XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

lol, lees je mij post wel? Ik zeg net dat ik juist niet zomaar 5k voor mijn eerste motor wil uitgeven. Begin je doodleuk over 6000 of tussen de 4500 en 5000.:P:P

Die 250 en 125CC's zijn tussen de 1200 en 3000.
 
Meeste redelijk uitziende "racers" zijn rond de 5000.
 
lol, lees je mij post wel? Ik zeg net dat ik juist niet zomaar 5k voor mijn eerste motor wil uitgeven. Begin je doodleuk over 6000 of tussen de 4500 en 5000.:P:P

Die 250 en 125CC's zijn tussen de 1200 en 3000.
haha oeps. ik las ff snel 5000 en dacht dat dat je budget is :D
 
Meeste redelijk uitziende "racers" zijn rond de 5000.

In engeland kopen en dan invoeren. 5600 euro (incl. invoering etc) voor een fireblade van 2004, had een maat van me gehaald. 7000 kilometer gelopen. En voor 7200 euro verkocht hier in NL.

Dus naar Engeland!!

@Ryu: voor 5000 heb je een redelijke racer van 2000/2001 denk ik. Maar vergeet niet je pak en helm. Zit je ook al gauw aan de 800 euro.
 
ik weet niet waar jullie kijken maar een mooie cbr600rr of yahama r6 zijn allemaal rond de 5k.

Tenzij je die oude modellen van de 90e jaren bedoeld. Daar wil ik niet dood op gevonden worden. :D

Ja dat klopt ja. mijn 2005er was al 7k. en die was cheap
 
In engeland kopen en dan invoeren. 5600 euro (incl. invoering etc) voor een fireblade van 2004, had een maat van me gehaald. 7000 kilometer gelopen. En voor 7200 euro verkocht hier in NL.

Dus naar Engeland!!

@Ryu: voor 5000 heb je een redelijke racer van 2000/2001 denk ik. Maar vergeet niet je pak en helm. Zit je ook al gauw aan de 800 euro.

Wat zeg ik dan?
5000 toch, of ben ik nou achterlijk?
Hij wil geen 5000 er aan uit geven!
 
motorrijden toch niet altijd even lekker
vandaag ff rondje wezen rijden maar de pret was er al snel vannaf
nadat ik met redelijke snelheid een vogel vol tegen men hand kreeg.
heel man hand blauw en dik en heel men jas onder het bloed :(
 
motorrijden toch niet altijd even lekker
vandaag ff rondje wezen rijden maar de pret was er al snel vannaf
nadat ik met redelijke snelheid een vogel vol tegen men hand kreeg.
heel man hand blauw en dik en heel men jas onder het bloed :(

Zonde van dat beestje.:D


Maar ik zou me ook de tyfus schrikken. Heb je wel al die rotzooi van je pak af kunnen krijgen?
 
Zonde van dat beestje.:D


Maar ik zou me ook de tyfus schrikken. Heb je wel al die rotzooi van je pak af kunnen krijgen?

even lopen schrobben en volgens mij is alles eraf gegaan
zometeen is kijken of alles echt weg is en of er geen geur is blijven hangen
 
Ik zou niet voor een 2takt gaan, en al helemaal niet voor een 4takt 125 of 250. Je mist zo veel power. Hou dan gewoon een brommer ofzo. Ga lekker voor een 600, rijd veel soepeler en veel harder :cool:
70pk bij 140kg vind ik best redelijk hoor... rij je nog veel supersports het snot mee uit de ogen.

heb je welleens 2t gereden?
 
70pk bij 140kg vind ik best redelijk hoor... rij je nog veel supersports het snot mee uit de ogen.

heb je welleens 2t gereden?

Ik wel, een rs250. Damn dat ding knalt hard vanaf 8500 tpm als die powervalves open gaan. Je kan idd met zo'n ding veel supersports totaal zoek rijden (moet je wel goed kunnen sturen natuurlijk)
 
70pk bij 140kg vind ik best redelijk hoor... rij je nog veel supersports het snot mee uit de ogen.

heb je welleens 2t gereden?

Ja, maar onderhoud is gewoon 10x niks bij die dingen, kan je om de 1000km weer langs de garage zowat en snelweg rijden is ook niets.

Maar een cb600 hornet niets voor jou Ryu? Zit je rond de 3500,-
 
Ja, maar onderhoud is gewoon 10x niks bij die dingen, kan je om de 1000km weer langs de garage zowat en snelweg rijden is ook niets.

Maar een cb600 hornet niets voor jou Ryu? Zit je rond de 3500,-

Zijn dit eigenlijk tweedehands prijzen? Ja toch he? :D
Ik weet niks van motors, maar wil er wel 'into' zijn, dus..
 
Wat verwacht jij dan nieuwe?
 
Ja, maar onderhoud is gewoon 10x niks bij die dingen, kan je om de 1000km weer langs de garage zowat en snelweg rijden is ook niets.

Maar een cb600 hornet niets voor jou Ryu? Zit je rond de 3500,-
eens in de 12k km een zuigertje vervangen, jippieee!

bovendien geeft ryu al aan dat het alleen voor de fun is, niet snelweg.
 
Ja kijk ik weet echt NIKS van motors. :D
Ik probeer doorheen de pagina's wat info bij te krijgen, maar het is moeilijk.
 
even lopen schrobben en volgens mij is alles eraf gegaan
zometeen is kijken of alles echt weg is en of er geen geur is blijven hangen

Ik ken die geur niet. Maar de geur van een dode vogel lijkt mij niet prettig! Anders een keer goed je gas opentrekken, zodoende kan je pak wat uitluchten.;)

Ja kijk ik weet echt NIKS van motors. :D
Ik probeer doorheen de pagina's wat info bij te krijgen, maar het is moeilijk.

Check www.motoroccasion.nl ; daar zie je, hoeveel alles kost.
 
eens in de 12k km een zuigertje vervangen, jippieee!

bovendien geeft ryu al aan dat het alleen voor de fun is, niet snelweg.

Nouja als ie daar zin in heeft, 1 keer verkeerde afstelling, draait alles in de soep. Plus je zal toch wel een keer de snelweg opgaan, misschien voor de fun op vakantie, maar dat is dan al k*t, ik zou er in ieder geval nooit voor kiezen.
 
motorrijden toch niet altijd even lekker
vandaag ff rondje wezen rijden maar de pret was er al snel vannaf
nadat ik met redelijke snelheid een vogel vol tegen men hand kreeg.
heel man hand blauw en dik en heel men jas onder het bloed :(

das ****ed!
Mijn vriendin heeft een keer een eend dood gekopt op der motor..
Dat moet ook wel een hilarisch gezicht zijn geweest!
 
Back
Naar boven