Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

ok, bedankt voor de vele reacties.
Ben nu wel erg aan het twijfelen want voor een 4takt te vinden om naar 25 kw te zetten is toch wel moeilijk voor een schappelijke prijs. Want ik ga wel tot de 500cc, 600cc rijdt blijkbaar niet zo erg lekker op 25kw en het is mijn eerste motor dus liefst een iets lichtere ;) Alleen maar van die naked bikes en dirtbikes vind je veel maar ik heb liefst een sportmodel zoals de kawasaki zxr400. Iemand die nog zo'n soort van motors kent die schappelijk van prijs zijn? :rolleyes:

en trouwens... met motor zoeken... wat is nou veel als km stand???

zou zoiets nou egt een goeie koop zijn bijvoorbeeld???

http://link.marktplaats.nl/204057730
kmstand zegt niet veel, kijk vooral naar onderhoud, is dit regelmatig uitgevoerd en aan te tonen?

zolang de boormachines nog steeds de verkeerde kant opdraaien zou ik ook niet teveel waarde hechten aan een kmstand... kijk liever naar de staat van de moto.

ok, bedankt voor de vele reacties.
Ben nu wel erg aan het twijfelen want voor een 4takt te vinden om naar 25 kw te zetten is toch wel moeilijk voor een schappelijke prijs. Want ik ga wel tot de 500cc, 600cc rijdt blijkbaar niet zo erg lekker op 25kw en het is mijn eerste motor dus liefst een iets lichtere ;) Alleen maar van die naked bikes en dirtbikes vind je veel maar ik heb liefst een sportmodel zoals de kawasaki zxr400. Iemand die nog zo'n soort van motors kent die schappelijk van prijs zijn? :rolleyes:
600cc op 25kw kan ook nog wel.

kawa zx6 en zxr400 zijn denk ik dan de enige opties, eventueel kun je kijken voor een cbr600f maar dat is het dan ook wel kwa 4t in die prijsklasse.

Ik moet persoonlijk spreken dat een zxr400 op 25kw erg lekker rijdt :).

Perfecte motor voor 25kw, licht gewicht waardoor die nog vrij snel is.

En stuurt meesterlijk de bochten in.

Bedankt, zal ik waarschijnlijk nog even moeten sparen voor deze nog terug te zetten op 25kw want verzekering en rijlessen kosten ook centjes :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.465
zx6r op 25kw kopen, is leuk.

heb een mooie zx6r voor een schappelijke prijs zien staan maar weet iemand hoeveel het kost om naar 25kw om te zetten? eigenlijk bij eender welke 600cc... Maar dan wel in belgië of misschien is het gelijkaardig in nederland :rolleyes:

Geen idee wat dat kost. Ik weet niet om welk model zx-6r het gaat

1998-1999

Zijn 2 verschilllende modellen maar het draait hier zo rond :rolleyes:

je zou het eens kunne vragen op www.motor-forum.nl of daar zoeken. Daar staat genoeg info.

Het verschilt egt de prijs. Bij sommige motoren kost het een paar 10tjes en bij andere paar 100 euro. Maar ik dacht zelf dat het bij een zx-6r niet duur was.

Anders kan je ook kijken na een 25kw kitje voor een zx-6r op internet. Zelf inbouwen is niet zo moeilijk.

je zou het eens kunne vragen op www.motor-forum.nl of daar zoeken. Daar staat genoeg info.

Het verschilt egt de prijs. Bij sommige motoren kost het een paar 10tjes en bij andere paar 100 euro. Maar ik dacht zelf dat het bij een zx-6r niet duur was.

Anders kan je ook kijken na een 25kw kitje voor een zx-6r op internet. Zelf inbouwen is niet zo moeilijk.

Ok, bedankt voor de info :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.472

4 plaatjes, that's all. Kost 25,- ff erin zetten klaar. Zo gepiept, niets afstellen o.i.d. Even uitdraai maken voor 70,- klaar.

Maar in belgie zijn de regels waarschijnlijk anders, dus kijk het even goed na!

Beetje dood hier...

Ik rij nog steeds elke dag. Wie nog meer?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

KTM SXS-F250 (semi fabrieks)

Kop laten flowen (JR tuning)
andere inlaat nokkenas
verhoogde compressie

afgeveerd op mijn gewicht/rijsT.

haald heel wat pk'tjes uit die kleine cilinder:p.

Hier mssh iemand die weet waar ik duo cover kan krijgen voor een zx6r?

Ik rijd nog alle dagen, zomer en winter, vriezen of regenen, minimum al naar mijn werk en voor de rest zoveel mogelijk, ik haat stil staan met den auto.

Citaat:
Origineel gepost door H3LLRAIS3R Bekijk Post
Hier mssh iemand die weet waar ik duo cover kan krijgen voor een zx6r?
ebay?

OP ebay idd, maar dan moet je wat geluk hebben dat het net je kleur is. Deze gaan meestal weg tussen de 100 en 120 euro. Bij een kawasaki verdeler kan je deze ook verktijgen, kostprijs tussen 150 en 165 euro.

Goed nieuws, zoektocht is gedaan. Het is geen zx6r geworden of zxr400
maar een yamaha yzf600 thundercat. Ik krijg 'em van m'n vader :D
ga zo meteen es horen voor op 25kw te zetten ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie motor! Veel rijplezier!:cool:

Terug
Naar boven