XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Hoeveel cc en welk bouwjaar? Mooi ding. :)
     
    Leuke bike, maar wel ééntje die je meteen afstraft ;) .
     
    met 16 inch voorwiel ?
     
    morgen eindelijk theorie na 3x uitstellen. Valt me wel op dat er heel weinig over techische shit staat in mijn boek (van Vekabest), vragen ze daar nog veel over terug of is het net zoals het auto theorie examen?
     
    morgen eindelijk theorie na 3x uitstellen. Valt me wel op dat er heel weinig over techische shit staat in mijn boek (van Vekabest), vragen ze daar nog veel over terug of is het net zoals het auto theorie examen?

    vragen niks technisch, bij mij niet iig, 90% is zelfde als auto, overige 10% is hoe hoe de motor in het verkeer (anders is) ivm auto. dus of je om een drempel heen mag sturen ofzo waar een auto overheen moet.
     
    morgen eindelijk theorie na 3x uitstellen. Valt me wel op dat er heel weinig over techische shit staat in mijn boek (van Vekabest), vragen ze daar nog veel over terug of is het net zoals het auto theorie examen?

    hoef je idd niet erg veel over te verwachten in het examen, meerendeel gaat over het verkeer in jou plaats daarin ( was bij mij iig )
     
    morgen eindelijk theorie na 3x uitstellen. Valt me wel op dat er heel weinig over techische shit staat in mijn boek (van Vekabest), vragen ze daar nog veel over terug of is het net zoals het auto theorie examen?
    De vragen die ik kreeg maar niet in het boek stonden waren o.a.

    Waar en hoe moet je rijden in een file? Waar moet je rekening mee houden als je met een groepje gaat touren? Vragen over slagbomen en spoorweg overgang.

    Leer ook goed waar je wel en niet mag parkeren, dit is anders dan de auto.
     
    vandaag bijzondere verichtingen gehaald :D was un makkie!
    theorie ook gehaald 2de keer nu alleen nog maar afrijden!!
     
    Zijn hier ook rijders welke de motor als primair vervoersmiddel gebruiken? Hoe dichter ik bij die RSV kom, des te meer ik twijfel of een auto niet beter is.
     
    Ik gebruik mijn motor als primair vervoersmiddel. De fiets heb ik nu al een tijdje niet meer aangeraakt, Alleen als ik naar me werk moet, maja daarvoor ga ik niet op de motor omdat dat zon 3 minuten van me huis weg is.

    Een auto zal ongetwijfeld wel beter zijn aangezien je beter beschermt bent en als het k*t weer is kan jij nog lekker gaan rijden. Bovendien kan je ook beter dingen meenemen enzo. Alleen motor ik vind het veel practischer en goedkoper als een auto. Bijvoorbeeld door file's rijden enzo, en het motor rijden zelf is natuurlijk ook een uitdaging.
     
    Zero gravity baby!

    10092008088.jpg


    10092008091.jpg


    Mooie nieuwe kuipruit erop :)
     
    alweer een r6 heb er zelf ook 1 :D alleen dan rood met zwart mooie motor om me te beginnen
     
    Ik ga denk ik ook maar voor een r6, Aprilia is toch een slag te duur en te weinig aanbod. :(
     
    Zero gravity baby!

    Mooie nieuwe kuipruit erop :)

    Op 25KW en met knipperlichten in truck size :p .

    Ik ga denk ik ook maar voor een r6, Aprilia is toch een slag te duur en te weinig aanbod. :(

    Wel voor 2001 model of later kiezen, blokken van de bouwjaren ervoor zijn een beetje gammel ;) .
     
    die knipperlichten samen met de kentekenplaat houder staan op de volgende lijst van ToDo.
     
    Back
    Naar boven