XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Mooie motor! Veel rijplezier!:cool:

gvd, in belgie is er blijkbaar nu een wet dat je eender welke motor niet op 25kw mag terugbrengen, alleen maar als je de papieren waarin hij ingeschreven als 25kw al hebt. Echt klote, hoe moet ik dit dan in godsnaam oplossen? ???
exporteren naar nederland, 25kw laten inschrijven en dan terug naar belgie importeren? O.o

dudes,hoe moet je een R6 op full power laten zetten? gewoon vragen in de winkel bij aankoop? is het duur?

Geen misselijke motor gozer.

In het dorp waar ik woon beginne ze volgens mij nu wel een hekela an mij te krijgen.
Vanochtend auto voor me, gaat me zieke en met 10 kilometer per uur te rijden. Bij 1 auto ging het auto alarm waar ik voor bij reed. Best leuk een open yoshi:D

gvd, in belgie is er blijkbaar nu een wet dat je eender welke motor niet op 25kw mag terugbrengen, alleen maar als je de papieren waarin hij ingeschreven als 25kw al hebt. Echt klote, hoe moet ik dit dan in godsnaam oplossen? ???
exporteren naar nederland, 25kw laten inschrijven en dan terug naar belgie importeren? O.o

Sowieso niet exporteren na nederland. Want dan mag je bpm er over betalen. En dan wordt het een duur grapje.
In nederland mag je bij de meeste vezekeringen met een vermogens uitdraai rond rijden. Dat houd in, dat je 25 kw begrenzin inbouwd. Daarna ga je na een test bank om je vermogen te meten. En met je vermogens uitdraai ga je na je vezekering. En toon je aan met je vermogens uitdraai, dat je motor begrensd is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.487
Begrenzing eruit halen. Als ie op kenteken staat, je kenteken papieren laten veranderen, op uitdraai gewoon je begrenzing eruit mollen.

Kennis van mij verkoopt zijn motor:

fireblade
bouwjaar 96
km stand 44000
135pk
ik heb er heel veel aangedaan voor is hij verlaagt en achter verhoogt voor beter bochten werk! zwart kuipruitje, achterspatbord in kleur gespoten, acropovisch uitlaat systeem met rvs bochten en nog meer dus! en hij is echt heel netjes

en er zit net een nieuwe achterband op ongeveer 100km meegereden van continental!!!
ook nieuwe koplingsplaten ook ongeveer 100km meegreden!!!!
en nieuwe ketting en tandwielen achter de grootste die ik kon krijgen voor sneller wegtrekken ook ongeveer 100km!!!

Reden verkoop: weer (3e keer ofzo) zijn rijbewijs kwijt (en ik denk nu wat langer:D).
Foto's kan ik wel krijgen als iemand interesse heeft.
Rood witte kleurstelling.

Kennis van mij verkoopt zijn motor:

fireblade
bouwjaar 96
km stand 44000
135pk
ik heb er heel veel aangedaan voor is hij verlaagt en achter verhoogt voor beter bochten werk! zwart kuipruitje, achterspatbord in kleur gespoten, acropovisch uitlaat systeem met rvs bochten en nog meer dus! en hij is echt heel netjes

en er zit net een nieuwe achterband op ongeveer 100km meegereden van continental!!!
ook nieuwe koplingsplaten ook ongeveer 100km meegreden!!!!
en nieuwe ketting en tandwielen achter de grootste die ik kon krijgen voor sneller wegtrekken ook ongeveer 100km!!!

Reden verkoop: weer (3e keer ofzo) zijn rijbewijs kwijt (en ik denk nu wat langer:D).
Foto's kan ik wel krijgen als iemand interesse heeft.
Rood witte kleurstelling.

En de prijs rich? rond de 3 ??? Ikzelf hou het bij mn R1 , maar zal eens rondvragen voor je :D

hehe, denk dat m'n broer nog geen moto mag kopen, anders was het wel wat voor hem geweest.

Geslaagd voor AVD! :D

Gefeliciteerd Gorill0r... Je had het weer wel mee vandaag. :)

Sowieso niet exporteren na nederland. Want dan mag je bpm er over betalen. En dan wordt het een duur grapje.
In nederland mag je bij de meeste vezekeringen met een vermogens uitdraai rond rijden. Dat houd in, dat je 25 kw begrenzin inbouwd. Daarna ga je na een test bank om je vermogen te meten. En met je vermogens uitdraai ga je na je vezekering. En toon je aan met je vermogens uitdraai, dat je motor begrensd is.

Dus je hoeft eigenlijk geen papieren te hebben waarin hij ingeschreven is als 25kw maar hem laten verzekeren in belgie op 25kw is voldoende?

Terug
Naar boven