AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

hoe ging het eigenlijk? :P
Had een veel fijnere examinator dan de eerste keer. Hij had achteraf niet zoveel commentaar. Ik liet goede bochten zien en reed goed door. Terwijl die andere wel 100 dingen wist op te noemen en mijn bochten en inzicht niet genoeg vond :rolleyes:

Ben de tweede keer geslaagd dus.
 
weet iemand of je een moto met full power papieren kunt laten omzetten naar 25kw?
want 25kw is bijna niet te vinden..
 
weet iemand of je een moto met full power papieren kunt laten omzetten naar 25kw?
want 25kw is bijna niet te vinden..
Een 600cc is makkelijk terug te voeren bij een garage.
 
weet iemand of je een moto met full power papieren kunt laten omzetten naar 25kw?
want 25kw is bijna niet te vinden..
alleen bepaalde motoren, op motor forum staat ergens een lijstje, de moto moet een 2e typegoedkeuring hebben, anders kunnen ze niet 25kw op kenteken.
 
Dinsdag naar de dealer en rondkijken voor een leuke beginnersfiets. Ik heb een Honda CBR 600F op het oog maar is nog niet zeker.
 
Dinsdag naar de dealer en rondkijken voor een leuke beginnersfiets. Ik heb een Honda CBR 600F op het oog maar is nog niet zeker.

Wat is daar nog niet zeker aan, en waarom bij een dealer?
 
Wat is daar nog niet zeker aan, en waarom bij een dealer?
Ik ken daar iemand die een leuk prijsje voor me regelt. En misschien dat hij daar ook nog andere fietsen heeft staan.
 
Nice bro, wordt het die 600F?

Wel ff foto posten hea. :P
Ik had net de eigenaar van de garage aan de lijn en hij zei dat hij een aantal leuke motoren voor me had staan. Morgen dus rond kijken, proefritten maken en eentje kopen.

Zal daarna wel foto's posten :D
 
Ik had net de eigenaar van de garage aan de lijn en hij zei dat hij een aantal leuke motoren voor me had staan. Morgen dus rond kijken, proefritten maken en eentje kopen.

Zal daarna wel foto's posten :D

Honda cbr 1000rr ftw :D
 
mijn nieuwe aanwinst :
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mijn nieuwe aanwinst :
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
nice! is ook niet echt mee gescheurd aan die bigass schaamranden te zien ;)
 
Ok..... Ik ben bij de dealer geweest. Heb een hoop leuk speelgoed zien staan.

Zo stond er ook een erg mooie Yamaha Fazer uit 2000. Pas 15.000 gelopen. € 4100,-. De prijs is wel wat minder maar dan heb je ook gelijk een goede motor waar je een aantal jaren mee vooruit kunt.

Eens een nachtje over slapen of ik niet eerst met een goedkopere motor begin.

Hier een foto van marktplaats. Niet dezelfde motor maar wel vergelijkbaar.

2uxu738.jpg


r0w46r.jpg


fbi8le.jpg
 
Back
Naar boven