MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Heeft helemaal niks met een bepaald merk te maken, al die blokken zijn sterk gemaakt. Maar wel noodzakelijk is steeds op tijd onderhoud geven en tijdig olie verversen maar vooral mooi warm rijden voor je er eens serieus mee doorgaat. Doe je dit niet dan krijg je problemen, ongeacht Suzuki, Yamaha, Kawa, enz.
ik doelde meer op ongelukken ;)

betrouwbaarheid zal niet veel verschillen, wel zullen de eigenaren misschien verschillen. sommige mensen zijn nog te gierig om hun olie te verversen, verdubbelen hun onderhoudsintervallen en laten alles door een beunhaas doen loopt het blok dan in de soep is het uiteraard niet de schuld van het gebrekkige onderhoud of wat dan ook, nee uiteraard is het dan de motor die "k*t is" :rolleyes:

de deal is rond, nog ff een datum afspreken dat die gast hem komt brengen :D:D:D

fotos kl***zak :D

hij staat volgende week pas voor mijn huis (klote bankpasje is kapot, dus tot mijn nieuwe aankomt kan ik die gast niet betalen), dus dan kan ik pas foto's maken ;)

advertentiefoto's?

boujaar 1992, 420K op te teller. rijbewijs heb ik nog niet :D

Dat zijn aardig wat kilometers uit zo'n klein blokje. Als je hem hebt; schroef hem uit elkaar en verkoop de techniek aan fabrikanten.:D

hij staat volgende week pas voor mijn huis (klote bankpasje is kapot, dus tot mijn nieuwe aankomt kan ik die gast niet betalen), dus dan kan ik pas foto's maken ;)

Dat zou ik echt scary vinden, dat de advertentie van de motor die ik echt graag wil hebben, nog steeds op marktplaats staat en ik hem pas over een week kan betalen/ophalen.
Je weet het maar nooit, verkoopt ie 'm ineens aan een andere flep...

Als alleen je pasje zelf kapot is, kan je dan niet op het postantoor geld opnemen?

Leuke motor maar wel veel kilometers gelopen :eek:

Pfff moet nog steeds theorie halen, maar ben zo god vergeten druk dat ik geen tijd heb om te leren. Iemand nog tips ? :D

Ik begin eigenlijk ook steeds meer te twijfelen over de aanschaf van een motor. Pfff ik zie nu ook dat je voor 8 a 10k een leuke mercedes slk hebt. :D

Ik begin eigenlijk ook steeds meer te twijfelen over de aanschaf van een motor. Pfff ik zie nu ook dat je voor 8 a 10k een leuke mercedes slk hebt. :D
Lekker met je mercedes in de file staan of met je motor er tussendoor rijden. Ik wist het wel :cool:

Lekker met je mercedes in de file staan of met je motor er tussendoor rijden. Ik wist het wel :cool:

Jaaaaaaaaaaa ik weet het. Probleem is gewoon dat de weeromstadigheden hier in Nederland gewoon pauper is. Ik zit er ook aan te denken om gewoon een goedkoper model te halen +- 1000 a 1500 euro en de rest in een andere auto steken.

koop je een gs500 ;) kun je ook genoeg plezier op hebben. of een rs125, die ziet er ook nog best nice uit.

Terug
Naar boven