieso naar de MFMM. Jij dan?

99% zeker van wel , als ik het een beetje beheers ga ik op de stuntfiets anders met de fazer.
 
@XXLtje; ikzelf niet maar in mijn directe omgeving meegemaakt dat iemand voor een auto een lening had afgesloten, rijd een tijdje lekker rond, betaald netjes zijn maandelijkse termijntjes aan de bank en rijd vervolgens zn auto totalloss. Niet gedekt door de verzekering, auto weg, nog een lening van een +/- 9000 euro open staan. Dan is het zuur dat je de eerst komende jaren maandelijks een paar honderd euro moet missen voor iets wat je niet hebt.

Maar.. brengen jullie de motor naar de dealert voor een beurt, of zijn jullie zelf handig in dit soort dingen?

Ligt er een beetje aan wat er mis is , maar voor het overgrote deel gaat ie lekker naar de dealer toe ,.... wat (toegegeven) ook wel een beetje gemakszucht is :p


BTW , mensen die racereplica kappen willen hebben ,... of de kwaliteit iets is moet ik nog ff gaan uitzoeken ,... maar in de adv staat iig dat het niet die harde troep is ( jaja zeggen ze allemaal ,.. dus ga eerst ff kijken :D ) ze kosten iig rond de € 550,-

www.nedbikes.com

Ik wil/ga deze bestellen :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Misschien is het juist wel beter zo,
&het is het groteMOTORtopic, niet het kleineJennytopic dusja, ga het topic niet verkloten :P

Let's talk 'bout motors again!

Bij wie mag ik achterop?! (A)

Hey hey !! zie ik nu pas !!

Bij mij is ook wel plek hoor ;)
 
@Jenny Post eens een foto die geupload is bij tinypic.com imageshack werkt niet echt goed op dit forum :o
 
Weet iemand nog een goede website voor verschillende kappen voor de RSV van Aprilia?
 
Dat vertrouw ik a helemaal niet. :D
 
Back
Naar boven