- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

exactly my plan, alleen tijdens de regen/nat wegdek durf ik niet zo door te rijden, hopen dus dat het droog blijft.Veel suc6 gozer.
Niet mietig rond rijden, laat mooie bochten zien. Lekker snel optrekken.
En laat zien dat je zeker bent van je zaak en dat je niet twijfeld bij beslissingen. En dan komt het goed![]()
exactly my plan, alleen tijdens de regen/nat wegdek durf ik niet zo door te rijden, hopen dus dat het droog blijft.

laten we hopen dat de examinator met net zo gunstig gezind is als de weergodenMorgen schijnt een mooie dag te worden, al moet ik KNMI geloven. Weinig wind, geen regen en redelijke temperaturen. Succes iig!![]()

straks m'n motor maar ff uit de schorsing halen en verzekeren![]()

thanks!Dat mag ik aannemen als een "ik ben geslaagd"
Proficiat kerel !!!!!
spoed is tegenwoordig een 10tje goedkoper, 30eu nu en bovendien is het mooi weer komende weekGefeliciteerd, Morgen zeker gelijk rijden ? En rijbewijs snel aanvragen of niet ?
1+1=2 lijkt me.haha, ik hoop het ook.Proficiat Riggard.
Hoop dat je je motor langer heel houd dan ik steeds doe![]()
nu wachten op de ambtenaren van gemeente schagen, ga morgenochtend mn rijbewijs aanvragen.

straks m'n motor maar ff uit de schorsing halen en verzekeren![]()
.......k*t dat je bang bent in de regen, geloof dat de herfst begonnen is 
nja, is gewoon even een kwestie van wennen, heb misschien 2x in de regen gelest, gaat dus gewoon wat onwennig. denk dat je het meeste toch wel leert tijdens het rijden zelf.Goed bezig kerel, werd wel een keer tijd.......k*t dat je bang bent in de regen, geloof dat de herfst begonnen is
![]()