Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

ik heb een blauwe r1, doe er eigenlijk nooit meer wat mee

nee, was maar een grapje

ik heb nog geen geld om gelijk een R1 te halen, ook al zou ik dat graag willen.

eerst mijn papiertje halen en daarna waarschijnlijk een opstappertje: soes gsx (r)750 lijkt me wel wat!
:thumbs:
( budget zal tussen 1500 en 3500 liggen, dus wellicht zal ik ook kijken naar een rf 900 of een 1100'tje: ik hou van koppelmonsters!)

wel 1 met volle kuip, dus een 1400 naked bike valt af.

Laatst bewerkt:
Fast Bikes is wel lachen. Er is ook een filmpje waar zo'n gast bij een andere de killswitch uitzet tijdens het rijden op de snelweg :roflol:

Haha wat een mong*len in dat laatste filmpje. Als ze met die snelheid door de bocht gaan kan je ook nooit weten of er misschien iemand met pech in die bocht staat.
Wist gewoon dat dit fout moest gaan. Of de ene remt eff wat harder, zit je er ook zo bovenop.

die gasten zijn echt helemaal mal, doet ie een kneedown, mist ie letterlijk op een haar na een auto.

"at this point we decided it was too dangerous, it was probably smarter to do one legged standing over the hill wheelies" (of iets in die richting ;) )

De hele Fast Bikes video:

[Link niet meer beschikbaar]

die gasten zijn echt helemaal mal, doet ie een kneedown, mist ie letterlijk op een haar na een auto.

"at this point we decided it was too dangerous, it was probably smarter to do one legged standing over the hill wheelies" (of iets in die richting ;) )

ja die lui zijn wereld beroemd in motorland. Kan er geen genoeg van krijgen heb ook een paar van die dvd's hier staan. vroeger kwamen die manen ook altijd naar utrecht. Stonden ze dan met 3 man op de motorbeurs die video's te verkopen. Wel eens een praatje met ze gemaakt. rustige jongens als je het mij vraagt :D

[Link niet meer beschikbaar]
deze dus

ja die lui zijn wereld beroemd in motorland. Kan er geen genoeg van krijgen heb ook een paar van die dvd's hier staan. vroeger kwamen die manen ook altijd naar utrecht. Stonden ze dan met 3 man op de motorbeurs die video's te verkopen. Wel eens een praatje met ze gemaakt. rustige jongens als je het mij vraagt :D
schijnt ook gewoon dat die fabrieken in de rij stonden om hun motoren door die gasten te laten "testen"

bij 18:20 is het dus wel lachen :D

Terug
Naar boven