Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb mijn RBW nu 1 jaar en 3 maanden.. Heb op de CB500 zo'n 7000 km gemaakt en nu nog eens 10.000 op de GSX-R.. Ik ben inmiddels heel wat momentjes verder..

hihi, jep momentjes heb ik ook zat gehad idd :D gelukkig nog altijd dat momentje kunnen herstellen.
-scheef de bocht in ( hard moeten remmen en al glijdend met het achetrwiel erin ) :o
-te ver omhoog ( achterwiel )
-bocht uit willen op het achterwiel , maar ipv dat gaan driften :(
-shake in een bocht door een steentje oid
etc etc :D
 
hihi, jep momentjes heb ik ook zat gehad idd :D gelukkig nog altijd dat momentje kunnen herstellen.
-scheef de bocht in ( hard moeten remmen en al glijdend met het achetrwiel erin ) :o
-te ver omhoog ( achterwiel )
-bocht uit willen op het achterwiel , maar ipv dat gaan driften :(
-shake in een bocht door een steentje oid
etc etc :D

haha, of de eerste keer dat je een deftige tankslapper hebt!!! schrikken:eek::eek::eek:
 
tankslapper= balls to tank?
 
Is 1100 euro een goede prijs voor een GS500 uit 1992 in goede staat?
ik heb 875 voor mijne betaald. 20600km en uit 93, zeer nette staat, wel een geschilderd frame/blok. aftermarket kuipset kreeg ik er ook bij.
 
hoe heb je die gevonden?

Zoeken......:D

Ik ben zelf 1 keer onderuit gegaan; heel lullig in een flauwe bocht, waar ik iets te hard op af stevende. Ging met 30 onderuit of zo en alleen mijn motor had wat schade.
 
hoe heb je die gevonden?
marktplaats, hij stond te koop voor 950, je moet gewoon ff geduld hebben en dagelijks kijken. stond niet zo'n mooie foto bij
http://riggard.motorstek.nl/ hier staat die foto

maar in het echt is het echt een beauty, geen krasje niks nergens, alleen was zoals je ziet het voorspatbord en dat handvat achter wat verkleurd, dat heb ik voor 125eu laten spuiten. (beetje duur achteraf) verder heb ik nog wat onderhoud gedaan, grote beurt, daar was ik iets van 100eu in totaal aan kwijt omdat ik het zelf heb gedaan, maar veel dingen zoals remvloeistof enzo maak je ook niet op.
 
Vraagje wat betalen(de) jullie voor 1 rijles ongeveer?
Heb nu beetje rond gevraagd en in de buurt kom ik niet onder het bedrag van 50 euro per les. Naar mijn mening een beetje duur.

En weet iemand mssh waar ik een donker kuip ruitje en duo cover kan bestellen voor een zx6r uit 95?
 
Vraagje wat betalen(de) jullie voor 1 rijles ongeveer?
Heb nu beetje rond gevraagd en in de buurt kom ik niet onder het bedrag van 50 euro per les. Naar mijn mening een beetje duur.

En weet iemand mssh waar ik een donker kuip ruitje en duo cover kan bestellen voor een zx6r uit 95?
betaalde zelf 40 voor een losse les en 215 voor avd examen.
 
Heb me uitgeschreven bij m'n oude rijschool en ga begin november bij een andere een spoedcursus volgen. 1 dag lessen en de dag erna meteen examen. Ben benieuwd.
 
En weet iemand mssh waar ik een donker kuip ruitje en duo cover kan bestellen voor een zx6r uit 95?

nieuw?

google ff, meeste komt uit engeland/duitsland/amerika, of wacht ff op de motorbeurs.

Of kijk ff op ebay/marktplaats/mf
 
morgen die gs500e checken, als hij in goede staat is koop ik hem :)
 
Btw, meld je eens af in het centraal rijlessen topic op het motor-forum. Je staat er nog steeds tussen :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart::heart::heart:
 
Back
Naar boven