XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

nee riggard geen midlifecrisis dat was eigenkennis toen ik besloten heb om er maar jaren mee te wachten om mijn motorrijbewijs te gaan halen ,dan had het heel veel kans gehad dat Jacky niet meer op deze aardkloot aanwezig was geweest en ik hoop nu wat wijzer te zijn,,,,

Gezellig, kunnen we een keer een dbb mergelland route meeting doen. Is lekker dicht bij voor jou. Alleen moeten we dan de kratjes jupiler laten staan :D

leuk zoon motor topic alleen minder leuk voor mij,
vorige week maatje van me moeten wegbrengen.

rij zelf de ktm duke 2

Ik heb me gister een motor pak gehaald,
Eerst voor Berick gaan kijken werd mij maat 48 aangeraden ma de rits kreeg ik boven totaal niet dicht met geen enkele mogelijkheid maja paste ook totaal niet bij m'n brommer (blauw). Toen ma een Alpine geprobeerd werd hem ook niet.
Uiteindelijk via MP helaas 2dehands een S pyke motor pak gevonden, maat 52 zou eigenlijk nooit moeten passen ma paste beter dan de andere en hij was ma paar x gedragen:). En hij was rood dus dat paste ook nog bij m'n brommer.
Nu nog slagen voor rijbewijs:(.

Ik heb me gister een motor pak gehaald,
Eerst voor Berick gaan kijken werd mij maat 48 aangeraden ma de rits kreeg ik boven totaal niet dicht met geen enkele mogelijkheid maja paste ook totaal niet bij m'n brommer (blauw). Toen ma een Alpine geprobeerd werd hem ook niet.
Uiteindelijk via MP helaas 2dehands een S pyke motor pak gevonden, maat 52 zou eigenlijk nooit moeten passen ma paste beter dan de andere en hij was ma paar x gedragen:). En hij was rood dus dat paste ook nog bij m'n brommer.
Nu nog slagen voor rijbewijs:(.

Ben van plan om binnenkort ook een pak te kopen, gewoon even passen bij de lokale motorboer, daarna niks kopen en bestellen in duitsland:), Veel goedkoper :D

Was een lekker weertje vandaag zeg! ff een paar lekkere wheely's getrokken tijdens m'n dolle 5 minuten :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.136

Inmiddels al een idee wat je wilt nemen voor motor? heb je al proefritjes gemaakt? Dat is echt het belangrijkste, ga op allerlei motoren rijden bij de dealer, ook op motors waarvan je denk dat je die niet gaat kopen, maar gewoon om te voelen wat jij belangrijk vind tijdens het rijden, voor hetzelfde geld heeft een lelijke motor wel ongelofelijk goede vering. (dit is niet bij elke motor in te stellen, soms moeten daarvoor andere binnenveren en/of achterveer gekocht worden, wat niet erg goedkoop is)

vandaag weer lekker een stukje getuft :D

Nog ruzie met een oud vrouwtje omdat ik op één wiel door de dorpsstraat kwam :D

Dacht er aan om een rijbewijs te halen voor een motor van 25 KW.
Zo een motor is dat goedkoper in algemene kosten als een auto in belgie (verzekering,taksen,onderhoud,benzine,...) ?
Lijkt me ideaal dan , alleen stom voor slecht weer en voor in het weekend opstap te gaan.

Ik rij ook motor.
Heb geen auto rijbewijs.

Kom regelmatig bij een motorclub.

Ik rij momenteel met een cb500 met een yoshi er onder:D
Moet nog minder als een jaar met een lichtrijbewijs rijden. En dan kan ik eindelijk een leuke fatsoenlijke motor kopen.
Waarschijnlijk wordt dat een zx-6r uit 2004.

Dacht er aan om een rijbewijs te halen voor een motor van 25 KW.
Zo een motor is dat goedkoper in algemene kosten als een auto in belgie (verzekering,taksen,onderhoud,benzine,...) ?
Lijkt me ideaal dan , alleen stom voor slecht weer en voor in het weekend opstap te gaan.

Als je eigen onderhoud kan plegen scheelt het veel geld.
Kwa verzekeringen en belasting is het zeker een stuk goedkoper.
Alleen je heb nog wel motorkleding wat je moet aanschaffen en dat is ook niet goedkoop.
Ik heb al mijn kleding van alphinestar en ik was 1500 euries kwijt..

Terug
Naar boven