- Lid sinds
- 8 jun 2006
- Berichten
- 9.246
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
vind zelf de rc8 mooier.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GSX vind ik wel vet, maar pas vanaf 2006 model eigenlijk, die zijn gewoon nog te duur. En las ook ergens dat de blokjes niet helemaal lekker in elkaar zitten van de gixxers. 50000km houden ze wel uit, maar daarboven gaat het niet altijd goed.
CBR1000RR vind ik ook uber, maar is ook nog erg duur.
Budget ligt rond de 7500,- a 8000,- in het voorjaar.
Iemand nog voor/nadelen over de genoemde bikes?
.Ben druk aan het sparen voor me volgende motor. Twijfel nog steeds erg welke het gaat worden, heb nog wel ff om er over na te denken, ga tegen die tijd ook ff testritjes maken enzo.
Twijfel op het moment tussen deze:
http://i57.photobucket.com/albums/g218/martijn_01/Maltavakantie200726-8tm2-9029.jpg
R1 uit 2004
Of deze:
[Link niet meer beschikbaar]
Rijd op het moment een zx6r.
GSX vind ik wel vet, maar pas vanaf 2006 model eigenlijk, die zijn gewoon nog te duur. En las ook ergens dat de blokjes niet helemaal lekker in elkaar zitten van de gixxers. 50000km houden ze wel uit, maar daarboven gaat het niet altijd goed.
CBR1000RR vind ik ook uber, maar is ook nog erg duur.
Budget ligt rond de 7500,- a 8000,- in het voorjaar.
Iemand nog voor/nadelen over de genoemde bikes?
Voor jouw budget kan je hier in België wel al aan model 2006/2007 geraken hoor. Maar denk dat de prijzen bij jullie iets hoger liggen.
Een in goed verkerende staat, 2de hands R1 uit 2004, betaal je ook nog wel flink voor. Maar moet opzich wel te doen zijn met je budget. Ik zou iig, sowieso kwa looks, voor de R1 2004 gaan.Echt een ubervet ding!
DvO had er eentje toch? Miss kan hij je wat vertellen.
Ik kijk in duitsland op het moment ben van plan er een te importeren.
Maar Jinsu, hoezo ben je niet te spreken over yamaha?
want
want
heb er al 2 gehad(YZF-750R) die de deur uitgingen met +/- 60.000 en liepen gewoon nog perfekt (erop nagehouden dat ze wat meer olie gingen pakken,.. maar dat is bekend bij de eerste X-up klep varianten.)
Ben nu met de derde (R1) bezig staat ondertussen ook alweer op +/-33.000 ,... al 10.000 en geen enkel probleem mee gehad en pakt nog geen druppel olie
Voor mij niets anders dan Yamaha !

ga eens naar een motorschadespecialist/motorsloop, dan weet je wt er bedoeld wordtwant
heb er al 2 gehad(YZF-750R) die de deur uitgingen met +/- 60.000 en liepen gewoon nog perfekt (erop nagehouden dat ze wat meer olie gingen pakken,.. maar dat is bekend bij de eerste X-up klep varianten.)
Ben nu met de derde (R1) bezig staat ondertussen ook alweer op +/-33.000 ,... al 10.000 en geen enkel probleem mee gehad en pakt nog geen druppel olie
Voor mij niets anders dan Yamaha !

Ik kijk in duitsland op het moment ben van plan er een te importeren.
Maar Jinsu, hoezo ben je niet te spreken over yamaha?
Ik vind het design van Yamaha beter dan van Suzuki no doubt maar als je 3 keer een R6 tegenkomt met een vastgelopen blok ruim voor 50k km en een R1 met hetzelfde probleem dan krijg je toch enigzins twijfels.
Yamaha en Suzuki is allebei niks. Kawa is the one and only.
Voor 8000 weet ik wel wat mooie zx-10's.![]()
ga eens naar een motorschadespecialist/motorsloop, dan weet je wt er bedoeld wordt![]()
Ik vind het design van Yamaha beter dan van Suzuki no doubt maar als je 3 keer een R6 tegenkomt met een vastgelopen blok ruim voor 50k km en een R1 met hetzelfde probleem dan krijg je toch enigzins twijfels.
Ik vind het design van Yamaha beter dan van Suzuki no doubt maar als je 3 keer een R6 tegenkomt met een vastgelopen blok ruim voor 50k km en een R1 met hetzelfde probleem dan krijg je toch enigzins twijfels.

