- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb een blauwe r1, doe er eigenlijk nooit meer wat mee

ik ben over een kleine 4 weken terug in NL om hem op te halen!
![]()
nee, wel autorijbewijs, 20 jaar rij ervaring, en vroeger vaak gecrosst op 125/250 cc

nee, wel autorijbewijs, 20 jaar rij ervaring, en vroeger vaak gecrosst op 125/250 cc
een paar lesjes, examen en gaan!
![]()
ik heb een blauwe r1, doe er eigenlijk nooit meer wat mee
nee, was maar een grapje
geniale gasten, in 1 zo'n filmpje rijden ze ook echt 2 duucs helemaal aan stront (dus die duuc kapot....) en nog een andere moto ook

Fast Bikes is wel lachen. Er is ook een filmpje waar zo'n gast bij een andere de killswitch uitzet tijdens het rijden op de snelweg![]()
die gasten zijn echt helemaal mal, doet ie een kneedown, mist ie letterlijk op een haar na een auto.
"at this point we decided it was too dangerous, it was probably smarter to do one legged standing over the hill wheelies" (of iets in die richting)

schijnt ook gewoon dat die fabrieken in de rij stonden om hun motoren door die gasten te laten "testen"ja die lui zijn wereld beroemd in motorland. Kan er geen genoeg van krijgen heb ook een paar van die dvd's hier staan. vroeger kwamen die manen ook altijd naar utrecht. Stonden ze dan met 3 man op de motorbeurs die video's te verkopen. Wel eens een praatje met ze gemaakt. rustige jongens als je het mij vraagt![]()

Sja, ik heb m al jaren toen voor een vermogen gekocht en nu brengt hij hoogstends nog een duizendje als 4/5 op, dan laat ik hem liever staan voor als ik nog eens een blokje wil rijden.