MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

ja ik rij naked
 
Tja, op het gele papiertje is ook niks te vinden over mijn overtreding Bij het vakje 'De volgende overtreding werd gepleegd' staat iets heel vaags wat ik niet eens kan lezen

EDIT
Ohja er staat wel een code die even door google gehaald en dit kwam er :

Inhalen bij inhaalverbod, geen doorgetrokken streep (R593)
dus niet voor inhalen van de file ;)

Rijden hier eigenlijk ook nog mensen op ducati monsters of andere naked bike soorten?
ja rij zelf een gs500


net m'n roze pasje opgehaald, meteen ff lekker 2uurtjes gereden, zwaar genieten gewoon. vanavond weer ff verder rijden, nu ff bezig voor school.
 
Zie dat de ducati monster, soms wel goedkoper is dan de RSV. Zal mij ook daar eens in gaan verdiepen.
 
Zie dat de ducati monster, soms wel goedkoper is dan de RSV. Zal mij ook daar eens in gaan verdiepen.

In alle eerlijkheid , ik vind een naked super gaaf , maar ben toegegeven toch wel een snelheidsfreak, maatje van me rijdt een gsx-r naked, maar als we gaan rijden en ik zit op 140 150 + dan haakt ie af puur omdat er 0 aerodynamica is en hij dan van z'n fiets geblazen wordt.

ofwel als je lekker binnendoor wilt rijden en niet te hard gaat is een naked leuk , maar voor mij hoe gaaf ik ze ook vind is 't niks.
 
Ik ga ook eerst op allemaal een proefritje doen. :)
 
Als ik op vol vermogen mag op die dag is het eerste wat ik ga doen me motor van 25kw afhalen en die dag daarna een gsx-r 1000 uit 2010 proefrijden ofzo :P
 
kvind die rsv1000 ook super vet
 
Ik ga ook eerst op allemaal een proefritje doen. :)

Pak dan ook ff snelweg mee ;) was die maat van mij vergeten en heeft lekker een rondje stad ( scheveningen ) getoerd :D,.... een proefrondje mag gerust een uur of 45 min duren hoor ,... schaam je aub niet om wat langer weg te blijven !!
 
Als ik op vol vermogen mag op die dag is het eerste wat ik ga doen me motor van 25kw afhalen en die dag daarna een gsx-r 1000 uit 2010 proefrijden ofzo :P

25kw...wat is dat:P:D Heb er nog nooit in gehad, geen idee hoe het rijd. Ik ga hierna wel ff een 1000 proberen. Kijken hoe dat rijd, mis wat koppel bij een 600 in de hogere versnellingen.
 
Meer koppel en hogere top lijkt me logisch :D

We kunnen tevens wellicht een meeting organiseren in 2009 ofzo, als de Zomer weer begind, Lijkt me wel vet.
 
Ja lijkt me ook wel lachen, moet het wel weer lekker warm zijn :) (rijd ook in de winter, maar leuk is dan wel anders :P)
 
we kunnen ook binnenkort een keer een meet doen, tis prima weer om te rijden deze week, alleen regen is wat minder.
 
Mannen.

Ik wordt schijtziek van de wachttijden voor het rijexamen AVD. Ik ben in maart begonnen met rijlessen in de hoop binnen 2-3 maanden mijn rijbewijs te hebben maar heb 'm inmiddels nog niet en begin het kotsbue te worden. Voor AVB kon ik vrij snel op (binnen 3 weken) maar voor AVD moest ik 3 maanden wachten en ben de eerste keer gezakt. Zou niet besluitvaardig genoeg rijden... totaal onterecht, wat een k*t reden! :mad:. Ben nu weer een maand verder en heb nog steeds geen datum.

Ik zit er aan te denken om naar een andere rijschool over te stappen. Eentje die een spoedcursus aan kan bieden zodat ik 'm nu binnen twee maanden toch wel heb aangezien het winter wordt. Mijn theorie loopt tot april dus heb niet zo lang de tijd meer.

Ik vroeg me af als dit mogelijk is aangezien ik mijn AVB bij mijn huidige rijschool heb behaald en het daar dus ook in het systeem staat en bij het CBR?

Bedankt.
 
Hoeland blijft je AVB eigenlijk geldig?
 
Mannen.

Ik wordt schijtziek van de wachttijden voor het rijexamen AVD. Ik ben in maart begonnen met rijlessen in de hoop binnen 2-3 maanden mijn rijbewijs te hebben maar heb 'm inmiddels nog niet en begin het kotsbue te worden. Voor AVB kon ik vrij snel op (binnen 3 weken) maar voor AVD moest ik 3 maanden wachten en ben de eerste keer gezakt. Zou niet besluitvaardig genoeg rijden... totaal onterecht, wat een k*t reden! :mad:. Ben nu weer een maand verder en heb nog steeds geen datum.

Ik zit er aan te denken om naar een andere rijschool over te stappen. Eentje die een spoedcursus aan kan bieden zodat ik 'm nu binnen twee maanden toch wel heb aangezien het winter wordt. Mijn theorie loopt tot april dus heb niet zo lang de tijd meer.

Ik vroeg me af als dit mogelijk is aangezien ik mijn AVB bij mijn huidige rijschool heb behaald en het daar dus ook in het systeem staat en bij het CBR?

Bedankt.
hm ja, moest er zelf ook vrij lang op wachten, ook rond maart begonnen, das wel k*t. maar kun je dan niet zeggen dat je echt een datum wilt ivm je theorie ook en dat je anders naar een ander gaat? ik had wel 2 weken na m'n eerste afrijpoging een nieuwe datum, uiteindelijk zat er 5 weken en 7 lessen tussen.

Hoeland blijft je AVB eigenlijk geldig?
1 jaar
 
hm ja, moest er zelf ook vrij lang op wachten, ook rond maart begonnen, das wel k*t. maar kun je dan niet zeggen dat je echt een datum wilt ivm je theorie ook en dat je anders naar een ander gaat? ik had wel 2 weken na m'n eerste afrijpoging een nieuwe datum, uiteindelijk zat er 5 weken en 7 lessen tussen.
Instructeur is vandaag vrij. Morgen zou die mij terug bellen. Heb ik dan nog geen datum ben ik er weg en ga ik een spoed examen bij een andere rijschool aanvragen.

Wil dat papiertje gewoon nu hebben.
 
Wat een k*t rijschool. Ik kon allerlei data kiezen, ook als ik gezakt was kon ik meteen de week erop weer. Ze hadden een aantal data ingekocht. 3 maanden wachten, dan weet je dat je bij de verkeerde zit lijkt mij.....
 
Wat een k*t rijschool. Ik kon allerlei data kiezen, ook als ik gezakt was kon ik meteen de week erop weer. Ze hadden een aantal data ingekocht. 3 maanden wachten, dan weet je dat je bij de verkeerde zit lijkt mij.....
En dan te bedenken dat het de grootste rijschool van de regio is...
 
Back
Naar boven