XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol:

Maar ik vind APK voor de motor echt onzin. Alsof iemand op een onveilige motor stapt? Motor rijders zijn juist zuinig op hun materiaal.
 
Gast jij moet de politiek in, met zulke argumenten kom je nog ver.....:rolleyes:
is toch zo, als je het ergens anders aan uitgeeft, benzine bv. betaal je ook btw, staat wordt er niks beter op als je het sowieso uitgeeft.
 
:roflol:

Maar ik vind APK voor de motor echt onzin. Alsof iemand op een onveilige motor stapt? Motor rijders zijn juist zuinig op hun materiaal.
je moest eens weten...
sowieso, die paar tientjes heb ik er wel voor over, scheelt een hoop sjonnies op de weg.
 
is toch zo, als je het ergens anders aan uitgeeft, benzine bv. betaal je ook btw, staat wordt er niks beter op als je het sowieso uitgeeft.

niet als ik via buitenlandse internetwinkels koop.

overigens:

Onderzochte ongevallen - Het nota bene door de ACEM uitgevoerde (en door de Europese Commissie gesteunde) MAIDS-onderzoek (Motorcycle Accidents In Depth Study) heeft al aangetoond aan dat de technische staat van motorfietsen geen rol speelt in ongevalsstatistieken en het is daarom ook onjuist om te suggereren dat een APK voor motoren de verkeersveiligheid ten goede komt. Bij minder dan 1 procent van de onderzochte ongevallen waarbij een motorfiets betrokken was, was er sprake van een technisch probleem. Van die minder dan 1 procent was het meest voorkomende technische probleem een bandenprobleem. Dit is met een APK niet te voorkomen, want dat is slechts een momentopname. Het toont hoogstens aan dat motorrijders hun banden vaker zouden moeten (laten) controleren.
[Link niet meer beschikbaar]


zou me niks verbazen als de politiek weer alle gezond verstand en logica en statistiek zal negeren, net als met het paddoverbod en 80km snelwegen etc etc
 
je moest eens weten...
sowieso, die paar tientjes heb ik er wel voor over, scheelt een hoop sjonnies op de weg.

Die zullen er vast wel tussen zitten maar over het algemeen zijn motor rijders toch een volk apart.
 
Heb 'em eindelijk :D
Moet nog wel wachten tot 8ste januari, mijn laatste les praktijk tot ik ermee op de baan mag maar af en toe eens rondrijden in m'n straat maakt niet zoveel uit toch? :p:D

Hier wat foto's :

(de rechtse pinker staat wat scheef maar die gaan we nog rechtzetten ;))

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gefeliciteerd! Mooie fiets, veel plezier ermee!
 
ziet er mooi uit man! veel plezier ermee!
 
*bump*

Ben vandaag m'n motokledij gaan halen.
Lederen Richa Evo jas met een stoffen richa broek.
Was wel duur maarja, liever wat meer geld uitgeven en er met minder wonden of levend vanaf komen ;)
 
*bump*

Ben vandaag m'n motokledij gaan halen.
Lederen Richa Evo jas met een stoffen richa broek.
Was wel duur maarja, liever wat meer geld uitgeven en er met minder wonden of levend vanaf komen ;)

Foto's! :D

Op veiligheid moet je inderdaad niet bezuinigen.
 
Precies. Gewoon goed spul kopen, door de jaren heen leer je vanzelf wat voor eisen je aan kleding e.d. gaat stellen. Nu is het gewoon zaak om een goed pak te hebben, handschoenen, schoenen en een goede helm, vergeet de oordopjes niet.

Mijn gehoor is in 1,5 jaar al aardig beschadigd. Ben er laatst voor naar de dokter geweest. Heb nu van die op maat gemaakte, in woord fantastisch. Gebruikte daarvoor nooit oordopjes, het ritje naar luxemburg zal ik niet snel vergeten, heb 2 dagen nog een piep in me oor gehad toen.....
 
Foto's! :D

Op veiligheid moet je inderdaad niet bezuinigen.

ik zal één van de dagen eens foto's posten ;)
mijn gehoor denk ik niet dat beschadigd zal worden want zoveel lawaai maakt hij nu ook weer niet:D
Nu alleen nog maar voorzichtig rijden :rolleyes:
 
Wil ook zo snel mogelijk met me motor rbw beginnen. Maar wacht denk ik nog even tot de winter afgelopen is. Een sm lijkt me wel erg leuk om te hebben.
 
Back
Naar boven